פרק 25

4.6K 187 53
                                    

לוקאס:
״קום.״ קולו של רפאל נשמע ואז מישהו סטר לפניי.
״מה לעזאזאל את עושה אורורה?״
״מעירה אותך כי אתה לא מקשיב לרפאל.״
״פעם הבאה שאת מרימה עליי יד זה יהיה חבל, לא יעניין אותי שאת אישתו של אחי.״
היא הנהנה ואני קמתי, הסתכלתי סביבי וכל הסלון היה מבולגן, היו שברים של זכוכיות על הרצפה.

רפאל שם מחשב מולי ויצא החוצה, ״תעשה טובה לעצמך ותנקה פה.״ הוא אמר לי לפני שיצא, הסתכלתי על המסך מחשב והיו שם מאות סרטונים.
פתחתי אחד וראו שם את איזבלה, היא ישבה על המיטה והביטה הצידה אל מחוץ לחלון, קרלו שכב לצידה עירום לחלוטין.
הראש שלי הסתחרר וכאב ראש תקף אותי, ״פאק מלמלתי כשנזכרתי מה עשיתי אתמול, ״שיט!״ צעקתי וקמתי מהספה במהירות.
״שיט, שיט, שיט!״ זרקתי את הבקבוקי יין שהיו על השולחן על הקיר, הם התנפצו, אני בגדתי בה.
״פאקקק!״ צעקתי ורפאל נכנס, הוא בא אל כיווני ועצר את ידי לפני שהספקתי לזרוק עוד בקבוק.

״מה נכנס בך?!״
״אני פאקינג בגדתי בה! אני בגדתי בה בזמן שהיא הייתה מסוממת ושכבה עם מישהו שהיא לא מכירה! שיטטטט!״ צעקתי והוא רק הביט בי.
רפאל יצא החוצה ואני ישבתי חזרה על הספה, ״את ערה.״ קולו של קרלו נשמע ואני הבטתי לרצפה כשראשי נמצא בין ידיי.
״כן...״

הרמתי את ראשי והסתכלתי על המסך מחשב, היא סרקה את החדר ואז עיניה נחו על המצלמה, קרלו שם לב לזה והסיט את מבטה, ״מה זה?״ היא שאלה בשקט אבל הוא רק נישק את פיה.
כעס תקף את גופי אבל אין לי זכות לכעוס אחרי מה שאני עשיתי.
הוא החל להפשיט אותה אבל היא עצרה אותו, ״אני לא במצב רוח לזה, קרלו.״
״אבל אם אני כן?״
״אז תעסיק את עצמך...״
״את אישתי זוכרת? את זוכרת כמה סקס היינו עושים?״
״אני לא זוכרת שאני אישתך ואני לא זוכרת כמה סקס אנחנו עשינו.״
הוא סטר לפניה וזעם זרם בגופי, ״אני מצטער יפהפייה אני לא יודע מה קרה לי.״

״זה בסדר, אתה לא הראשון שעושה את זה.״ היא אמרה כשדמעות זולגות על פניה, הוא הנהן ונישק את ראשה, אחרי שקרלו יצא החוצה איזבלה קמה והלכה אל כיוון המצלמה. סול נכנסה לבפנים והתיישבה לידי, אורורה הגיע גם כן ואני רק קמתי והלכתי אל כיוון חדר השינה.
כשנכנסתי החדר היה בדיוק במצב שעזבנו אותו, בגדיה של איזבלה היו שרועים על הרצפה והמגש של הארוחת בוקר חיכה שם רק בלי האוכל.
חזרתי אל הסלון וסול הצליחה להתחבר לרמקול של המצלמה, ״היי...״ היא אמרה לה בשקט ואיזבלה הפנתה את תשומת ליבה אל המצלמה.
״אני צריכה שתקשיבי לי טוב?״
״לא. איך אני אדע שאת לא רוצה גם לחטוף אותי?״
״זה לא יקרה.״
״את צודקת. ביי.״ היא אמרה והסתובבה חזרה אל השולחן שבו היא ציירה.

״אתה צריך אתה לעשות את זה.״ סול פנתה אליי ואני חייכתי.
״ממש אבל ממש לא. זה לא קורה.״
״תקשיב לוקאס, היא זוכרת אותך. היא אוהבת אותך אתה צריך לדבר איתה כדי שזה יעבוד, אותנו היא לא זוכרת.״ אורורה אמרה
״איך את יודעת שהיא זוכרת אותי ולא אותך?״
״הו אולי כי היא אומרת את שמך כשהיא שוכבת עם המזדיין שמנצל אותה?״
״את צפית באישתי שוכבת איתו?״
״לטובתך כן.״
אל תרים יד, לא עליה.
״אנחנו נלך, פשוט תדבר איתה...״ הן אמרו לפני שיצאו.

His Queen (2)Where stories live. Discover now