You Get Me So High

138 13 57
                                    

We used to stick together.

You're my best friend,

I'll love you forever.

.

Kaos yazdığım zaman erken bölüm atmadan duramıyorum..

.

Taeyong'a son yazdığım şeyin pişmanlığıyla ağlamaktan içim dışıma çıkmıştı çünkü bana görüldü atmıştı ve üstelik o saatten beri bir daha aktif olmamıştı.

"Siyoung ben kötü bir insan mıyım?"

"Abi sen de amma zırladın yeter ya.." cadaloz kardeşim beni takmayıp kıkırdayarak flörtüyle mesajlaşmaya devam edince sıkı sıkı sarıldığım yastığı onun kafasına attım.

Elindeki telefon düşünce bana attığı bakıştan ürkerek yorganımı üzerime çektim.

"Anne!"

.

"Mutlu musun gerizekalı, senin yüzünden ikimiz de ceza aldık." Siyoung anneme beni şikayet edince bu sefer tepesi atıp ikimize de ceza vermişti. Siyoung bulaşıkları yıkarken ben de etrafı toplayıp yerleri siliyordum.

"Of sus bir...ses senin telefonundan mı geliyor?"

Zil sesini dinledikten sonra onu onayladım, "Baksana kim arıyor." yastıkları düzeltmeye ara verip Siyoung'un konuşmasını bekledim.

"Çıtır arkadaşın arıyor."

"Taeyong mu?" heyecanla koltuğa çarpıp düştükten sonra aceleyle kalkıp mutfağa koştum.

"Çıtır anlayışına tüküreyim...Ne var Jaemin?" bir süre karşı taraftan ses gelmedikten sonra Haechan'ın gülüşünü duymamla kaşlarımı çattım.

"Haechan? Nana nerde?"

"Jaemin düştü ya ve hayır Renjun'e değil. Soğuk espri yapmana izin vermiyorum." eğlenme şansımı çaldığı için Haechan'a ofladım.

"Ne istiyorsunuz benden ya? Zaten kırık bir oğlanım.."

"Caz yapma da dışarı gel dolaşalım."

"İşim var, cezalıyım." Haechan benim dediğimi takmamış gibi Jaemin'le konuşmaya devam edince iç çekerek onları dinledim.

"Dizim acıyor, öpsene it!"

Haechan küfürlü bir şeyler diyince telefonu kulağımdan uzaklaştırıp o konuşmayı bitirince dinlemeye devam ettim.

"Dodo'm biz geliriz sana!"

"Lan nereye geliyorsunuz, evi temizliyoruz burda."

"Sana soran olmadı." Haechan umursamazca konuşunca kaşlarımı çattım.

"Ev benim ya hani." beni yine takmayıp kendi konuşmalarına dönmüşlerdi.

"Buraya mı gelecekler? Üstüme güzel bir şeyler giyineyim hemen." Siyoung ıslak ellerini bezle silip içeri koştuğunda göz devirdim.

"Annen evde yok değil mi?" ne dersem diyeyim geleceklerini anlayınca daha fazla direnmedim.

"Yok. Gelebilirsiniz."

Telefon kapandıktan sonra çok bir zaman geçmeden kapı çalınca Siyoung benden önce davranıp koşarak kapıyı açmaya gitmişti.

"Hoş geldiniz~" Jaemin buraya sık sık geldiği için kendi eviymiş gibi ceketini koltuğa atıp kendine yara bandı bulmaya giderken Haechan'ın buraya ilk gelişi olduğu için Siyoung'un merceği altındaydı.

It's okay, that's loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin