"En güzeli senin kadar sevilmedi, kimler geldi kimler geçti..."Küçük Yaz Çiçeği'nden 6 ay önce...
"Ah çok yoruldum. Ayaklarım davul gibi oldu resmen!" dedi sızlana sızlana eve giren Ceylin. Arkasından yaklaştı Ilgaz.
"Sihirli parmaklarım emrinize amade." dedi gülerek. Kıkırdadı Ceylin. Ellerini sıkıca beline doladı Ilgaz, parmaklarını karnının üzerinde gezdirdi. Dudakları saçlarında geziyordu. Kollarından kurtulup ona döndü Ceylin.
"O da çok yoruldu..." dedi. Gülümsedi Ilgaz. Eğilip karnını öptü Ceylin'in.
"Dinlendiricem ben sizi." dedi. Koltuğa otururken Ceylin'in bacaklarını dizlerine aldı. Yavaş yavaş sıkarak masaj yapmaya başladı.
"Mmh." dedi Ceylin yüzünde rahatlama ifadesiyle. Gülümsedi ona Ilgaz.
"Ben şımarırım ama böyle. Pişman olmayın sonra savcım." dedi Ceylin.
"Şımar." dedi Ilgaz. Ağrıyan bacaklarına bir öpücük kondurdu.
"Yarın... Kontrolümüz." dedi Ceylin, yarın bebeklerini ikinci kez göreceklerdi. İlkinde o kadar heyecanlıydılar ki tadını çıkaramamışlardı. Hem doktor bu sefer cinsiyetini gösterebileceğini söylemişti.
"Biliyorum. Alarmımı bile kurdum." dedi Ilgaz içini dolduran heyecanla.
"Sizi çok plancı gördüm Ilgaz Bey." dedi Ceylin gülerek.
"Plancılık değil, sadece çok heyecanlıyım." dedi Ilgaz.
Uzanıp yüzünü avucuna aldı Ceylin.
"Seni yerim." dedi. Demesiyle kendini Ilgaz'ın kucağında bulması bir oldu.Küçük bir çığlık attı Ceylin beklemediği hamleyle. Her yerine tek tek öpücükler bırakmaya başladı Ilgaz. Nahifti ama bir o kadar da coşku doluydu. Yumuşak dudaklarını dudaklarında hissettiğinde konuştu Ceylin.
"N'oldu?" diye sordu bir anda uğradığı öpücük istilasına anlam veremeyerek.
"Hiç." dedi Ilgaz.
"Özledim." dedi. Güldü Ceylin."Yanındayım ya Ilgaz." dedi.
"Yanımda olman özlememe engel değil. Ayrıca bu hormonların bana da geçti sanırım, hamile olduğundan beri daha çok özlüyorum seni." dedi Ilgaz. Gülümsedi Ceylin içi eriyerek.
"İki kişilik özlüyorsun çünkü." dedi. Başıyla onayladı Ilgaz. Bakışlarını Ceylin'in karnına indirdi, bebeğine.
"Annen kızmasın ama en çok seni özlüyorum sanırım." dedi. Öptü bebeğini. Gülümsedi Ceylin kocasının şapşallığına, kızmak aklından bile geçmedi.
Birkaç kez daha öptü Ilgaz. Geri çekilirken elini üstünden ayırmadı, temaslarını kesmedi.
"Sen benim canımsın biliyosun değil mi? Her şeyden çok seviyorum seni ve anneni." dedi.
"Siz benim en değerli hazinemsiniz. Kaybetmeye de hiç niyetim yok." dedi Ilgaz. Gözlerinin dolmasına engel olamadı Ceylin bu sevginin boyutu karşısında. Ilgaz'a baktığında onun da gözünden akmak üzere olduğunu gördü.
"Aa, Ilgaz! Yapma, şurda duruyor zaten." dedi gözünün kenarını göstererek. Başını kaldırıp gösterdiği yerden öptü Ilgaz.
"Tamam tamam. Sen de hemen ağlıyorsun." diye dalga geçti Ceylin'le. Omzuna vurdu Ceylin.
"Neden acaba?!" dedi.
"Hiç bebeğime suç atma. Bu kadar olmasa da önceden de böyleydin sen." dedi Ilgaz, Ceylin'i sinirlendirmeye bayılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzünü Dökme Küçük Kız | IlCey
FanfictionGülümsedi Ceylin çoktan dolan gözleriyle. "Senin gibi gülsün böyle. Her güldüğünde huzur dolsun içime." Elini Ceylin'in kalbine koyup öptü. "Senin gibi çok güzel bi' kalbi olsun." "Çok güçlü olsun annesi gibi." "Sana benzesin." dedi Ceylin'in iki e...