פרק 31

4.3K 190 86
                                    

איזבלה:
קמתי בבוקר ואורורה נכנסה בדלת, לוקאס כבר עזב לעבודה אבל לפני זה הוא דיבר איתי.
הוא אמר לי שאם קורה לי משהו להתקשר אליו בלי היסוס.
״את מוכנה?״ היא שאלה ואני הנהנתי, יצאנו לקניון ואנג׳לינה הייתה בחוג בלט כשדייגו וסול משגיחים עליה.
מייקל היה עם לוקאס ורפאל.
״את בסדר?״ אורורה שאלה והוציאה אותי ממחשבותיי.
״כן, אני בסדר. למה?״
״שום סיבה.״ היא אמרה בחיוך.
הגענו לקניון והיא לקחה אותי לחנות של שמלות, נכנסו לבפנים והמבחר היה מדהים.
אורורה לקחה מלא שמלות

בשבילי ובשבילה, בעוד יומיים היום הולדת של התאומים ולכן היא קנתה למייקל חליפה ולאנג׳לינה שמלה.
״תיכנסי תמדדי.״ היא אמרה ואני הנהנתי.
שמתי את השמלה ויצאתי החוצה, ברגע שמבטה של אורורה נח על גופי פיה נפער בתדהמה.
״אני יודעת, זה נראה רע.״ אמרתי במבוכה ונכנסתי חזרה לתא, היא משכה בידי והוציאה אותי מהתא.
״את מהממת איזבלה, השמלה יושבת עלייך מושלם אלוהים.״ היא אמרה ואני צחקתי.

היא הוציאה את הטלפון שלה וצילמה, היא צילמה כל שמלה.
אחרי שיצאנו מהחנות קיבלתי הודעות מלוקאס.

-את נראת מדהים מי אַמוֹר.

אני: מה?

-אורורה שלחה לי את מה שלבשת, את נראת מושלם.

אני: תודה לך. חשבתי שיש לך פגישה ושאתה עסוק...

-אלוהים אני מוכן לעזוב הכל ולבוא להיות איתך.

אני: אוקיי אז תבוא, אני אשמח לבלות עם בעלי...

אמרתי בצחוק ואז הכנסתי את הטלפון שראיתי שאין תגובה.
נכנסו אל חנות של ויקטוריה סיקרט ואורורה בחרה לנו סטים של תחרה, ״אלוהים את בטוחה שזה נכון ללבוש את זה?״
״תאמיני לי שלוקאס ימות ברגע שהוא יראה אותך לובשת את זה.״ היא אמרה והכניסה לעגלה עוד חזיות ותחתונים.
היא התחילה למדוד את הדברים ואמרה לי להיכנס לבפנים, אורורה הושיטה לי את הטלפון שלה ואמרה לי לצלם לה את הסט הזה עליה.
צילמתי ואז הבנתי למה היא צריכה את זה...
צחקתי בקול כשראיתי את פניה אחרי שהיא קיבלה הודעה.

His Queen (2)Where stories live. Discover now