Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar :)
Asya kendini hemen banyoya atmayı düşünüyordu. Duş almak ona iyi gelecekti. Banyoya girerken telefon sesiyle olduğu yerde durdu. Daha sonra eline telefonu aldı. Ekrana baktı.
Bilinmeyen numara?Bilinmeyen numara: Asya
Asya: Efendim?
Bilinmeyen numara (çevrimiçi)
Bilinmeyen numara (yazıyor...)
Bilinmeyen numara (çevrimiçi)
Bilinmeyen numara (yazıyor...)
Asya: ?
Bilinmeyen numara: İyi geceler
Asya (çevrimiçi)
Asya (yazıyor...)
Asya: Sana da
Emin olmamakla birlikte cevap yazmıştı. Kalkıp banyoya girdi. Düşünceleriyle baş başa kaldı. Kardeşini düşündü. Ona söz vermişti. Üzülmeyecek hep mutlu olacaktı ama Duru olmadan bunlar olmuyordu. Duru şuana kadar tanıdığı en iyi yoldaş, kardeşti.
Banyodan çıkarken aklına bilinmeyen numara geldi.
Kimdi bu bilinmeyen?
Beni nerden tanıyor?
Telefon numaramı nerden bulmuş acaba?Diye düşünürken gözü daha demin çıkarttığı kıyafetlere gitmişti. En üstte duran ceketi gördü. -Bilinmeyenin arkasına kadar gelip koyduğu ama onun asla fark etmediği ceketi-
Hemen banyodan çıktı. Üstünü giyindi. Daha sonra içindeki sesi dinleyip ceketi almaya tekrar banyoya girdi. Ceketi aldı ve yatağına oturdu. Ceket çok güzel kokuyor adeta insana huzur veriyordu.
Ceketi karıştırırken bir şey hissetti. Hemen ceplerine baktı. Bir kağıt buldu. Önce biraz düşündü.
"Açmalı mıyım? Yok açmamalısın Asya senin eşyan değil."
Biraz daha baktı kağıda.
"Ama şuan bende tabiki açacağım. Hem çok merak ettim."
Kağıdı açtı. Yazanları okumaya başladı.
Asya'm
Dayanamayıp açtın değil mi kağıdı? Seni çok iyi tanıyorum ve açacağına emindim. Şu an çok merak ettiğini de biliyorum o yüzden daha fazla meraklandırmadan konuya giriyorum. Ben seni yılardır tanıyorum. Her hafta mutlaka 1 gün oraya geldiğini, kardeşini ne kadar çok sevdiğini, kendini kötü hissettiğinde resim yaptığını, son 3 aydır hiç mutlu olmadığını her şeyi biliyorum.Seni ilk gördüğümde sahildeki çimlere oturmuş resim yapıyordun. Kulağında kulaklık vardı. Kendini resmine o kadar çok kaptırmıştın ki sanki dünyada bir sen bir resmin vardı. O an seni görünce çok garip hissettim. Daha sonra kendimi hep orada buldum. Gözlerim seni arıyordu. Sanırım aşık olmuştum. Hem de ilk görüşte aşk.
"Neden o zaman değil de şimdi mesaj attı peki?"
Tabi sen durmayacaksın ve soracaksın.. 'neden şimdi mesaj attın diye' Haksız da sayılmazsın aslında. Zor günler geçiriyordum. Kendime zaman tanıyordum. Ama seni artık böyle görmeye dayanamadığım için cesaretimi toplayıp yazmaya karar verdim.
Artık bunları öğrendiğine göre rahat rahat uyuyabilirsin. Yarın mesaj atarım.
Artık benden kaçışın yok.-D.
Asya önce biraz durdu. Elindeki kağıda bir süre daha baktı.
"D mi? "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalımm ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay D / Yarı Texting
ChickLitBilinmeyen Numara: Bu havada üstünde ince bir kıyafetle dışarı çıkmak sence ne kadar mantıklı? Asya Aksoy & Bay D ° Bölümler 15. Sayfadan itibaren uzuyor :) Her çarşamba 1 yeni bölüm sizlerle ❤ ° Finalden sonra düzenlenecek ° Panikatak #1 {10.08.22...