❝make your move
set me free
because..there's something about you baby
that makes me want to give it to you.❞
.
Doğum günün tekrardan kutlu olsun bebek💚
.
FİNAL
.
Doyoung
"Nereye gitmeyi planlıyorsunuz?"
"Hiçbir fikrim yok, Mark buluşma yerini kendisinin seçeceğini söyledi."
"Evimde garip şeyler yapmamışsınız en azından." hala evini dert eden Taeyong'un bacağını masanın altından tekmeleyip Haechan'a döndüm.
"Ee ne giyeceksin?" kendim gidecekmiş gibi heyecanlı hissediyordum. Buluşmaları iyi geçerse nihayet sevgili olabilirlerdi.
"Giyerim bir şeyler." Haechan'ın ilgisiz tavırlarına göz devirip tekrar sevgilime döndüm, "Tae sen bu çocuğa giyecek bir şeyler ayarla, bu eşofmanla bile gidebilir randevuya."
"O iş bende hayatım."
Aklıma gelen şeyle ayaklanıp telefonumu cebime sıkıştırdım, "Ben Jaeminler'e uğrayacağım, takılın siz."
"Selamımızı iletirsin!"
.
.
Mark
"Mark deli danalar gibi koşturmayı bırakır mısın lütfen?"
Jaeminler'e döndüğümden beri bir saat sonraki randevum için ne giyeceğimi seçmek uğruna evi talan etmiştim çünkü dün gece evden kaçtığım için oraya dönersem bir daha dışarı çıkamazdım muhtemelen. Bu yüzden Jaemin ve Renjun'in kıyafetlerine muhtaçtım.
"Al bu pantolonu giy, popoyu çok güzel gösteriyor." Renjun hyung'un bana doğru attığı dar paça ve dizlerinde yırtıklar olan pantolonu yakalayıp direkt altıma giydim.
"Verdiğin tavsiyelere bak Renjun. Hiç yakıştıramadım.."
"Of Jaemin moda zevkin yok, yorum yapma bari."
"Bana tutulduğuna göre sen de zevksizsin o zaman." Renjun hyung kolunu yasladığı yastığı Jaemin'e vurmak için kullandığında gülerek onları izledim.
"Kaşınıyorsun Na Jaemin."
Zil sesi evde yankılanınca Jaemin hyung aşağıya koşup kapıyı açmaya giderken Renjun hyung da hangi tişörtü giymem konusunda bana yardım ediyordu.
"Ben geldiiim!~" Doyoung hyung'un neşeli sesini duyan Renjun hyung göz devirince güldüm ve bana uzattığı tişörtü onu bekletmeden elinden alıp giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's okay, that's love
Fanfictionçünkü aşk, acıyı da doğurur ne kadar çok seversen o kadar çok acı çekersin. ana çiftler: dotae, renmin, markhyuck