לוקאס:
גופה העירום של איזבלה שכב על גופי.
השעה הייתה עכשיו שבע בערב ובעוד כשעה וחצי היינו צריכים ללכת, מאז מה שקרה עם רפאל ואורורה בנשף הוא החליט לשנות אותו.
האירוע היה אירוע צדקה לנשקים וסמים שהמאפיות צריכות.
״על מה אתה חושב?״ קולה השקט של איזבלה נשמע בסלון, ״על כלום.״ אמרתי וצחקתי, היא צחקה גם כן ואז הרימה את מבטה אליי.
״אנחנו עוד מעט צריכים ללכת, בואי.״
היא קמה וחיפשה את השמלה שלה, איזבלה שפשפה בראשה ואני חייכתי, ״למה אתה מחייך?״ היא שאלה ואמי הבטתי בה, ״כלום.״אחרי שהיא מצאה את השמלה היא לבשה אותה וחיפשה את התחתונים שלה, ״את מחפשת את אלו?״ שאלתי והחזקתי את התחתון שלה בידי, ״תביא לי את זה.״ היא אמרה עם פרצוף זועף ואני נענעתי את ראשי לשלילה.
קמתי מהספה והיא הסתכלה על הזין שלי שהיה חופשי, ״לא הספיק לך? אובססיבית...״ אמרתי והיא הרביצה לראשי, ״אל תקרא לי אובססיבית כשאתה זה שלוקח לי את התחתונים.״
נישקתי את שפתיה והיא תפסה בעורפי, ידיה נעו על גבי וקירבו אותי אליה, ״אוי כמה שאת חרמנית.״ אמרתי לה במבט משועשע והיא זעפה פנים.נכנסנו לחדר ואיזבלה בחרה את אחת מהשמלות החדשות שקניתי לה, השמלה הייתה כחולה מבד סאטן, היא הייתה ארוכה אך היה בה שסע.
איזבלה הסתכלה על הקופסה שהנחתי לה ליד המיטה ואז התבוננה בי, ״מה זה?״
״תפתחי ותגלי.״
״משהו יקפוץ עליי נכון?״
״לא.״ אמרתי וצחקתי.
היא הביאה את הקופסה אל כיווני ופתחה את זה כך שאני אראה מה יש בפנים, ״אמרתי לך ששום דבר לא יקפוץ...״
״נכון אם אני אסובב את זה אליי זה יקפוץ?״
״לא אלוהים איזבלה לא.״
היא סובבה את הקופסה וראתה את הויבטור שיש שם, ״מה זה?״
״בשבילך. תהני.״ לחשתי לאוזנה ובאתי ללכת אך היא תפסה בידי, ״מה אני אעשה עם זה?...״
״בואי נעשה משהו.״
״אוקיי...״״לכי לשירותים ותכניסי את זה לכוס היפה שלך, את רואה את השלט הזה?״ שאלתי והיא הנהנה, ״יופי אני אשלוט בעוצמה של זה הערב, אם תצליחי להתאפק לא לגמור על זה את תקבלי מה שאת רוצה.״
״ואם אני לא אצליח?״
״זה כבר אני אקבל...״
״אוקיי. עשינו עסקה.״ היא אמרה ואז לחצה את ידי.
איזבלה הלכה לשירותים ואחרי כמה דקות חזרה, ״איך זה?״
״מוזר. מאוד.״
חייכתי אליה ואז יצאנו, כשהגענו לשם היא אחזה בידי ולא עזבה אותה לשנייה אחת.
ישבנו לשולחן והוצאתי את השלט מהכיס, הפעלתי על עוצמה נמוכה ואז איזבלה הסתכלה עליי, היא הזיזה את יריכה באי נוחות ואז התעצבנה עליי.
״ברצינות?״
״את אמרת שיש עסקה...״היא אחזה בידי וכשהגברתי את העוצמה היא שמה את ראשה על הכתף שלי ולחצה את ידי חזק יותר, היא הזיזה את מותניה ואז הלכה לשירותים.
אחרי חמש דקות היא עדיין לא חזרה ואני הלכתי לשירותים, נכנסתי לבפנים וכל התאים היו פתוחים חוץ מאחד. הסתכלתי על הנעליים ואלה היו הנעליים של איזבלה.
נכנסתי אל התא והיא הסתכלה עליי, היא ישבה על מכסה האסלה ורגליה היו על הקיר, ״אני שונאת אותך.״ היא אמרה בשקט וכשהגברתי לעוצמה הכי גבוהה היא גנחה.
הלכתי אל בין רגליה והתכופפתי, היא הביטה בי ואני רק ליטפתי פנים ירכיה, ״לוקאס...״ היא אמרה ואני שמתי לה שהיא לא לבשה תחתונים.
הסתכלתי עליה והיא חייכה, ליטפתי את איברה ואז הוצאתי את הויברטור מהכוס שלה.
הוא היה רטוב וחומר שקוף עטף אותו, הרמתי את מבטי אליה וחייכתי, ״ניצחתי.״
״זה לא פייר.״
״זה כן...״
״אוקיי. מה אתה רוצה בתמורה?״הרמתי את שמלתה ונשקתי לפנים ירכיה, לשוני ליקקה את פתחה ואיזבלה פתחה את רגליה עוד יותר, היא הניחה אותם על כתפיי.
