🍁 14 කොටස 🍁

25 8 1
                                    

.....Dear Hearts....💜️💜
🥀🥀 .......ආදරණීය හදවත්....🥀🥀

🖤 හායි,

ජීසු හා ජිහයෝ රාත්‍රි වැඩ නිම කර ශොප් එක වසා පිරිසිදු කරමින් ඉද්දී සුගා එහි ආවා.

🌼 ඔ...ඔයා?
මේ වෙලාවේ?

🖤 ශොප් එක ඇරලා තියෙද්දී ආවා නම් සෙනග වැඩීනේ ඒකයි.

🌷 මිස්ටර් හන් නම් නෑ.

🖤 අහ් ඔව් මන් දන්නවා, එයා මාව හම්බෙලා ගෙදර ගියා.

🌼 හම්බෙලා?
එ...එයා මොනාද කිව්වේ?

🖤 ම්ම්ම්ම් වැඩි දෙයක් නෑ ඉතින්. අපි කතා කරා.
එයා ආයේ මෙහෙට එන්නේ නෑ. මන් ආවේ වැඩ කරන අය එක්ක ටිකක් කතා කරන්න. ජීසූ, තව BOYS ලා දෙන්නෙක් ඉන්නවා නේද? ඒ දෙන්නටත් එන්න කියන්න.

සුගා එසේ කියද්දී ජීසූ ඔහු දෙස පුදුමයෙන් මෙන් බලා ඇතුලට ගියාය.

🌼 ඇයි? ඇයි හන් එන්නෙ නැත්තේ?

🖤 ටිකක් ඉන්නකො, අනිත් අයත් ආවට පස්සෙම කියන්නම්.
කට රිදෙනවා අනේ නැත්තන්.

🌼 😏😏😏😏😏😏

🖤 ඔයා මොකද මට රවන්නේ,
ගෑස් නම් අඩු නෑ කොච්චර කරත්.

සුගා එසේ කියද්දී ජිහයෝ නැවත වරක් ඔහුට රැව්වේය. ජීසූ ඇතුලත සිට එහි සේවය කරන තවත් පිරිමි ලමුන් දෙදෙනෙකු සමඟින් පිටතට ආවාහ.

🖤 මෙයාල නේ

🌷 ඔව්.

🖤 හරි එහෙනම් හතර දෙනාම අහගන්න. හන් ආපහු මෙහෙට එන්නෙ නැ. ඔයාලා දන්න විදියට හන් මේ ශොප් එකේ අයිතිකාරයා උනත්, අද මන් එයාගෙන් මේක සල්ලි වලට ගත්තා. ඒ කියන්නේ ඔයාලගේ බොස්... අද ඉදන් මම තමයි.

සුගා එක් වර එසේ කියද්දී ජිහයෝත් ජීසුත් පුදුමයෙන් සුගා දෙස බැලුවා.

🖤 මන් මේ ශොප් එක ගත්තට මට මේකේ වෙන දේවල් හොයලා බලන්න නිතරම එන්න බෑ. එන්න මන් ආසත් නෑ. මන් ඒ නිසා මේකේ ප්‍රධාන සේවකයා විදියට ජිහයෝව පත් කරනවා.ජිහයෝ හොයලා බලලා වැඩ ටික කරන්න. අනිත් අය එයාට සහයෝගය දෙන්න.

ජිහයෝ පුදුමෙන් මෙන්, සුගා දෙස බලද්දී සෙසු තිදෙනා සුගා ට එකඟ විය. පිරිමි ලමුන් දෙදෙනා නැවතත් ඇතුලට යද්දී එහි රැදුනේ, ජිහයෝත් ජීසුත් හා සුගාත් ය.

 💜️ Dear Hearts 💜 || JJK || BTS Où les histoires vivent. Découvrez maintenant