Herkese merhaba ben çılgın ve yaşlı yazarınız İzel.
Milyonlar okunuyor gibi halka seslenmeme kaç puan peki?
Her neyse, İş Ortağını bitirmemin üzerinden baya zaman geçti bu süreçte belki 3 4 tane yeni hikaye yazmışızdır diğer yazarımla. Biliyorsunuz ki ben tek başıma hikaye yazmıyorum roleplay yazdığımız bir yazar daha var. Kalbimin ucusu <3
Asker'i yazıp taslağa koyalı belki 1 seneden fazla olmuştur. Hikayelerimin hepsini buraya aktaracağım çok hevesliyim okunsa da okunmasa da.
Hikaye yazmak, düzenlemek, uğraşmak ve zamanımı böyle geçirmek benim hobim. Keşke çalışmak zorunda olmasam ve sürekli hikayelerimi birer screenshot olmaktan tamamen kurtarsam. Gerçekten 2000den fazla ss var telefonumda. Metin haline dönüştürdükçe siliyorum evet ama bir yandan da yenileri ekleniyor.
Her zaman kendi yaşıtlarımdan biraz daha farklı oldum. Etrafımdaki çoğu yaşıtım gerçekten beni çocuk gibi görüyorlar çünkü onların yaptığını yapmıyorum. Kötülemiyorum tabiki ama onların uğraştığı şeyler benim çok ilgi alanım değil. Bu şekilde çok mutluyum çünkü ben büyümek istemiyorum. Bir gün zorunda kalacağım zaten. O güne kadar çocuk kalmaya devam.
Bu platformu ben lisedeyken keşfetmiştim. Yani sene 2011-2014 arası tam hatırlayamıyorum. O zamanlarda burda hikayeler okurken bir gün kendi hikayemi yayımlayacağım asla aklıma gelmezdi. Çünkü bilmiyordum Ilgın ile karşılaşacağımı. İyi ki karşılaşmışım. Gerçek anlamda diğer yarım o benim çünkü bazen hikaye gidişatında aynı fikri aynı anda birbirimize atıyoruz. Böyle yani... Daha bir sürü konumuz var.
Okunma konusunda düşük olduğumu biliyorum ancak gerçekten, benim için hikayelerimin burda sonsuza kadar kalması önemli. Kaybolmasını asla istemiyorum. O sebeple elimi çabuk tutup hepsini buraya atacağım umarım. Hedeflerimden birisi bu.
Okuyanlardan ricam da yorumlarını eksik etmemeleri, istek değil, ihtiyaç cidden. Mesela Model'deki bütün yorumları artık ezberledim. Kaç kere dönüp baktığıma inanamazsınız. Okurken yorum yapmak biraz zor oluyor biliyorum. Yine de teşekkür ederim yapmazsanız da <3
İyi okumalar, sizi seviyorum.
7 güzel adamın içindeki aşıklarım için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker - JooKyun ✔️
RomanceÖzel Harekat Timinde görevli Im Changkyun ve yeni boşanmış bir baba Lee Jooheon ile kızı Lee Olivia'nın tatlı, tuzlu, romantik ve kaoslu hikayesi.