״לוקאס... אתה ניצחת. מה אתה עושה?״
״מקבל את הפרס שלי.״
״אבל ניצחת אז למה שתעשה את זה?״
״אני אוהב את הטעם שלך...״
היא הנהנה ונתנה לי להמשיך, ליקקתי את הפתח שלה שוב והחדרתי אליה אצבע.
לשוני ליקקה את הדגדגן שלה והיא תפסה בשיערי, לקחתי את הויברטור והכנסתי אותו אליה, איזבלה השתנקה ואז גנחה.
״אוי לוקאס בבקשה אל תפסיק.״ היא גנחה כשלשוני ליקקה אותה וכשהגברתי את המהירות.
מצצתי את הדגדגן שלה ולפני שהיא הספיקה לגמור הלכתי אחורה והוצאתי ממנה את הויברטור.״למה?״ היא שאלה באכזבה אבל אני רק הרמתי אותה.
הורדתי את מכנסיי והושבתי אותה על ירכיי, ״תרכבי עליי מי אַמוֹר... את תגמרי סביב הזין שלי עכשיו.״
שמתי את ידי על מותניה והיא עלתה ואז הכניסה את כולי, ״פאק.״ היא אמרה בשקט ואז החלה להזיז את מותניה, איזבלה הרימה את מותניה.
היא הוציאה אותי ממנה וחייכה, ״קיבלת כבר את מה שרצית...״
״לא אני לא. תשבי בחזרה.״
״לא...״
תפסתי במותניה והרמתי את אגני, הכנסתי את עצמי אליה והיא גנחה, איזבלה שמטה את ראשה לאחור ואני הזזתי אותה מהר יותר עליי.
הזזתי את מותניה למעלה ולמטה, אחר כך הזזתי אותה הצידה, היא תפסה בגבי ושרטה אותו, ״אלוהים לוקאס.״ היא גנחה אל תוך אוזני ואז גמרה סביבי.
קמתי והרמתי אותה כשהזין שלי עדיין נמצא בכוס היפה שלה, הצמדתי את גבה לקיר ויצאתי ממנה, נכנסתי אליה שוב בכוח והיא שרטה את גבי עוד יותר.היא גנחה את שמי, לא ליתר דיוק צרחה אותו.
״לוקאס בבקשה!״ היא גנחה בקול כשנכנסתי אליה שוב ושוב.
שפתיי רפרפו על שפתיה ואז לשוני פגשה את לשונה, ״לוקאס אל תפסיק.״ היא פקדה ואני חייכתי אליה.
היא גמרה סביבי שוב פעם ואני גמרתי בתוכה, יצאתי ממנה ואז היא סדרה את שיערה, שמתי את בגדיי בחזרה והיא סידרה גם את שמלתה.
״זה היה בסדר.״ היא אמרה בשעשוע ואני הבטתי בה.
״פעם הבאה תשקרי יותר טוב מי אַמוֹר...״
״לא שיקרתי.״
״מי אַמוֹר, את צעקת והתחננת שאני לא אפסיק, גמרת על הזין שלי פעמיים רק עכשיו. להזכיר לך את הצהריים?״
״לא. לוקאס זה היה מדהים. אתה פשוט חרמן.״
״גם את חרמנית.״
״אני לא.״
״כן אה?״
״כן.״
״טוב, אז בלי סקס.״
״אוקיי.״ היא אמרה ואז יצאה החוצה, איזבלה חזרה מהר ואני הבטתי בה בשאלה.״מה קרה?״
״אחד, אני לא רוצה לצאת לבד. דבר שני, חשבתי אולי אני יכולה לעבור לבית ספר שקרוב לפה?״
״אה פאק, כן.״
״באמת?״
״כן, אם זה מה שאת רוצה אז בסדר...״ אמרתי והיא נשקה לשפתיי.
יצאנו מהשירותים וראינו שרפאל מחפש אותנו, ״מה קרה?״ שאלתי והוא הסתכל עליי, ״הולכים.״ הוא אמר ואני הנהנתי.
אני ואיזבלה נסענו באחד מהרכבים שלי חזרה אל הפנטהאוז, כשנכנסנו לבפנים היא הלכה למקלחת, נכנסתי אחריה והיא חייכה.
בדיוק כשבאתי להיכנס היא סגרה את דלת הזכוכית של המקלחת, ״מה את עושה?״ שאלתי והיא צחקה, ״אמרנו בלי סקס אדוני.״חייכתי אליה והיא הסתובבה, צפיתי בגופה של איזבלה. היא שטפה את שיערה ואדים החלו לעלות במקלחת.
פטמותיה הזדקרו ולא מהקור בחדר, ידיה נעו אל עבר יריכה והיא חייכה ואחר כך הסתובבה, פתחתי את דלת המקלחת ונכנסתי אליה, זין על זה.
עזרתי לה לחפוף ולאחר מכן הלבשתי אותה, היא צחקה כשידיי דגדגו את גופה ואז היא נכנסה למיטה.
YOU ARE READING
His Queen (2)
Romance*ספר גמור* איזבלה: ״הוא מכר אותי?״ שאלתי אבל הבן זונה חסר רגשות לא ענה דבר. שנאתי את משפחת מנצ׳יני אבל שנאתי את לוקאס ודייגו יותר. דייגו היה הבן אדם ששבר את ליבי ולוקאס היה הבן אדם שציפיתי שיתקן אותו אבל שבר אותו יותר. אחרי שאבי מכר אותי אליהם, אליו...