Chapter: 15

110 10 34
                                    

Hoşgeldin güzelim 💜💛

"Ahh! Olivia..."

"Jooheon gazlı bez, batikonlu pamuk, flaster ve sargı bezi getirebilir misin? Sorun yok halledeceğiz ama acele et lütfen."

Jooheon yatak odasından hızlıca malzemeleri getirdi ve salonun kapısını kapattı.

"Yine kendin mi yapmak istersin?"

Changkyun gazlı bezi kaldırıp dikişlerini kontrol etti. Neyse ki atmış olan yoktu ama baskı yüzünden kanamıştı.

"Olur, yaparım."

"Tamam."

Hızlı davranmaya çalışarak batikonlu pamukla temizledikten sonra sırayla gazlı bez, flaster ve sargı bezini sardı. Tişörtünü indirdiği sırada Olivia kapıyı açmıştı.

"Seçtin mi tatlım?"

Jooheon o arada çöpleri aldı ve odadan çıktı. Olivia, Changkyun'un yanına oturdu. "Seçtim."

"Beni özledin mi?" Saçlarını seviyordu Olivia'nın.

"Özledim."

"Ne yaptınız Hyejin ablanda?"

"Oyunlar oynadık, gezdik."

Hyejin ve kızı da geldiler salona. Jooheon da arkalarından girdi.

"Hmm, Nayeon'u seviyor musun peki? İyi bir arkadaş senin için değil mi?"

"Evet."

"Bence de çok tatlı."

Changkyun Hyejin'e döndü. "Hyejin, çok teşekkür ederiz bu iyiliğin için. İyileştikten sonra en kısa zamanda yemeğe bekliyorum kızınla seni."

"Ne demek, biz çok eğlendik zaten."

Jooheon'a baktı Changkyun. "Ben de bu adamın sayesinde yaşıyorum hâlâ."

Jooheon da Hyejin de gülümsediler bu sözden sonra. Akşama kadar güzel vakit geçirdiler ve sonra Hyejin ile kızı evlerine gittiler. Küçük ailemiz de evde baş başa kaldılar.

--
4 ay kadar geçtikten sonra Olivia'nın Hyejin teyzesinde olduğu bir gün Changkyun evde hazırlıklara başladı. Kapının kolundan başlayarak evin farklı ve alakasız yerlerine yönlendirmeler içeren küçük kağıtlar bıraktı. Bu şekilde adım adım yüzüğe giden bir yol hazırlamıştı Jooheon için. Kendisi yatak odasında kapının önünde duracak, elindeki yüzüğü tutuyor olacaktı. Takım elbisesini giyindi ve son hazırlıklarını yaptı. Sonra sevgilisine mesaj gönderdi.

Changkyun:
Seni bekliyorum.

Jooheon mesajı aldığında dışardaki işlerini halletmişti. Direkt olarak Changkyun'un evine geldi. İşaretleri takip ederken seslendi ama cevap alamadı. Heyecanla takip etti yönlendirmeleri. En son yatak odasının kapısını açtığında karşısında yüzükle dikilen Changkyun'u buldu.

"Hoş geldin."

"Hoş buldum..."

Changkyun sakin olmaya çalıştı ve gözlerinin içine baktı Jooheon'ın.

"Benimle evlenir misin Jooheon?"

Jooheon düşünmedi bile çünkü yönlendirmeleri takip ederken yeterince düşünmüştü. Aralarındaki mesafeyi kapatmak için yaklaşırken "Evet." diye fısıldadı ve dudaklarını birleştirdi.

Changkyun gülümsemişti öperken. Ayrıldıklarında yüzüklerini taktılar birbirlerine. Tekrar gözleri buluştu.

"Seni her zaman seveceğime söz veriyorum."

Asker - JooKyun ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin