לוקאס:
קמתי בבוקר בשעה שש וחצי וראיתי את גופה של איזבלה שוכב צמוד ליד גופי, גופה הקטן של איזבלה פיזר חום במיטה.
יצאתי מהמיטה כי אני לא מתכוון לבלות את היום שלי במיטה איתה והלכתי למכון הכושר שלנו.
כשנכנסתי לבפנים ראיתי את רפאל ואת מייקל, הם התאמנו ביחד באיגרוף ומייקל כל הזמן צעק ואמר עד כמה זה לא פייר ועד כמה רפאל מרחם עליו, לקחתי כפפות ושמתי את האוזניות אין לי ראש לצעקות של מייקל.אחרי שעה שהתאמנתי ושהוצאתי עצבים ותסכול על השק אגרוף הלכתי לחדר ולקחתי נעליים שיהיו לי נוחות לריצה, הסתכלתי סביבי וראיתי שאיזבלה לא נמצאת פה.
לאן לעזאזל הלכת עכשיו טיפשה?
ירדתי למטה ודיברתי עם אורורה, מסתבר שגם היא ואנג׳לינה לא ראו אותה כל הבוקר, יצאתי לרוץ ואז ראיתי אותה רצה לפניי, היא לבשה בגדי ספורט בצבע כחול בהיר והיא הייתה עם אוזניות וקוקו גבוה.רצתי מאחוריה והיא נתקעה במישהו מהאזור שלנו, איזבלה הורידה את האוזניות שלה וחייכה אליו, הם התחילו לדבר ואני נעצרתי במרחק ממנה, שמעתי כל מה שהם אמרו.
״היי אני ממש מצטער לא התכוונתי להתנגש בך, לא ראיתי לאן אני הולך אז סליחה...״ הוא אמר לה עם חיוך מתנצל.
בן זונה.
״הכל בסדר...״
״איך קוראים לך?״
״איזבלה, איך קוראים לך?״
״לי קוראים פול.״
״נחמד להכיר אותך פול...״ היא אמרה עם חיוך גדול על פניה היפות.
״נחמד להכיר גם אותך איזבלה...״
הם צחקו ואז הוא שם את ידו על מותנה, הם המשיכו ללכת קצת ובסופו של דבר הוא נתן לה את המספר טלפון שלו ואז היא המשיכה לרוץ בשקט.רצתי אחריה ותפסתי במותנה, היא נבהלה וניסתה לתת לי אגרוף, תפסתי בידה והיא רק פערה את עיניה.
״אני, מה אתה עושה פה?״
״מה את עושה פה.״
״שאלתי קודם...״
״לא מעניין, עכשיו תעני.״
״אני יצאתי לרוץ, מה אתה עושה פה לוקאס?״
״יצאתי לרוץ ולחפש אותך, למה יצאת בלי רשותי?״
״כי אני בבעלותך ולא ידעתי.״
״בדיוק.״
״מה?״
״כלום, תחזרי עכשיו הביתה.״
״אוקיי...״היא הסתובבה ורצה חזרה אל האחוזה, המשכתי לרוץ ואז חזרתי הביתה, כשנכנסתי בדלת ראיתי את אורורה ודייגו רצים אחרי מייקל שרץ אחרי אנג׳לינה שמחזיקה את השלט של המשחק שלהם.
היא צחקה ואז רצה לעברי, אנג׳לינה פתחה את זרועותיה כדי שאני ארים אותה וזה מה שעשיתי.
״תוריד את המפלצת הזאת עכשיו!״ מייקל צעק עליי.
״אתה צעקת עליי?״
״לא...״
״אל תוריד אותיייי״ אנג׳לינה צעקה והחרישה לנ את האוזניים.
אורורה ודייגו רצו ואז נעצרו, דייגו לקח את השלט מאנג׳לינה תמורת סוכריה ואורורה לקחה את אנג׳לינה ממני.
עליתי לחדר ושמעתי את המים במקלחת זורמים, הסתכלתי סביבי וראיתי שאיזבלה עדיין לא פה מה שאומר שהיא כנראה במקלחת.
חיפשתי את בגדיה הקודמים וראיתי שהדלת של המקלחת הייתה פתוחה קצת, בגדיה היו זרוקים בכניסה אז לקחתי אותם והוצאתי ממכנסיה את הפתק עם המספר טלפון של הבן זונה.
YOU ARE READING
His Queen (2)
Romance*ספר גמור* איזבלה: ״הוא מכר אותי?״ שאלתי אבל הבן זונה חסר רגשות לא ענה דבר. שנאתי את משפחת מנצ׳יני אבל שנאתי את לוקאס ודייגו יותר. דייגו היה הבן אדם ששבר את ליבי ולוקאס היה הבן אדם שציפיתי שיתקן אותו אבל שבר אותו יותר. אחרי שאבי מכר אותי אליהם, אליו...