19. Kapitola

107 10 0
                                    

Aldric sa večer vo svojej komnate nezabával.

Na večery sa začal smiať, ale z iného dôvodu, než že mu to pripadalo zábavné.

Snažil sa uľahčiť náladu, aby všetkých svojich poddaných upokojil.

Avšak keď pozrel na Arethu, v jej očiach videl pravdu tak ako ju ona videla v tých jeho.

Obaja zdieľali tú istú myšlienku.

Niekto sa snažil Aldrica otráviť Arethiným výtvorom.

Ten človek však nevedel, čo hľadá a nemal ani poňatia o tom, že Aretha nikdy nezbierala jedovaté byliny a že by nikdy nevytvorila nič, čo by mohlo zabíjať.

Nič sa našťastie nestalo, tak to Aldric nechal tak.

Teraz Aldric ležal vo svojej posteli, takmer nahý, len v spodkoch, ako to mal aj rád. Spánok sa mu vyhýbal, jeho hlavu zapĺňali nekonečné myšlienky.

A niekoľko tých myšlienok patrilo Arethe.

Musel sám sebe priznať, že od istého poludnia na ňu začal myslieť, ako na dospelú a krásnu ženu.

Túžil po nej.

Aký bol len blázon, keď sa snažil sám seba presvedčiť, aby bola Aretha jeho dcéra.

Zrazu sa otvorili dvere jeho komnaty a tak rýchlo zapálil sviecu.

„Oh, vy ešte nespíte?"

Bola to Florence v nočnej košeli. To bola posledná kvapka jeho dnešných problémov.

„Čo tu chceš, Florence? Nemám teraz náladu na tie tvoje hlúpe nápady!"

Lady Florence si uhladila svoje dlhé blond vlasy a našpúlila pery.

„Toto nie je žiadny hlúpy nápad. Prišla som vás potešiť. Viem, že ste už dlho nemal dámsku spoločnosť."

„A koho je to asi vina?" spýtal sa roztrpčene Aldric. „To ty si povedala všetkým ženám, že ak sa o mňa pokúsia prejaviť záujem, že ich potrestáš."

„Lebo máš na viac!"

Aldric sa zasmial, aby poukázal na svoje znechutenie touto ženou.

„Myslíš seba? Nemyslím si. Vráť sa do svojej komnaty. Ráno sa porozprávame."

„Ale, ale. Ja som teraz tu. Môžeme si všetko pekne povedať tu a teraz. Bez servítok. Len škoda, že som nenašla ten pravý nápoj lásky."

Aldricovy hneď došlo, čo sa dnes stalo.

Vôbec sa mu nepáčilo, čo to bolo.

„Takže to, čo sa dnes stalo, bol tvoj prehrešok?! Uvedomuješ si, čo si spôsobila?"

„Ten rytier bol hlupák."

„Skoro si ho otrávila! A Aretha nie je bosorka, čo by vyrábala nápoje na okamžitú lásku. Zrejme je to len liek pre manželov a ich rodinné šťatie."

Aldric o tom bol presvedčený.

Aretha mu pri ukladaní svojich kníh vo veži ukázala svoje recepty a jedna kapitola v každej tej knihe sa venovala zlepšeniu plodnosti žien a mužov.

Aldric vedel, že existovali také problémy ale nevedel, že sa dajú aj tak jednoducho liečiť.

„Viem, že ju takmer upálili, ako bosorku!"

Aldric si prekryl oči pažou.

Už bol naozaj unavený.

„Chcem si oddýchnuť. Choď preč, Florence!"

Pod ochranou rytiera 1 -Milovať bosorkuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora