Elim Hep Üzerinde

1.2K 51 45
                                    



Bu bir bağımsız bölümdür. Kitabın evreniyle alakası yoktur.

"Ananeme mi gitcem?" diye sordu küçük Elif mutsuz bir şekilde.

"Evet." dedi Ceylin.

"Of."

"Ne of?"

"Seninle daha çok eğleniyorum. Ananem çok sıkıcı." dedi Elif.

"Denmez öyle. Ayıp." dedi Ceylin.

Kemerini bağlayıp ön koltuğa geçti. Aynadan makyajını ve kaküllerini kontrol etti.

"Şarkı!" diye seslendi Elif arkadan.

"Hazır mıyız?" diye sordu Ceylin.

"Eveeet." dedi Elif coşkuyla kollarını havaya kaldırırken.

"Hazır mıyız geliyo müziğimiz!" dedi Ceylin radyonun oynatma tuşuna basarken. Elif gülümserken, tanıdık şarkı doldurdu arabayı.

"Tut elimi, burdan gidelim."

"Olmaz demeden dinle beni bi'"

"Rüzgarım söndü dindi ateşiiim."

"Aah, bebeğim ben hâlâ deliyim."

Elif'i Gül'e bıraktıktan sonra adliyeye geldi Ceylin. Arabanın kapısını açarak indi. Yüzüne çok yakışan kakülleri, gözlerini ortaya çıkaran siyah makyajı ve siyah kaşe kabanıyla büyüleyici gözüküyordu. Renkli takımları ve kocaman çantaları geride kalmıştı, ne de olsa o bir savcıydı artık.

Topuklularının üzerinde yürüyerek adliyeden içeri girdi. Savcı kapısından geçerek koridorlarda ilerledi. Başsavcı kalemi Yiğit'in ona seslenmesiyle durdu.

"Ceylin Savcım!"

"Efendim Yiğit?"

"Başsavcım sizi odasına çağırıyor."

"Neden?"

"Bilmiyorum, bilgi vermedi."

"Tamam." dedi Ceylin başını sallayarak.

Başsavcı odasına doğru ilerleyip kapıyı tıklattı.

"Başsavcım beni çağırmışsı.." diyecekti ki içerdeki Ilgaz'ı fark etmesiyle sözünü tamamlayamadı. Nadide başsavcı Ceylin'e döndü.

"Senin burda ne işin var?" dedi Ceylin Ilgaz'a.

"Aynı şeyi ben de size soracaktım Savcım." dedi Ilgaz. Savcım'ı bastırarak söylemişti.

Nadide başsavcı ikisine baktı.

"Yeni bir olay var. Konserde ceset bulunmuş. Bu vakaya sizin bakmanızı istiyorum, birlikte." dedi. Hoşnutsuz bir ifadeyle Ilgaz'a baktı Ceylin.

"İkiniz birlikte çalışacaksınız. Umarım başarırsınız." dedikten sonra tekrar ikisini süzdü Nadide başsavcı.

"Kutsal görevinize duygular, geçmiş asla müdahale edemez!" dedi kararlı bir şekilde.

Ellerini önünde birleştirdi Ilgaz.

"Şüpheniz olmasın." dedi Ceylin.

"Ilgaz savcım?" dedi Nadide.

"İkimiz de profesyonelleriz. Böyle bir konuda sıkıntınız olmasın." dedi Ilgaz. Başını salladı başsavcı.

"İyi hadi bakalım. Olay yerine gidin, Maximum Uniq Açıkhava. Ekipler incelemeye başlamıştır."

"Hemen başsavcım." dedi Ilgaz. İkisi aynı anda çıktı odadan. Ilgaz'a baktı Ceylin.

Ne tesadüf ama... İkimiz, uzun zaman sonra aynı davadayız. İlk günlerdeki gibi.

Yüzünü Dökme Küçük Kız | IlCeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin