34

1.3K 40 14
                                    

Vote (oy) vermeyi yorum atmayı unutmayın

İyi okumalar :)

Asya

"Demir'le konuşmam gerek Doğu. Nereye kadar benden kaçacak?"

Demir neden bu kızdan kaçıyor ki? Kim bu kız?

Ayakta dikildiğim için kızla göz göze geldik. İkimiz de birbirimize bakmaya devam ettiğimiz için Doğu'da kızın baktığı yöne baktı ve gözlerimiz buluştu.

'Asya?'

Merhaba Doğu. Nasılsın?

'İyiyim sen?'

Ben de iyi. Çocuklar seni görmüşte selam vereyim dedim.

'İyi yapmışsın.'

Şey diyecektim.

Kıza bakıp tekrar Doğu'ya döndüm.

Demir nerede haberin var mı? Mesaj attım ama görmedi.

'Hee iş yerinde o. Bugün birkaç tane toplantı var, fırsatı olmamıştır. Kötü geçtiyse de mesajına bakmamıştır. Ben arayıp sorayım kötü geçtiyse sana mesaj atarım. O atmaz çünkü habersiz kalma.'

Niye ki?

'Öyle işte. Sonra konuşuruz.'

Arada sırada kıza baktığım için rahatsız olmuş olmalı ki kızı tanıttı.

'Ecem, Asya. Asya Ecem.'

"Memnun oldum."

Ben de.

Hiç memnun olmadım.

Ben gideyim o zaman sonra konuşuruz.

'Tamam, görüşürüz.'

Arkamı dönüp biraz ilerlediğim an kız konuştu.

"Kim bu kız?"

Asıl o soruyu benim sormam gerek. Sen kimsin? Demir'i nereden tanıyorsun? Senden neden kaçıyor? Neden mesajlarıma bakmıyor?

Başladı benim mesai. Bir kere geldi bu ses akşama kadar susmaz.

Masaya geri döndüm. Soğumuş kahvemden birkaç yudum alıp kalkalım dedim.

Hep birlikte eve ilerledik. Arda koltuğun bir ucuna Miray diğer ucuna yatmış telefonlarına bakıyorlardı. Ben de yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim. Yatağıma yattım. Tavanı seyretmeye başladım. Haber vermek bu kadar zor olmamalı. Telefonu elime aldım, mesaj yoktu. Oflayıp pencere kenarına ilerledim.

Doktorum eğer anksiyetenin başladığını fark edersen o yataktan kalkman gerek demişti. Anda kalmamı, yazmanın bir çözüm olduğunu, beni etkileyen şeyi, neden etkilendiğimi, nasıl etkilendiğimi, bu olay sonucunda oluşabilecek en kötü seneryoyu... Her şeyi yazmamı söyledi.

Hemen masamdan kalem defter alıp tekrar cam kenarına ilerledim, koltuğa oturdum. Camı açıp havayı içime çektim. Ellerim benden habersiz yazmaya başlamıştı bile. Durmak bilmiyor, yazıyordum. Kafamdan ne geçiyorsa kelimesi kelimesine yazdım. Son noktayı sertçe koydum. Gerçekten rahatladığımı hissetmiştim.

Kimseye anlatamadığım, kimsenin anlamak istemediği şeyleri bir kâğıda dökmenin bu kadar rahatlayacağını tahmin edemezdim. Defteri bıraktım.

Telefonumdan gelen sesi duyunca elime aldım. 6 dakika önce mesaj gelmiş. Muhtemelen düşüncelerime daldığım için fark etmemişim.

Doğu: Selam Asya

Bay D / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin