Günümüz
Doğa'nın ağzından
Şok içindeyim tanımadığım hatta hayatımda ilk defa gördüğüm siyah takım elbise giymiş adam'ın biri geliyor ve babam olduğunu söylüyor. Evet kesinlikle yalan bu , buna inanacağımı düşünüyorsa çok ama çok yanılıyordur. Benim ailem sadece birlikte yaşadığım beni evlat edinen bu kadın okadar. Başka kimsem yok ama bu adam bana kızı olduğumu söyledi. Ya gerçekse ya o babamsa ama ya değilse ya sadece yalandan ibaretse ya o müdür tekrar bana işkence etmek istediği için adam gönderdiyse hayır inanmıyorum o benim babam olamaz ama lanet olsun ki gözlerimiz burnumuz ve yüz hatlarımız aynı benimkiler gibi , olabilir mi? O benim gerçekten babam olabilir mi?
Şok içinde kalmış ifademle " Nasıl ya?"
" Duyduğun doğru kızım, ben senin baba'nım."
"Ya bi git Allah aşkına bunca zamandır yoktun şimdi gelip ben senin Baba'nım diye ortaya çıkasın mı tuttu? Sakın bir daha kızım lafını ağzına alma ben senin kızın falan değilim."
" Doğa anlıyorum bana kızgınsın ama sakin olup beni dinlemen lazım. "
" kızgın mıyım? Ben mi kızgınım ne yapsaydım canım babam diyip kollarının arasına mı girseydim. Çok beklersin."
" Doğa benim söyliyceklerimi dinler misin?"
" Peki dinliyorum yalanlarını." Tavırlı bir surat ifadesi ile söylemiştim bunu.
" Hala yalan olduğunu söylüyorsun peki baban olduğumu şu şekilde kanıtlayabilirim."
"Nasıl olacakmış o?"
" Öncelikle DNA tes-"
Cansu : Orkut senin burda ne işin var.
Konuşmaya daldığım için üvey annemi unutmuştum. Off salak kafam.
Doğa: Anne sen bu adamı nerden tanıyorsun.
Cansu: şuan sana söyleyeceğim şey sana büyük bir şok uğratabilir ama ben Orkut'un ablasıyım.
Orkut hafif sırıtarak bana bakıyordu.
Şok geçirmiştim kanımda akan tüm kanlar durmuştu sanki kafamı toparlamaya olayın şokunu sindirmeye çalışıyordum.
" Evet anneciğim ben bugün sayende kalpten gideceğim senin sayende ikinci şokumu yaşadım nasıl ya ? Sen bu adamın nasıl kardeşi oluyorsun ve onu geçtim bu adam bana benim babam olduğunu söylüyor lütfen adama yalan olduğunu söylermisin." Dedim.Annem bir anda ciddi suratı asık bir şekilde " yalan değil kızım o senin öz baban. Bunca zaman bu büyük sırrı senden sakladığım için çok özür dilerim ama bunu senin iyiliğin için yaptık." Dedi.
"H hayır inanmıyorum, bu adam geliyor babam olduğunu söylüyor sen geliyorsun bu adamın ablası olduğunu söylüyorsun bu saatten sonra size nasıl inanabilirim geçmişte yaşadığım o travmalardan kurtulmak için sana sığınmama rağmen şuan bana yarattığın travmanın haddi hesabı yok.
Cansu: kızım biliyorum bir anda herşeyi öğrenmen zor geldi ama ben sana doğruları söylüyorum. Senden çok özür dilerim ama biz senin yanındayız , seni Turgut denilen o heriften korumaya çalışıyoruz.
" Cansu eğer sen söylemezsen bu kızım hayatta bana inanmazdı fakat " bana döndü ve " Doğa sana herşeyi açıklayacağım bunca zaman sonra neden birden çıktığımı neden seni almaya gelmeyip ablama seni emanet ettiğimi herşeyi anlatacağım.
DUZENLEME AŞAMASINDA
Ninem: olur mu öyle şey oğlum neyse ben sizi biraz yalnız bırakayım oğlum kahve istermisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
RomanceHikaye o kadar da hayat dolu olmayan Yunus'un yeni sanal arkadaşı Doğa ile tanışmasıyla başlıyor. Başta her şey şirin görünse de ikilinin ilişkisinin bundan öncesine dayandığını ve ortak sorunları olduklarını göreceksiniz. Onları bekleyen zorluklar...