פרק 24

4.8K 184 146
                                    

לוקאס:
״איפה היא?!״ צעקתי על רפאל, בריאן הגיע ועקב אחרי המכונית שלה.
הוא התחבר למצלמות שהיו בכביש וראה אותה.
אם חשבנו שנפטרנו מהמאיפה הספרדית אז כנראה שטעינו, הם חזרו ואני אדאג שהם ישלמו על זה שנגעו בה.
״מזמן לא התראנו לא ככה? רפאל?״ קולו של אחד מחבריו של מרקו נשמע, הוא הסתכל על המצלמה וחייך, איזבלה שכבה בזרעותיו מחוסרת הכרה.
״אתה לקחת לי חבר יקר, אומנם אני לא כמו מרקו אני לא אאנוס אותה אבל אני אגרום לה להתאהב בי ואתה תצפה בהכל לוקאס. אתה יכול לשקר שאין לך רגשות אבל שזה נוגע אליה זה כבר משהו אחר. צ׳או.״ הוא אמר ועשה אצבע שלישית למצלמה.
קרלו נשק לראשה ואז ירה למצלמה, השידור נעצר ואני העפתי לו את המחשב על הרצפה.

״פאקקק!״ צעקתי ויצאתי מהצימר, לקחתי את אחד מהמפתחות של הרכבים שלנו ויצאתי, רפאל ודייגו באו בעקבותיי אבל לפני שרפאל נכנס לאחד מהרכבים הוא דיבר עם אורורה.
היא בכתה ואז נישקה את שפתיו, הוא ניגב את דמעותיה ואז מייקל הגיע יחד עם אנג׳לינה, הם חיבקו את רפאל ומייקל דיבר איתו בצד.
״אתה תחזור נכון אבא?״ הוא שאל בשקט ודמעות עלו בעיניו, מייקל לא היה ילד שבוכה הרבה.
״מה אמרנו על לבכות?״
״אתה אמרת רק מול משפחה, אבא אל תלך.״
״אני מבטיח שאני אחזור מייק.״ הוא אמר לו ואז חיבק אותו.

רפאל נכנס לרכב לפנינו ודייגו היה מאחוריי, נסענו למקום התאונה והשוטרים הכניסו אותנו, המכבי אש הפכו את האוטו שיעמוד בחזרה, הלכנו אל האוטו ומצאנו בפנים את הטלפון שלה.
פתחנו את הטלפון והתמונת מסך שלה הייתה תמונה שלנו שצילמנו בבוקר שלפני יומיים.

חזרנו הביתה אחרי חיפושים שלא עזרו בכלום.
ישבנו במשרד של רפאל ואורורה ישבה איתנו גם כן, מייקל ואנג׳לינה ישנו לכן לא היה למה לדאוג.
רפאל קיבל סרטון והוא הפעיל אותו בטלוויזיה שיש בחדר, גופה של איזבלה היה מונח על מיטה גדולה בחדר ענק.
היא שפשפה את עיניה ואז קמה, פניה היו וידיה היו מלאות בשריטות, הסתכלתי על רפאל והוא שלח מבט מתנצל.
איזבלה יצאה במהירות מהמיטה וניסתה לצאת מהדלת, היא דפקה על הדלת כמה פעמים אבל לא הייתה תשובה.
היא חזרה לשבת על המיטה והיא התבוננה סביבה, היא הלכה לחלונות והביטה דרכם, החלונות היו סגורים כל שהיא לא הייתה מצליחה לפתוח אותם.

בזמן הזה בריאן ניסה למצוא את מקור הסרטון.
הדלת של החדר שלה נפתחה וקרלו נכנס, ״היי לך יפהפייה אחת.״ הוא אמר עם חיוך עדין על פניו. איזבלה הסתכלה עליו והוא התקדם לעברה.
ידיי התקפלו לאגרוף והייתי קרוב לתת אחד כזה לרפאל.
״מה אני עושה פה?״
״האמת היא שאני לא יודע יפהפייה, את מבינה.
עברת תאונת דרכים קשה מאוד והרופאים אמרו לנו שאנחנו צריכים להחזיר לך את הזיכרון כי איבדת אותו. את לא זוכרת מי אני?״ הוא אמר לה וכעס הציף את גופי.
״אני, לא, אני לא זוכרת. אני עברתי תאונה?״
״כן, את בסדר עכשיו?״
״מישהו מת?״
״לא יפהפייה אף אחד לא מת.״
״אוקיי. איפה לוקאס?״
״מי?״
״לוקאס... אתה, אתה לא מכיר אותו?״
״לא, למעשה גם את לא מכירה מישהו כזה.״
״אני, אני כן.״
״אם את מכירה אז מה הוא בשבילך?״
״הוא בעלי.״ היא אמרה וקרלו צחק לה בפרצוף.
״יפיפייה שלי, אני בעלך לא הלוקאס הזה, למעשה הוא לא קיים.״
״אני זוכרת שחוויתי איתו דברים. לא איתך.״
״כל מה שחווית עם לוקאס זה היה איתי יפהפייה.״
״אני, באמת?״
״כן...״

His Queen (2)Where stories live. Discover now