פרק 35

4.8K 202 90
                                    

לוקאס:
איזבלה קמה והביטה בי, עיניה הירוקות הביטו בי והשמש האירה על פניה העדינות והיפות.
ליטפתי את פניה והיא חייכה אליי.
אלוהים הילדה הזאת תיהיה המוות שלי, אבל אין לי בעיה למות בשבילה, אני אפילו לא אהסס לעשות זאת.
״בוקר טוב מי אַמוֹר.״
״בוקר טוב לך...״ היא אמרה בחיוך רחב שיניים, ליטפתי את בטנה וחיוכה רק התרחב.
״יש לנו מחר תור בערב לרופאה כי היא לא יכלה לקבל אותנו היום.״ אמרתי והיא הנהנה לחיוב.
״רגע, למה רופאה? ולא רופא?״
״אני לא אתן לגבר אחר לגעת בבטן שלך.״

היא התפוצצה מצחוק ואני הייתי עם פרצוף רציני, ״אתה, אתה באמת רציני?״ היא שאלה ואני הנהנתי מה שגרם לה לצחוק עוד יותר.
״אלוהים לוקאס אתה רכושני.״
״את שלי, אני לא אוהב שאנשים אחרים נוגעים במשהו ששיך לי.״
״אני לא שייכת לך.״ היא אמרה ואני הרמתי גבה.
״טוב אני כן.״ איזבלה אמרה ונישקה את פי.
הייתי צריך ללכת לפגישה עם רפאל, דייגו וניקיטה ולכן את חלק מהיום שלי אני אבלה איתם ולא עם האישה שאני אוהב.
יצאתי מהמיטה והבאתי לה מגש עם אוכל, היא נישקה את שפתיי שוב פעם ואני התארגנתי. רפאל התקשר ואמר שצריך לזוז.

במשך היום דיברנו על משלוח הסמים והנשקים הבא שצריך לצאת מצרפת לאיטליה, קיבלתי הודעה מאחד משומרי הראש של איזבלה.

-אדון מנצ׳יני, אורורה לוקחת את איזבלה למועדון.

אני: לא, היא נשארת בבית, אם אורורה רוצה לצאת שתצא לבד.

-הן כבר יצאו...

אני: איך זה קרה?! הרגע אמרתי לך משהו.

-אורורה וסול קצת...

אני: קצת מה?! קדימה נו.

-הן בעטו לי בביצים כשאמרתי להן לא וניסיתי להחזיר אותן, אורורה לקחה לי את הטלפון שלי והחביאה אותו.

His Queen (2)Where stories live. Discover now