Vote (Oy) vermeyi ve yorum atmayı unutmayın
İyi okumalar :)
Asya
"Selam ben geldim. Ne yapıyorsunuz bakalım. Aa sizin gözleriniz niye kıpkırmızı? Ağladınız mı ne oluyor?"
Hoşgeldin Miray. Film izledikte duygusal bir sahne vardı. Neyse sen ne yaptın aldın mı notları?
Yandan Demir'e baktığımda bizi dinliyordu. Bir de ağladığını saklamaya çalışıyordu tabi.
"Aldım. Fazla bir şey işlenmemiş zaten. Çok basit 1-2 günde halledilir. Gelirken kahve aldım. Demir nasıl içersin bilemediğim için sana da bizimkinden aldım."
'Teşekkürler Miray. Düşünmen yeterli. Biraz daha geç gelebilirdin tabi ama olsun. Buzdolabında tatlı var. İstersen getirelim onunla içeriz.'
"Aaa nereden geldi? Canımız çok tatlı istiyordu iyi oldu bu. Dur hemen getireyim."
Miray odadan çıkar çıkmaz Demir bana döndü. Ona bakmadım.
"Pişt."
Bana sesleniyor herhalde
"Bana bak bana. Sana sesleniyorum."
Bana mı?
"İkimizden başka birisi var mı burada? Sana sesleniyorum tabiki."
Doğru. Noldu?
"Karşılığını vermek istiyorum."
Ne
"Öpücüğünün karşılığını vermek istiyorum."
Tam yanıma yaklaşırken Miray içeri geldi.
"Ayy çok güzel gözüküyor bu. Sen mi yaptın enişte."
'Evet ben yaptım eniştesi. Ye bakalım beğenecek misin. Umarım beğenirsin yoksa bu anı bozmana sinirlenicem.'
Yüzünde tehditvari bir gülüş vardı.
"Ne anı? Ayrıca ne eniştesi? Sen eniştem falan değilsin."
Miray ne diyorsun canım arkadaşım. Çocuk kendi kendine mi enişte dedi. Sen dedin ya enişte diye. Yok, benim hiç zeki arkadaşım yok.
'Sen enişte dedin Miray ben demedim.'
"Ağzımdan kaçmıştır o. Neyse haydi yiyelim acıktım ben."
Şükür ikisi de sustu ve tatlıyı yemeye başladık. Bir yandan da televizyondan bir şeyler izliyorduk. Birden Demir'in telefonu çaldı. Cevaplamak için yanımızdan ayrılır ayrılmaz Miray konuşmaya başladı.
"Bana bak ne yaptınız ikiniz? Ne oluyor hiçbir şey anlamıyorum. Bir gariplik var sizde."
Demir gitsin öyle konuşalım. Şimdi duymasın.
"Off tamam ya. Anlatacaksın ama bir kaçışın yok."
Nereye kaçacağım zaten Miray aynı evdeyiz.
Gözlerini devirip tatlıyı yemeye devam etti.
"Tatlı çok güzel olmuş bu arada bayıldım."
Güldüm.
'Afiyet olsun.' Demir birden içeri girdi.
'Asya benim küçük bir işim çıktı gitmem gerekiyor. Akşam gelirim yine.'
Ne işi çıktı ki?
Tamam ben seni geçireyim.
Birlikte kapıya ilerledik. Birden arkasını dönünce az kalsın çarpacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay D / Yarı Texting
ChickLitBilinmeyen Numara: Bu havada üstünde ince bir kıyafetle dışarı çıkmak sence ne kadar mantıklı? Asya Aksoy & Bay D ° Bölümler 15. Sayfadan itibaren uzuyor :) Her çarşamba 1 yeni bölüm sizlerle ❤ ° Finalden sonra düzenlenecek ° Panikatak #1 {10.08.22...