8. bölüm SENDE KİMSİN?

177 31 16
                                    

DOĞANIN AĞZINDAN

Gecenin bir yarısı sisli havanın sessizliğini koşuşturma sesleri dolayısıyla bozulmuştu.

Karanlık dar sokakların arasından koşarak geçiyor bir yandan arkama bakıyordum. Peşimde biri vardı beni takip ediyordu. Endişeleniyor korkuyor ve koşmaktan yorulmuştum Yardım çığlıklarımı, bağırışlarımı hiç kimse duymuyordu, nefesimi kontrol edemiyorum hem koşup hem bağırmak ciğerlerim deki nefesi tüketiyordu. Daha ne kadar dayanacağımı bilmiyorum , koştuğum esnada dar bir ara sokak gördüm. Mecburen kendimi oraya attım. Beni takip eden adam girdiğim yeri görmeyip yanımdan geçip gitti, çıkmaya korkuyordum, cesaretim yoktu biraz beklemiştim. Elimi telefonuma attım numarayı tuşlayıp polisi aradım.

" Buldum seni!"

Çığlığı basmam bir olmuştu korkuyordum, titriyordum elimdeki telefonum yere düşmüştü.

...

" Doğa"

" Doğa"

"DOĞA!"

irkildim , yanımdaki arkadaşıma dönüp baktım. " Efendim." Deyiverdim. " İyi misin? Dalıp gitmişsin." Diyerek sözümü yanıtladı. " İyiyim , sadece dalmışım." Deyip sorusunun cevabını verdim.

İmalı imalı bakarak " o çocuğu mu düşünüyorsun?" Sorusunu sordu.
" Hayır saçmalama ne alakası var." Yanıtladım.

" Peki o halde neden anında yanakların kızardı?" Sorduğu soruyla ellerimi yanaklarıma uzatıp şaşkınlığımı dizginledim bilmeden farkında olmadan yanaklarım nasıl kızardı , minik gülümseme oluştu suratımda ama hakikaten Yunus ne yapıyor ve nasıldı? 4 gündür ondan mesaj alamadım sebepsizce endişeleniyorum.

Sessizliğimizi masamıza gelen garson bozmuştu?

" Pardon ne alırsınız acaba?"

Garsonun güzelliği karşısında şoka uğramıştım , halbuki her zaman geldiğimiz bu kafe de onu görmeme rağmen ilk kez yüzünü bu kadar yakından görüyordum. Uzun koyu kahve saçları, kahverengi gözleri, hele ki onun esmer teni , onun fit vücudu spor yaptığı anlaşılıyordu, kız gerçekten çok güzeldi. ( Yanlış anlamayın kızlardan hoşlanmıyorum ama yani güzele güzel demeliyiz bence ben burda bir hata görmüyorum.) Yaka kartında isminin Elif olduğu gözüme çarpmıştı.

" Ben bir karamel latte alabilir miyim?" Diyerek söze atladı Arzu.

" Bende cappuccino alabilir miyim?" Dedim.

" Bende bir turtle mocha alabilir miyim?" Deyiverdi Kübra.

" Tabikide hemen getiriyorum." Dedi garson ve yanımızdan uzaklaştı.

Arzu ve Kübra yakın iki arkadaşım. Her zaman bana destek oldular, hiçbir zaman beni bırakmadılar ve her anımda yanımda oldular onları çok seviyorum ve eminim onlar da beni çok seviyor.

Arzu bir anda şok içinde " Doğa bu?" Deyip bana telefondaki haberi gösterdi.

Telefondaki haberi okuyunca tepkisiz kaldım , dondum, titreyen ellerimle telefonu zar zor elimde tutuyor ağlamamak için göz yaşlarımı tutuyordum.

" HIRSIZ SOKAK ORTASINDA GENÇ ÇOCUĞU VURDU POLİSLER MÜDAHALE OLDU." Haberin başlığı ile fotoğraf da yunusu görmem duymuş olduğum üzüntüyü anlatamazdı.

" Akşam vakitlerinde sokak ortasında elinde yıldız dövmesi olan bir adam tarafından vurulan Yunus isimli genç oğlan hızlıca hastaneye kaldırıldı, polislerin müdahalesi ile zanlı etkisiz hale getirilmiştir. Çocuğun durumu ise kritik olduğu bilgisine ulaşılmıştır."

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin