איזבלה:
ישר כשנכנסתי הביתה דרך החלון אבי פתח את הדלת.
״הכסף.״
רצתי לתיק והבאתי לו את כל הטיפים שעשיתי וגם היום קיבלנו את המשכורת אז זה הסתדר מושלם, או לפחות אני מקווה כך.
״זה לא מספיק!״ הוא צעק עליי בעצבים בלתי מוסברים.
״אני, זה כל מה שיש אבא, אני אעבוד גם מחר...״
״לא אני לא צריך מחר אני צריך את כל הכסף היום! לפני מחר!״
״סיימתי את המשמרת שלי...״
״לא מעניין אותי! צאי עכשיו להביא עוד כסף.״
״אוקיי.״ לקחתי את התיק שלי ויצאתי בשעה ארבע בבוקר מהבית לכיוון המועדון.ראיתי את אנה שהיא אחת מהזונות שיש פה והיא רק נופפה אליי לשלום.
״היי, מה את עושה פה שוב?״ היא שאלה אותי עם חיוך ענק על פניה.
צבועה.
בתכלס אנחנו לא סובלות אחת את השנייה, היא הייתה הכי מגעילה במועדון הזה. כל גבר שמישהי דיברה עליו היא הלכה וזיינה אותו.
״אמממ אני צריכה לעבוד שוב.״
״טיפים?״
״כן.״
היא צחקה ואז הלכנו אל כיוון הבר שיש לנו, התחלתי להגיש משקאות והטיפים שעשיתי היו מעולים אך לא מעולים בשביל אבא שלי, המשכתי לעבוד והשעה הייתה כבר שש בבוקר.לקחתי את התיק וחזרתי הביתה, שמתי את הכסף על השולחן וראיתי שאבי ישן על הספה, הלכתי לחדר וישנתי בדיוק שעה עד שקמתי להתארגן לבית ספר.
כשהגעתי לבית ספר היום היה משעמם, שיעורים ועוד שיעורים, זה לא מעניין בכלל.
חזרתי באוטובוס והכנתי ארוחת ערב, יצאתי לסיבוב עם הכלבה שלי להליכה ואז שמתי אותה בחזרה בחדר שלה כדי שאבא שלי לא יתקרב אליה.
הפעמון צלצל ואבי אמר לי ללכת למעלה. לא תיקון, הוא צעק עליי ללכת למעלה עכשיו.נכנסתי לחדר אבל אז שמעתי את קולו של לוקאס.
הילד הזה באמת אובססיבי?
השארתי את הדלת של החדר פתיחה והקשבתי לשיחה, או ליתר דיוק לאיומים שהיו שם.
ירדתי בשקט לאט במדרגות ואף אחד לא שם לב אליי.
״הכסף. עכשיו.״ רפאל אחיו הגדול של דייגו ולוקאס דרש.
״אני, אין לי אותו, אין לי את כולו.״ אבי אמר בפחד.
״עכשיו.״
״הבת שלי עוזרת לי להשיג אותו.״ הוא אמר ואז שתק ושם את ידו על פיו, רפאל חייך אבל לא חיוך שמבשר דברים טובים.
״אז הבת שלך. היא נראית חמודה.״
״אני, כן.״
אימי תפסה בידי ולקחה אותי לחדר כך שלא יכולתי לשמוע כלום.״אני אוהבת אותך בתי, אני תמיד אוהב.״
״מה? על מה את מדברת אמא?״
״כלום ילדה יפה.״
היא נישקה את ראשי ואז הדלת נפתחה בבעיטה, אימי קפצה ואחזה בידי, לוקאס נכנס עם אחיו רפאל ועם אחיו דייגו.
״קחו אותה.״
״לא בבקשה היא רק ילדה.״
״לא שאלתי מה היא...״מישהו תפס את ידי ומשך אותי החוצה, אני ניסיתי להתנגד אך אחיזתו בידי נהייתה חזקה יותר וכואבת יותר.
״תעזוב אותי!״
לוקאס הזיז אותו ולקח אותי באותה צורה.
״לוקאס תעזוב אותי! תשחרר אותי!״ צעקתי אבל שום תגובה לא הגיע ממנו, לא ציפיתי משהו אחר.
הכניסו אותי לרכב שחור ואני בעטתי בדלת, צעקתי לאימי שהייתה מחוץ לבית ואבי חיבק אותה.
הוא חיבק אותה.
אחרי שגרוני היה כואב מצעקות מישהו כיסה את פי וראייתי נהייתה מטושטשת.
YOU ARE READING
His Queen (2)
Romance*ספר גמור* איזבלה: ״הוא מכר אותי?״ שאלתי אבל הבן זונה חסר רגשות לא ענה דבר. שנאתי את משפחת מנצ׳יני אבל שנאתי את לוקאס ודייגו יותר. דייגו היה הבן אדם ששבר את ליבי ולוקאס היה הבן אדם שציפיתי שיתקן אותו אבל שבר אותו יותר. אחרי שאבי מכר אותי אליהם, אליו...