Prensesin Masalı

2.9K 52 170
                                    

Kar Tanelerinde Yıldızlar'dan 1 sene sonra...

"Tüm samanyolu altüst olsa bendeki yerin asla değişmez. Milyon yıl geçse ışığından tanır bulurum seni."


...

Sen doğum günlerini sevmezsin biliyorum. Aklına İnci teyzem düşer, mutlu bir gün geçirmek istemezsin. Gecenin bir yarısı seni balkonda ağlarken gördüm seni, sarılmak ve gözyaşlarını silmek isterdim ama seni üzgün görmek beni hep çok üzer biliyorsun. Hangi senin doğum gününü kutlasam bilmiyorum. Hediyesiz kaldığın beş yaşını mı? Unutulan on yedini mi yoksa doğum gününe küstüğün yirmi dokuzunu mu? Elimde olsa her birini telafi eder, bütün dünyayı hediye ederim sana. Sen hep şey dersin 'Seni seviyorum desen bile yeter bebeğim.' Seni çok seviyorum anne. Senin bebeğin olmayı çok seviyorum. Annem olmanı çok seviyorum. Avukat Ceylin'i çok seviyorum mesela, bir işi tutkuyla ve çok severek yapmayı, doğru olduğuna inandığın şeyin peşinden gitmeyi, kararlılığı bu yaşıma kadar onu izleyerek öğrendim. İyi ki de ondan öğrendim. Hiç kimsenin sahip olamayacağı bir rol modelin her anına şahit olarak büyüdüm ben. İçinde hiç büyümeyen bir kız çocuğu var mesela, onu çok seviyorum. Biz büyüdük o çocuk büyümedi anne. Hiç büyümesin, beraber senelerce güldürelim onu. Sımsıkı saralım. Sevgisiz diyorsun ya kendi çocukluğuna, onu hiç sevgisiz bırakmayalım. Anne Ceylin'i çok başka seviyorum. Babam söylemişti, ben ilk doğduğumda çok korkmuş ve zor zamanlar yaşamışsın. Beni kucağına almaya bile korkuyormuşsun. Sakın üzüldüğümü düşünme, herkes korkar. 18 yıldır tanıdığım hiçbir anneye benzememeni, benimle her yaşta olabilmeni, bazen bizim için korkmana rağmen ayakta kalmanı, dünyada varlığını anlamakta zorladığım kadar büyük bir sevgi ve şefkatle sevebilmeni ve en önemlisi benim annem olmanı çok seviyorum anne. Ayrı ayrı hayranım her hâline. Sana bakmayı çok seviyorum anne. Benimle aynı renk gözlerinde o ışığı görmeyi, bir gülümsemenin bana her şeyi unutturmasını, saçlarının o kimsede olmayan kokusunu seviyorum. Ellerini seviyorum anne, elimi tutup bana "geçecek" demeni seviyorum. Geçti anne. Zor bir çocuktum biliyorum. Hep sana benzediğimi söylüyorlar, iyi ki de sana benziyorum. Umarım senin gibi her zor durumda kaldığım yerden devam edebilmeyi başarabilirim anne. Her şeye rağmen elimi hiç bırakmadığın için teşekkür ederim. Bana ve Deniz'e dünyanın en harika annesi olduğun için teşekkür ederim. Binlerce kez söylüyorum, iyi ki benim annemsin ve iyi ki varsın.
İyi ki doğdun Ceylin Erguvan Kaya.
Aryoş'undan, dünyanın en güzel annesine.

Gözyaşları kağıda düşerken, kızının kalemiyle kendi adının yanına çizdiği siyah kalbe bakıp gülümsedi Ceylin. Elini kalbine koydu.

...

"Günaydın." dedi Arya yatakta kıpırdanırken. Ilgaz kendine çekip öptü onu. "Günaydın prensesim." dedi. Ceylin derin uykusunda ikisini duymuyordu bile. Gülümsedi Ilgaz. Yavaşça sarstı Arya onu. "Anne, uyan hadi!" dedi. Ceylin'den ses çıkmayınca tekrarladı. "Hadiiiiiii!" dedi.

Gözlerini yavaşça araladı Ceylin. İki çift yeşil göz birbirine kavuştu. Kızını görmesiyle gülümsedi. "Günaydın." dedi Arya tatlı tatlı. "Günaydın aşkımmmm." dedi Ceylin ve kendine çekip Arya'nın her yerini öpmeye başladı.

"Ballı lokma tatlısı. Oh, iyi ki doğurmuşum." dedi kızını öperken. Aklına gelen şeyle birden parladı Arya. "Hiih!" dedi şaşkınlıkla. "Bugün benim doğum günüm." dedi heyecanla.

Gözleri doldu Ceylin'in. Kızına yaklaştı. Başını salladı. "İyi ki doğdun bebeğim..." dedi Ceylin. "İyi ki doğdun... İyi ki benim kızım oldun." dedi Arya'ya bakarak.

Yüzünü Dökme Küçük Kız | IlCeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin