Kaybettiğimiz Tüm Savaşlar - 1

1.6K 38 35
                                    


"Ilgaz... Lütfen." diye yalvardı Ceylin en tatlı hâliyle.

"Havalar soğuyor Ceylin hasta olucaksın olmaz."

"Ama lütfen? Kızımız çok üzülür bak." dedi. Oturduğu banktan yalvardı.

"Kızımı bana karşı kullanamazsın."

"Lütfen.." dedi Ceylin dudağını sarkıtıp. Gözlerini doldurdu kıyamasın diye.

"Bunu yapamazsın ama!" dedi Ilgaz.

Yeşil gözleriyle ona bakmaya devam etti Ceylin. İç çekti Ilgaz.

"Tamam bekle alıp geliyorum." dedi.

"Canım kocam benim." dedi Ceylin de.

Birazdan elinde dondurmayla döndü.

"Buyur hanımım." dedi Ilgaz.

"Teşekkür ederim." dedi Ceylin yanağından öpüp.

Ceylin dondurmasını açarken karnına eğildi Ilgaz. Beyaz elbisenin üzerinden karnını sevdi.

"Annen seni dondurmaya mı çalışıyor hı kızım?" dedi. Kahkaha attı Ceylin.

Karnına bir öpücük bıraktı Ilgaz.

"Güzel kızım benim... Gel artık çok zorluyor beni bu annen."

"Allah allah. Bu kadar laf yapıcaktıysan almasaydın."

"Cık cık cık." dedi Ilgaz, Ceylin'in saçını sevdi.

"Ben zora aşığım ama, nefret ederim kolaydan." dedi.

"Böyle süslü cümlelerle kendini affettirdiğini sanıyosan çok yanılıyosun savcım."

"Böyle affetirebilir miyim peki?" dedi Ilgaz. Ceylin'in dondurma bulaşmış dudağından öptü.

"Mm, güzelmiş bu." dedi.

"Güzel.." dedi Ceylin. Başını salladı Ilgaz.

"Gel bi fotoğraf çekilelim kızımla." dedi Ilgaz. Telefonun ön kamerasını açıp Ceylin'in karnına yaslandı. Gülerek ona baktı Ceylin, kadraja kendini almamıştı.

"Ben eşek başı mıyım burda?" dedi. Başını kaldırıp ona baktı.

"Annen kıskandı." dedi Ilgaz karnına.

Ceylin'in başına yaslanıp kadraja onu aldı. Yanağından öpüp birkaç poz çekti. Telefonu kapattı. Ceylin'in güneşte en güzel hâlini alan yeşil gözlerine baktı.

"Çok güzelsin." dedi. Gülümsedi Ceylin, yanakları kızardı. Dudağına bir öpücük bıraktı Ilgaz. Ceylin'in gözlerine baktığında kalbinin aşktan eridiğini hissediyordu. Sarılıp boynundan öptü.

"Güzel gözlü sevgilim benim..." diye fısıldadı. Ceylin gözlerini kapatıp huzurla gülümsedi. Ayrıldılar.

"Kızımı benden daha çok seviyo olabilir misin sen?" dedi Ceylin şüpheyle.

"Olabilir mi Ceylin öyle bir şey?"

"Olabilir gayet." dedi Ceylin soğuk bir şekilde. Karnına baktı Ilgaz.

"Ne saçmalıyor senin bu annen kızım?" dedi.

"Bak! Daha çok seviyosun işte. Saçmalıyormuşum." dedi Ceylin.

Gözleri dolup ağlamaya başladı. Hemen yüzünü ellerinin arasına aldı Ilgaz.

"Sevgilim yok öyle bi' şey. Siz ikiniz de benim canımsınız mümkün mü birinizi diğerinden daha çok sevmem? Ağlama..." dedi şefkatle.

Yüzünü Dökme Küçük Kız | IlCeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin