פרק 21

5.7K 200 69
                                    

לוקאס:
קמתי בעשר בבוקר ופאק זה היה מאוחר.
הסתכלתי סביבי וראיתי שגופה של איזבלה לא לידי, קמתי מהמיטה והיה נשמע השיר Hug Me בקולי קולות מהמטבח.
הלכתי אל כיוון המטבח וראיתי את איזבלה, היא הזיזה את מותניה עם השיר, שיערה היה אסוף לגולגול מרושל והיא לבשה חולצה שלי שהגיעה ליריכה.
איזבלה הכינה פנקייקים וחתכה פירות, כשהגיע הפזמון היא שרה וזזה עם קצב השיר, נשענתי על השיש מאחוריה והיא לא שמה לב אליי. היא שקשקה את ישבנה והמשיכה לזוז ולהכין אוכל.
הלכתי אל מאחוריה והגיע שוב הפזמון, היא שרה שוב את הפזמון וזזה מהר יותר עם המוזיקה, כרכתי את ידיי סביב מותנה והיא סובבה את ראשה.

היא חייכה אליי ונישקה את שפתיי, היא חזרה להפוך את הפנקייקים וישבנה התכחך בי כשהיא זזה עם ישבנה לצלילי השיר.
״מי אַמוֹר...״
״מממ?״
״את שמחה הבוקר.״
״כן, אני מניחה שאני שמחה.״
איזבלה סיימה להכין את הפנקייקים ואז שמה לי בצלחת, היא שמה צלחת עם פירות שהיא חתכה וישבה לידי.
היא נגנה את השיר הזה שוב ושטפה את הכלים שבהם היא השתמשה, ישבנה זז בצורה מושלמת, הזין שלי התקשח מהמחשבה עליה.
סיימתי לאכול והלכתי אליה, ״תעזבי את זה אַמוֹר. יש מנקות.״
״הו, אני לא עצלנית כמוך.״ היא אמרה ואז המשיכה לנקות את הקערה.
ידיי נכנסו אל מתחת לחולצתה וליטפתי את בטנה.

״אתה מפריע לי.״
״כן?״ שאלתי והזזתי את ידיי כלפי מעלה, נגעתי בשדיה והיא כיבתה את המים, ״לוקאס...״ היא הזהירה אבל אני חייכתי ושמתי את ראשי בשקע צווארה, ידיי עיסו את שדיה והיא שמטה את ראשה לאחור כשהפעלתי לחץ על הפטמה שלה.

נשמעה דפיקה בדלת ואיזבלה מייד הוציאה את ידיי מבגדיה, היא המשיכה לשטוף כלים ואז אורורה נכנסה ביחד עם מייקל ורפאל.
״איפה הצרה הקטנה?״ שאלתי ורפאל היישר את מבטו אליי.
״היא הלכה לחוג ריקוד, דייגו משגיח עליה שם.״ אורורה אמרה ואז באה לכיוון איזבלה, הן דיברו ואני הלכתי לדבר עם רפאל.
יצאנו למרפסת וראיתי שיש לו משהו להגיד.
״דבר כבר.״
״אתה, אתה מרגיש שוב?״
״לא יודע...״
״אתה יודע שאתה צריך להשתלט על זה, אני מבין את זה שסוף סוף מצאת את הבן אדם שלך אבל אל תשכח מה אתה לוקאס.
אתה בן זונה קר לב.״
כן, ראיתי את זה מגיע.

הנהנתי וחזרתי חזרה אל הבית, ״היי דוד לוקאס.״ מייקל אמר ונופף לי לשלום.
״היי צרה אחת.״ אמרתי ופרעתי את שיערו, הוא התעצבן וזרק עליי את השלט של האקס בוקס.
״לילד שלך יש בעיות עצבים.״ אמרתי לאורורה והיא רק צחקה, איזבלה ישבה לידה על הספה ושמתי לב שהיא שמה שמלה שמגיעה לה עד הברכיים.
התיישבתי ליד איזבלה בספה ורפאל התיישב ליד אורורה, מייקל שיחק באקס בוקס ואז הדלת נפתחה.
״איזבלההההה!״ אנג׳לינה צעקה ורצה לכיוונה, היא חלצה את נעליה וזרקה על דייגו.
״גברת, בואי תקחי את הנעליים שלך!״
״לא עכשיו דייגו!״ היא צעקה בחזרה וחיבקה את איזבלה, אורורה צחקה ורפאל חייך אל אנג׳לינה.
״אבאאא!״ עיניה נחו על רפאל והיא רצה לחבק גם אותו, היא חיבקה את אורורה ונשארה לשבת עליה.
״לכי תגידי שלום לאח שלך.״
״אני חייבת? הוא מציק לי אמא.״
״לכי.״

His Queen (2)Where stories live. Discover now