פרק 28

5.3K 203 88
                                    

לוקאס:
יצאתי מהמיטה ונשקתי לשפתיה של איזבלה, היא ישנה ונאנחה אחרי ששפתיי התרחקו משפתיה.
״תכף אני אחזור מי אַמוֹר.״ אמרתי בשקט על שפתיה והלכתי לשים בגדים, שמתי בגדי עסקים ויצאתי למרתף.
רפאל ודייגו חיכו שם ביחד עם סול, היא ישבה על אחד הכיסאות ורגליה היו על השולחן. דייגו עמד מאחוריה ולא הפסיק להציק לה.
״אני נשבעת לך אני אדקור אותך.״ היא אמרה והוא צחק אל תוך אוזנה, היא קמה והעיפה אותו ממנה.
״אובססיבית, לא נמאס לך לגעת בי?״ הוא שאל והיא עשתה לו אצבע שלישית.
הוא גלגל את עיניו וצחק, הם יהיו המוות בסוף.

״איפה הבן זונה?״ שאלתי ורפאל הניד בראשו אל עבר אחד הכלובים, ״תביאו אותו.״ רפאל אמר ודייגו הלך ביחד עם סול, כל הדרך הם לא הפסיקו לריב כמו ילדים בני שלוש.
הם הביאו את קרלו וקשרו אותו בכיסא, הוא התחיל להתוערר מהסמים שנתנו לו. ״פאק אלוהים, איזבלה.״ הוא גנח ואז חייך אליי, הוצאתי את האקדח מהנרתיק שלי ויריתי לו בירך.
הוא צעק בכאב ואני הבטתי בו, ״מה אמרת?״ שאלתי והוא צחק ואז הביט בי שוב.
״אני לא אמרתי כלום. עדיין...״
״אז תדבר.״
״אתה יודע עד כמה טובה היא במיטה? אני לא מאמין שלא לקחתי אותה קודם. איך לא לקחתי לה את הבתולים? איך לא קרעתי את הכוס היפה שלה לשניים?״ הוא אמר ואני יריתי לו בכתף, ״פאקקק!״ הוא צעק וגנח בכאב.

זעם זרם בגופי מהמילים שהוא הוציא מהפה המטונף שלו, ״היא הייתה מסוממת, היא לא רצתה לשכב איתך. לפי מה שאני ראיתי היא גנחה את השם שלי בזמן שאתה שכבת איתה...״
״מסוממת לא מסוממת, הכוס שלה היה סביב הזין שלי? היא גמרה סביבי? זיינה אותי? זהו.״
העפתי לו אגרוף לפרצוף ואז לצלע, ״אני נשבע לך אני אדחוף לך את הזין הקטן שלך כל כך עמוק לגרון שלך שהוא יתקע לך בקיבה.״ אמרתי והוא הנהן לחיוב.
״מי שלח אותך?״ רפאל התקדם את עברו ושאל.
״אני שלחתי את עצמי, אתם הרגתם את החבר הכי טוב שלי!״
״סוף סוף הוא מת...״ רפאל אמר ודייגו צחק.
״הו אל תדאגו הבן שלו ינקום את מותו.״
״נראה לגבי זה.״ אמרנו והוא חייך.






איזבלה:
קמתי במיטה ריקה, מקומו של לוקאס היה כבר קריר.
הסתכלתי סביבי וראיתי את הויברטור זרוק על הרצפה יחד עם הבגדים שלי ושל לוקאס, מבוכה עלתה בפניי ואני קמתי, שמתי לב שאמי לובשת את בגדיו של לוקאס וזה היה בין הדברים הכי נוחים שיצא לי ללבוש.
לקחתי את הטלפון שלי ושלחתי לו הודעה.

אני: היי אממ, אתה בבית?

כססתי את ציפורניי ושקלתי למחוק את ההודעה אבל אחרי שנייה הגיע תשובה ממנו.

His Queen (2)Where stories live. Discover now