פרק 15

5.2K 200 46
                                    

איזבלה:
אחרי שאני ואנג׳לינה ישנו בערך שלוש שעות היא קמה והחליטה להעיר אותי גם לה.
״איזבלההההה!״ היא צעקה בלחישה.
״כן?״
״סליחה שהערתי אותך אבל את החברה היחידה שלי, ואת גם בין האנשים שאני הכי אוהבת לבלות איתם...״
״הכל בסדר, מה קרה?״
״משעמם לי ומייקל ואבא מדברים.״
״איפה אמא שלך?״
״היא יצאה לקנות לנו בגדים ודברים ליום הולדת,״
״איפה דייגו?״
״הוא ישן, אבא אמר שהוא שתה הרבה אבל אני לא יודעת מה...״
כן. הוא כנראה שיכור.

״אוקיי... אממ מה את רוצה לעשות?״
״חשבתי אם אפשר לאפות עוגיות? אבל את לא חייבת אני אבין אם את לא רוצה, בדרך כלל אמא מכינה איתי אבל היא לא פה...״
״הכל בסדר אנג׳לינה, בואי נלך להכין עוגיות.״
״יש!״ היא צעקה ואז קמה מהמיטה ורצה אל מחוץ לחדר.
צחקתי מתגובתה וירדנו ביחד אל הקומה למטה, כשנכנסו למטבח לוקאס עמד שם ומותניו היו שעונות על השיש.
הוא היה עם טרנינג שחור ובלי חולצה, הוא דיבר בטלפון ואז אנג׳לינה רצה אליו בשקט.

לוקאס תפס אותה והרים אותה בידו, עיניו נחו על עיניי וסרקו את גופי, הסתכלתי על גופי ושמתי לב שהייתי עם כותונת קצרה ובלי חזייה.
לחיי בערו ממבוכה אבל אנג׳לינה רצה אליי והביאה לי ספר שבו היא רשמה את המתכונים שאמא שלה נתנה לה.
״אני רוצה את העוגיות האלה!״ היא צעקה והראתה לי את המתכון, חייכתי אליה והתחלנו להוציא את המרכיבים מהמקרר.

לוקאס סיים לדבר בטלפון אבל הוא עדיין נשאר במטבח, הרמתי את אנג׳לינה ושמתי אותה על השיש.
היא עזרה לי לשים קמח, ואני עזרתי לה לשבור את הביצים מבלי שיפלו חתיכות אל תוך הקערה.
חיוכה לא ירד לשנייה אחת ואני שמחתי מכך.
אנג׳לינה החלה לערבב את התערובת ואני עמדתי שם וצפיתי בה, חלק מהתערובת נשפכה לה על הרצפה ואני התכופפתי לנקות את זה, נשמעה אנחה קטנה בחדר ולא הבנתי ממי זה.
אחרי שהיא סיימה לערבב היא עשתה כדורים ומעכה אותם על התבניות השונות.

הכנסתי את התבניות לתנור ובמשך כל הזמן הזה עיניו של לוקאס לא עזבו את גופי.
״מתי העוגיות מוכנות?״
״ממש עוד כמה דקות אנג׳לינה, מבטיחה.״
״יאייי״ היא אמרה ומחאה כפיים בידיה הקטנות, הסתכלתי אל לוקאס אבל שום רגש לא הופיע בעיניו.
יש לי כל כך הרבה שאלות לשאול אותו, איך הוא יכול להיות כל כך... נינוח? חסר רגשות? מה קרה לו?
הרשימה עוד ארוכה.

אחרי עשר דקות הוצאתי את העוגיות ואנג׳לינה החלה לאכול אותם למרות שהם היו חמות, ״כואבת לי הלשוןןן״ היא התלוננה ואני הבאתי לה כוס מים קרים, חייכתי אליה והיא המשיכה לאכול את העוגיות, עליתי לקומה למעלה.
לוקאס שם, אז אין לי סיבה לדאגה נכון?
נכנסתי אל תוך החדר אמבטיה ושטפתי את פניי, לוקאס נכנס לחדר אמבטיה גם כן והוא רק החל להוריד את בגדיו.
הוא הוריד את הטרנינג שלו ומסתבר שהוא היה בלי בוקסר, הסתכלתי עליו דרך המראה והוא נכנס למקלחת. ישבתי על המכסה של האסלה וצפיתי בצל שלו, הוא הדליק את האור שנותן אור רק על גופו מהמקלחת.

His Queen (2)Where stories live. Discover now