Chapter: 7

158 17 7
                                    

Hoşgeldin sevgili okuyucumuz. Biraz kısa bir bölüm oldu özür dilerim:(

Gelen Jaebeom'du ve Olivia'yı getirmişti. Jooheon'ın kendi evinde kapıyı açan kimse olmadığı için Changkyun'un kapısını çalmıştı. Hızlıca konuştu Jaebeom.

"Jooheon evde yok. Benim acil bir işim çıktı. Olivia'yı al."

"Bana emretme." Simsiyah bakışlarıyla cevap verdikten sonra yüzünü Olivia'ya döndü ve gülümsedi. "Gel bakalım Oli." Olivia'yı aldıktan sonra Jaebeom'a döndü tekrar. "Bu arada Jooheon burada."

Jaebeom kızını öptü, Changkyun'un söylediği şeye göz devirip hızlıca asansöre bindi ve gitti. Changkyun ile Olivia yatak odasına yürüdüler.

"Nasılsın Oli?"

"İyiyim."

Jooheon kızının sesini duyup odadan çıktı ve kızını Changkyun'un kucağından alıp sarıldı.

"Acil işi çıkmış, o yüzden erken getirmiş."

"Tamam sağ ol."

Jooheon kızını öpücüklere boğuyordu. Changkyun baba-kız özlem gidersin diye kahvaltı hazırlamak için mutfağa yöneldi.

"Olivia, aç mısın güzelim?"

Olivia sadece kafasıyla onayladı. Changkyun mutfağa gitti ve kahvaltı hazırlamaya koyuldu. Hazırladıktan sonra salona gidip özel misafirlerine seslendi.

"Aç olanlar mutfağa gelsin!"

Üçü birlikte kahvaltılarını yaptılar. Masada sohbet ediyorlardı şimdi. Olivia babasına baktı sorar gözlerle.

"Baba~?"

"Söyle canım."

"Neden evimizde uyumadın?"

"Burada kalmam gerekti güzelim."

"Neden?"

Jooheon kızına söyleyebileceği bir sebep bulmaya çalıştı. Kısa bir anlığına Changkyun ile bakıştı.

"Niyesi-"

"Çünkü ben karanlıktan korktum. Dün elektrikler gitti, o yüzden babanı çağırdım." diye hızlıca uydurarak bir cevap verdi Changkyun.

"Sen bebek misin ki? Bebekler korkar karanlıktan." dedi Olivia gülerek.

"Hayır büyükler de korkabilir..." diye cevapladı Jooheon. "... ve şöyle de bir şey var. Jaebeom babanın yakın arkadaşı olduğu gibi- onu görmüştün değil mi güzelim? Benim de Changkyun ile yakın bir arkadaşlığım var. Anladın mı?"

"Jaebeom babam o arkadaşını öpüyor. Sen de öpüyor musun baba?"

"Evet canım."

Olivia kafasını Changkyun'a çevirdi. "Ona baba diyecekmişim. Sana da baba diyeyim mi?"

Jooheon bu duyduğu karşısında öfkelendi. "Jaebeom öyle mi söyledi, Olivia?"

Küçük kız kafasını sallayarak sevimli bir ses çıkardı.

"Hmmhm~."

"Hayır sen ona da Changkyun'a da baba demeyeceksin tamam mı? Abi de sadece... ikisine de."

Olivia'nın yüzü düştü. "A-ama kızıyor."

"Meleğime kimse kızamaz. Ben konuşacağım."

"Peki."

"Sadece iki baban var senin."

"Tamam."

"Güzel." Eliyle hafifçe kafasını tutup öptü saçlarından Jooheon.

Asker - JooKyun ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin