Vote (Oy) vermeyi ve yorum atmayı unutmayın
İyi Okumalar :)
Asya
Alın Yazım: Miray iyi bakabiliyor mu benim peri kızıma?
Alın Yazım: Bakamıyorsa, gelip seni kaçırmamı istersen..
Alın Yazım: Tek mesajınla kapında olacağımı unutma.
Miray mesajı sesli bir şekilde okuduğunda kısa süreli göz göze geldik. Umarım kıskanıp saçma sapan bir şey yazmazdı.
Asya: Çok memnunum.
Asya: Birilerinden uyarı almış çok iyi davranıyor.
Asya: Ayrıca o benim en sevdiğim arkadaşım sen merak etme.
Alın Yazım: Aa kimden almış hiç haberim yok.
Alın Yazım: İstersen evine yolla yanına geliyim beraber kalalım.
'Asya enişte falan dinlemem döverim bunu ben. Ne diyor bu ya? Yerimde gözü var resmen'
Sakin ol Miray. Şaka yapıyor işte. Cevap yaz
Asya: Gerek yok. Miray bir tanedir.
Alın Yazım: Doğu'ya haber vereyim. Mirayla ilgilensin bence biz de seninle vakit geçiririz.
'Asya benden günah gitti.'
Kesin rezil olucaz.
Asya: Miray ben.
Asya: Enişte dedik bağrımıza bastık yaptığı hareketlere bak.
Asya: Senin benim yerimde gözün mü var?
Alın Yazım: Senin yazdığını biliyorum Miray.
Alın Yazım: Asya'ya ver diye öyle yazdım.
Alın Yazım: Ayrıca senin yerinde gözüm yok. Daha doğrusu arkadaş olarak kalmakta.
Alın Yazım: Senin de Asya'mın ilerideki eşi olma gibi bir amacın yoksa iyi anlaşabiliriz.
Sanırım Demir mesaj yazmıştı. Ama Miray bana ne yazdığını söylemiyor, 28 saniyedir telefona bakıyordu.
Miray ne yazdı söylesene.'Benim laf sokmam lazım. Altta kalamam anlıyor musun? Sus bir dakika. Bir şey bulmam lazım.'
Demir ne yazdıysa umarım pişman olmaz. Çünkü Miray tam anlamıyla cevap bulabilmek için delirdi.
Miray kendine gel ne yazdı söylesene çıldırtma beni. Dediğimde dikkatini çekmiştim.
Mesajları okuttuğunda gülecektim ta ki gözüm isme takılana kadar.
Miray 'Alın Yazım' ne Allah aşkına. Neyse ver telefonu ben halledicem.
Asya: Ben geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay D / Yarı Texting
ChickLitBilinmeyen Numara: Bu havada üstünde ince bir kıyafetle dışarı çıkmak sence ne kadar mantıklı? Asya Aksoy & Bay D ° Bölümler 15. Sayfadan itibaren uzuyor :) Her çarşamba 1 yeni bölüm sizlerle ❤ ° Finalden sonra düzenlenecek ° Panikatak #1 {10.08.22...