8

3.8K 88 2
                                    

Selamlaaar ben geldim :)

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalar :)

Asya çalan zile lanet okudu. Hemen yanına baktı ama Doğu artık yanında değildi. Boş boş etrafa baktı önce daha sonra Miray ve Arda'nın yanına gitmeye karar verdi.

Kantinde oturmuş Asya'yı bekliyorlardı. Asya bir şey söylemeden masaya oturdu. Masada bir sessizlik oldu Miray daha fazla dayanamayıp söze girdi.

"Eeee benim mükemmel arkadaşım. 3 ay sonunda geçen gün okula gelmişsin ve bize haber vermedin mi?"

(Sadece 5-10 dakikalığına devamsızlık konusu için müdürün yanına uğramıştı.)

"Gerçekten sana inanamıyorum"

Arda hemen Miray'ın lafını kesti.

'Önce tabiki nasıl olduğunu sormalıyız değil mi Miray?'

Kaş göz işaretiyle Asya'yı işaret etti.
Asya'ya karşı her zaman daha korumacıydı.

"Offf ne bileyim. Ben çok özledim kızım seni. Biz seni anlıyoruz ama bizimle uzun zaman hiç konuşmadın. Okula gelmişsin çok merak ettim seni." dedi Miray.

Asya'nın "Sizi çok seviyorum ve ben de sizi çok özledim gelin buraya" demesiyle uzun süre sarıldılar.

Yine ilk ayrılan Miray oldu.

"Eveeet, şimdi dün bize anlatacağın dedikodu neydi çabuk anlat. Valla senin yüzünden uyuyamadım. 1 saat duvarlarla bakıştım"

Arda bu sefer Miray'ı onayladı.

'Evet minik kelebeğim anlat bakalım şu konuyu.' dedi.

Asya konuyu nasıl anlatacağını bilmiyordu. Gerçi fazla bir şey de olmamıştı ama yine de gerildi. Bunu anlayan Arda

'Gerilme ben buradayım seni her türlü Miray tepkisinden korurum' dedi gülerek.

Asya rahatlamış vaziyette hemen konuya girdi.

Bundan 1 hafta önce ben yine oraya gitmiştim. (Arkadaşları Duru'nun okulunun oraya gittiğini anladılar) Kaldırıma oturdum ve biraz düşünüyordum. Sonra telefonuma tanımadığım numaradan bir mesaj geldi. Mesajda Bu havada üstünde ince bir kıyafetle dışarı çıkmak sence ne kadar mantıklı? yazıyordu.

-olayları bildiğiniz için atlıyorum-


Bugün dersteyken birisi yanıma geldi. Merhaba ben Doğu dedi. Ben de Asya deyip elini sıktım. Daha sonra çok güzel resim çiziyorsun dedi teşekkür ettim. Ben de ona güzel çizdiğini söyledim. Aradan ne kadar süre geçti bilmiyorum. Resmime odaklanmıştım, zil çaldı. İşte o an aklıma dank etti.

Şimdi Bay D Doğu olabilir mi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dırırırııım bakalım neler olacak

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmalımm ❤

Bay D / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin