Adliye Çiçeği

3.9K 76 366
                                    


Kucağındaki bir yaşını henüz doldurmuş kızını susturmaya çalışıyordu Ilgaz arada duruşma salonuna göz atarak.
Ceylin sabah erkenden davası olduğu için minik Arya'yı babasına bırakarak çıkmış, çözümü annesi olmadığı için bir türlü susmayan kızıyla birlikte adliyeye gelmekte bulmuştu Ilgaz. Ama kucağındaki bebeği bir türlü başaramıyordu.

"Babacım, bebeğim..." dedi sakince kucağındaki kızının yeni yeni çoğalmaya başlayan bebek saçlarını okşayarak.

Kızının ağlaması duyan Ceylin'in içi yanıyor, ama duruşmada olduğu için gidip bakamıyordu. Yanına gidemese de, kızının emin ellerde olduğunu ve birazdan kavuşacaklarını biliyordu. Bununla kendini teselli edip kafasını toplamaya çalıştı. Birkaç kez gözlerini kırpıştırdı ve yutkundu.

"Ama annenin işi bitsin gelicek, ağlama bir tanem yapma böyle." dedi Ilgaz kızını susturmak için kucağında zıplatırken. Kızının ağlaması içini yakıyor, ama Ceylin'i görmeden susmayacağını bildiği için bir şey yapamıyordu Ilgaz.

Bir adım öne çıktı Ceylin. Odaklanmaya çalışarak hakime savunmasını yapmaya başladı. Savunmasını yapmak üzere öne gelmiş olan Ceylin kapıdan görünür olduğunda gülümsedi Ilgaz. Parmağıyla kızına işaret etti Ceylin'i.

"Bak, bak kızım bak. Anne orda." dedi Ilgaz kızına en bebeksi ses tonuyla.

Annesinin ismini duyan Arya bakışlarını hemen Ilgaz'ın işaret ettiği yöne çevirdi. Güzel gözlerinin Ceylin'i bulmasıyla ağlaması kesildi. Ağlamaktan kızarmış gözleriyle baktı annesine.

"Anni..." dedi Arya babasının kucağında gülümserken.

"Evvet prensesim, anne." dedi Ilgaz kızını takdir eder gibi. Gülümsedi Arya'yla birlikte Ceylin'e.

"Bak, nası' güçlü görüyo musun? Hiçbir şeyden korkmuyor." dedi ve kızına döndü.

"Bu gücüne aşık oldum ben onun biliyo musun? Sen de onun gibi olucaksın biliyorum." dedi Ilgaz Arya'nın saçlarından öperken.

Savunmasını bitirip yerine oturduğunda arayışla kapıdan dışarı baktı Ceylin çaktırmamaya gayret göstererek. Yeşil gözleri biricik kızını bulduğunda gülümsedi. Kızına minik bir öpücük attı. Annesinden öpücüğü kapan Arya cilveyle güldü. Ilgaz önce kızına, sonra Ceylin'e döndü ve kızının annesine sıcacık gülümsedi. Gülümsemesi Ceylin'in gözlerinde karşılık buldu.

"Aşkımmm..." diyerek kızını kucağına aldı Ceylin davadan çıkarken.

"Oh. Nasıl. Özledim!" dedi kızının yanaklarını kızartırcasına öperken.

"Beni özlemediniz galiba avukat hanım." diye dalga geçti Ceylin'in kızına sıcak ilgisine bozulan Ilgaz.

Eliyle kızının gözlerini kapatıp Ilgaz'ın dudaklarına uzandı Ceylin.

"Hem de nası' özledim." dedi kocasının dudaklarını bırakırken.

"Kapatma kızımın gözlerini. Görmediği şey sanki." dedi Ilgaz Ceylin'in elini çekip gülerek.

"Çok fenasın." dedi Ceylin Ilgaz'ın yanağını sıkıp. Ceylin'in yanağındaki elini tutup öptü Ilgaz.

"İyi geçti galiba." dedi Ilgaz.

Yüzünü Dökme Küçük Kız | IlCeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin