לוקאס:
ידעתי בדיוק מה דייגו עושה, הוא לקח את הקשר שלהם בצחוק כמו כל קשר שלו והיא לקחה את זה ברציני יותר מאחרות.
היא הייתה צריכה לדעת שהוא לא רציני, הוא אף פעם לא היה בן אדם שבנוי לדברים כאלה ואם להגיד את האמת גם אני.
את כנראה חושבת שאני אספר לך ולה המון אבל תני לי להגיד לך משהו? אני לא.את תדעי עליי קצת בדיוק כמו שהיא תדע, לא יותר, לא מעבר.
טוב אולי קצת יותר אבל אל תצפי יותר מדי.
דייגו יעשה טעויות ואני אנסה לתקן אותם אבל שימי דגש על האנסה.
לקחתי אותה אלינו הביתה כי היא הייתה צריכה לדעת בדיוק מה קורה.
לא יודע למה זה עניין אותי, איזבלה תמיד הייתה מסתובבת איתו וזה עיצבן אותי, גם מהעובדה שאח שלי אידיוט מוחלט וגם מהעובדה שהם לא מתאימים.
דייגו בקטע של זיונים והיא לא כזאת.
ראיתי אותה רצה החוצה עם דמעות בעיניים אבל בדרך היא נתקעה ברפאל, היא דיברה איתו בלחץ ואז יצאה מהר.
רציתי לקחת אותה אבל היא יצאה מהר ורצה, טוב בכושר היא כן.
הוזמנו לארוחת ערב אצלה בבית בגלל שאבא שלה קונה אצלנו, הוא ידע שהוא חייב לנו כסף ובגלל זה הוא עשה את זה.״דוד לוקאסס!״ אנג׳לינה צעקה ורצה אל תוך החדר, ״כן?״
״מייקל רודף אחריי אתה יכול להחזיק אותי כדי שהוא לא יגיע אתה יותר גבוה ממנו, בבקשההה?״
״בואי.״
הרמתי אותה על הידיים ואז מייקל נכנס בריצה, שטן קטן.
״תוריד אותה!״
״אתה פקדת?״
״כן! אז אדון לוקאס תוריד אותה עכשיו!״
״אני לא חושב ככה...״
אורורה נכנסה בריצה והודתה לי שהרמתי אותה, היא תמיד הייתה רצה אחריהם ואחרי דייגו כמובן, האידיוט הראשי.
״סליחה לוקאס.״ היא אמרה ויצאה עם שניהם על ידיה.
אורורה הייתה מהממת אני לא אשקר אבל משהו בה לא משך אותי, משהו באף אחת לא משך אותי.נכנסו לבית של איזבלה ופתחו את הדלת, אתמול צפיתי בה עולה על הגדר כדי להיכנס לבית.
היא ירדה במדרגות והביטה ברפאל ובדייגו אבל ראיתי שזה לא מה שהיא מחפשת, היא חיפשה את מבטי וזו טעות.
אל תיכנסי לזה. לא איתי.
הסתכלתי עליה אבל שוב, שום רגש לא עלה בתוכי.
עיניה היו בצבע ירוק בהיר ושיערה היה בלונדיני, אבל לא טבעי.
התיישבנו לשולחן ואני ישבתי לידה, פאק
במשך כל הארוחה אביה דיבר איתנו ואכל אבל היא לא אכלה כלום, לא פירור אחד. אביה בעט לה ברגל ותשומת ליבה הלכה אליו.״תאכלי.״ הוא פקד עליה.
״אני לא רעבה...״ קולה היה שקט, היא לא רצתה שישימו לב אליה.
״תאכלי אחרת את לא תאכלי שבוע.״ הוא אמר והתחשק לי להוריד לו ביצה אחת ואלוהים יודע למה.
אל תרגיש שום דבר. לא שוב.
היא אכלה ממש קצת ואז הפסיקה, איזבלה קמה לשירותים ואחרי דקה אביה קם והלך אחריה.
קמתי לשחק עם אנג׳לינה ובדרך כשטיילנו בבית שמענו אותם, אנג׳לינה רצה חזרה לאמא שלה כי הצמה שלה התפרקה.
״כשאני אומר לך לאכול את פאקינג תאכלי אני ברור?!״ הוא אמר לה ואז היה אפשר לראות שהוא משך בשיערה והפיל אותה על הרצפה.
אל תתערב זה לא עניינך.
היא לא הבת זוג שלך.
היא לא אשתך.
היא לא משפחה.
אל תתערב.
YOU ARE READING
His Queen (2)
Romance*ספר גמור* איזבלה: ״הוא מכר אותי?״ שאלתי אבל הבן זונה חסר רגשות לא ענה דבר. שנאתי את משפחת מנצ׳יני אבל שנאתי את לוקאס ודייגו יותר. דייגו היה הבן אדם ששבר את ליבי ולוקאס היה הבן אדם שציפיתי שיתקן אותו אבל שבר אותו יותר. אחרי שאבי מכר אותי אליהם, אליו...