1. bölüm TANIŞMA

477 54 56
                                    

Gecenin geç saatlerinde göğsümde oluşan dayanılmaz acı yüzünden uykumdan kalkmıştım, ter damlaları çenemin altından akarken titreyen bacaklarımdan güç alarak zor da olsa ayağa kalkabilmiştim. Lavaboya gidip elimi, yüzümü yıkadım derin nefes alıp verirken aynada kendime bakıyordum, göz altlarım çökmüş kaşlarım çatık ve her gün kötüye giden ruh halimle şuan bakışıyorduk.

Hafif çıkmış sakalımdan su damlaları elimin üstüne damlıyordu. Odama geçtim televizyonda boks kanalını açıp izlemeye koyuldum. Dün akşam ki idmanda kendimi çok yormuştum. Göğsüme yediğim sert darbenin bu kadar canımı yakacağını hiç hesap edemedim. Turnuvalar yaklaşıyordu tek istediğim daha çok güçlenmekti.

*

Bildirim sesini duymamla gözlerimi aralamam bir olmuştu. Çekyatta televizyon izlerken uyuya kalmışım.
Masanın üstünde duran telefonu elime alıp bildirime bakmıştım. "_1doğa1_ size bir mesaj göndermek istiyor." Instagram dan gelen bu bildirimle telefonu tekrar masaya koymuştum. Kimseyle konuşacak veya tanışacak halim yoktu.

Mutfakta dolabı açıp içine baktım, iki yumurta alıp haşlamak için su dolu kaseye koydum. Su ısınırken çantamı hazırlamak için dolabımdan rahat bir şeyler giymek için kıyafet seçiyorum. Siyah atlet ve siyah şort giyip mutfağa geçtim. Haşlamış olduğum yumurtaları soyarken telefonumdan tekrardan bildirim sesleri geliyordu. "Şaşırtıcı, çünkü bana bildirim pek gelmez." Kelimeleri ağzımdan döküldü. Kahvaltıyı bitirirken bu akşam yapacaklarımı gözden geçiriyorum.

Televizyon başına oturduğum esnada telefonu elime alıyorum, her ne kadar mesajın ne olduğunu umursamasamda bir yandan merak ediyorum. Mesaj kısmına girip mesajı okuyorum.

"Slm."

"?" Yazarak yanıtladım. Anında aktif olmuştu ve mesajıma bakmıştı.

" Nasılsın?"

" Bu seni neden ilgilendiriyor?"

" Sen niye bu kadar soğuk davranıyorsun?"

" Tanımadığım bir insana karşı neden nazik olucak mışım?"
Sanırım mesajım dolayı onu sinir etmiş olmalıyım ki mesajıma görüldü atmıştı. Aslında bakarsanız onu düşünecek vaktim yok kendi derdim bana yeter. Uygulamadan çıkacağım esnada tekrardan mesaj gelmişti.

" Pekala bay gizemli , önce ben kendimi tanıtayım. İsmim Doğa memnun oldum."

Doğa demek kızın ismi gerçekten güzel , ne bu şimdi yunus hemen yavşama hareketleri mi hadi ama bunu düşünmüş olamam dimi?
Evet olamam az önce kız umrumda bile değil di.

"Memnun oldum Doğa kaç yaşındasın?"

Yunus bune Allah aşkına oldu bide kızı sorguya çek nerede yaşadığını falan sor he bide TC kimlik numarasını iste bence az bile yaptın.

"17 yaşındayım ya sen?" Diyerek cevapladı doğa.

"18" yazarak karşılık cevap verdim.

"Instagram'da paylaştığın hikayeyi gördüm de o kitab Beyza alkoç'a ait hatta karantina kitabına haksızmıyım?"

O an buzdan oluşan yüreğimde bir sıcaklık hissetmiştim, Kalp ritmim arttı. Soğuk bir yapım olabilir fakat kitap okumayı da severim , karantina kitabını gerçekten sevmiştim. ve şimdi de bu kitabı bilen bir kızla konuşuyorum. Garip hissettirdi.

"Evet karantinaya ait o kitabı gerçekten çok sevdim ve kitapta geçen sevdiğim bir sözü paylaşmak istedim." Diye mesaj attım.

"Harika bende çok seviyorum karantina'yı , aslında kitap okuyan bir erkek ilk defa gördüm bu yüzden dikkatimi çektin ve sana mesaj yolladım."

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin