Dialo sa to znovu.
Aretha sa rozkašľala od dymu a Aldric použil svoj meč, aby odhodil bokom horiace konáre. Potom vymenil meč za dýku a postavil sa k Arethiným zviazaným rukám.
Opatrne prerezal povraz a Aretha si premasírovala zápästia.
Aldric ju náhle objal.
„Vďaka ti Bože! Si v poriadku. Tak som sa bál."
Aretha jeho objatie opätovala a cítila hrejivý pocit vo svojom vnútri.
Náhle na nádvorie vtrhli dedinčania a pokúšali sa zadržať ostatných žoldnierov, ktorí sa snažili utiecť.
Starý nepoctivý a bezcharakterný kňaz sa snažil prešmyknúť preč z hradu keď mu došlo, že je v koncoch.
Tento škandál sa rýchlo rozšíri.
Skutočnosť, že odsúdil šľachtickú manželku za zločin, ktorý nespáchala na hranicu a ešte k tomu nevypočul svedkov, to by ho neochránil ani pápež.
Nikto by mu už faru ani duše dedinčanov nezveril.
Jeho útek však bol márny.
Niekoľko chlapov z dediny ho obkľúčilo a zviazali mu ruky za chrbát.
Bolo im jedno, že nosil svätý kríž na svojom krku.
Pre nich to bol len jeden had, ktorého bolo treba potrestať.
Správca Gilbert sa snažil utiecť do hradu, ale sir Simon ho schytil za golier a zhodil ho na zem.
Keď správca pozrel nahnevane do tváre rytiera, zbledol pri pohľade do tváre toho muža. V jeho očiach bol číri oheň hnevu túžiaci po pomste.
„Kam tak rýchlo? Máme ešte jednu nevybavenú záležitosť."
„Prosím?"
Simon mu k nohám niečo hodil a Aretha si pomyslela, že je to asi gombík.
„Toto ste si zabudol v hostinci, keď ste nás tam zamkol. Dovoľte mi vrátiť vám tu láskavosť."
Simon správcu Gilberta schytil a viedol ho do väzenia, kde držali Arethu.
Aldric pozrel na Arethu.
„Poďme dovnútra drahá. Musíte sa obliecť do niečoho pohodlnejšieho. Bol to pre nás oboch náročných niekoľko dní."
Aretha prikývla.
Prešli niekoľko krokov k dverám do hradu, ale posledná osoba sa ešte zadržaniu bránila.
Tá osoba chcela ešte svoje posledné slovo.
Lady Florence sa im postavila čelom a mračila sa.
„Toto nie je koniec! Nemôžete ma poslať do väzenia. Som šľachtičná!"
„Ste zločinec. Čaká vás šibenica. Tak ako ste to priala aj iným."
Lady Florence sa ohnala, ale Aretha bola rýchlejšia a vlepila facku tej žene skôr.
Staršia žena si v šoku siahla na líce a padla na kolená.
Aretha videla, že Florence nevie pochopiť, ako si to mohla mladšia žena dovoliť k niekomu jej postaveniu.
Aldric chytil Arethu okolo pásu a prísne pozrel na švagrinú.
„Ešte nikdy som nemal náladu zabiť ženu. Ale vy ste už prekročila všetky hranice. Ale z úcty k môjmu bratovi, dávam vám poslednú šancu. Konečne to vzdajte."
ESTÁS LEYENDO
Pod ochranou rytiera 1 -Milovať bosorku
RomanceTakmer ju upálili zaživa. Našťastie ju včas zachránil rytier z cudzej zeme a uchránil ju pred nešťastným osudom. Takto mladá bosorka získala nový život, nových priateľov a nové miesta, kde mohla zbierať svoje liečivé bylinky. Rytier vždy chcel len p...