פרק 10

5K 209 53
                                    

איזבלה:
קמתי בשעה שש בבוקר והרגשתי יותר טוב מאתמול, כשהלכתי לישון אתמול הרגשתי כל כך בטוחה.
ראיתי את גופו של לוקאס זז ואז הוא קם ויצא מהמיטה.
צפיתי בו הולך לכיוון הארון שלו והוא החל להוריד את בגדיו, עיניי לא עזבו את גופו עד שהחל להוריד את תחתוניו.
הסטתי את מבטי ונשכבתי על בטני כדי לא לצפות בו עירום, גיחוך קטן נשמע בחדר ושיערתי שזה הוא.
אם הוא ראה אותי מסתכלת עליו? זה יהיה מוזר? מביך?
שמעתי דלת נפתחת ואז סובבתי את ראשי, לוקאס כבר לא היה בחדר הוא כנראה יצא, קמתי מהמיטה ושמתי לב לבגדים של לוקאס שרועים וזרוקים על הרצפה.

יצאתי החוצה מהחדר עם כותנת הלילה, לקחתי את החלוק סטאן שלוקאס הביא לי ואמר לי ללבוש למקרה שיהיה לי קר.
הלכתי אל כיוון הדלת ויצאתי החוצה, כל הבית היה חשוך ושקט, ירדתי במדרגות בשקט והסחרחורות מאתמול הפסיקו או לפחות נרגעו לקצת זמן, שזה היה מעולה אין לי תלונות.
הלכתי אל עבר הדלת הראשית שמובילה החוצה, כשניסיתי לרוץ החוצה וכשלתי בזה כי באמת חשבתי שאצליח לברוח מלוקאס ראיתי שיש בריכה באזור של הגינה, הלכתי לשם וראיתי את לוקאס שוחה בתוך הבריכה.

התקדמתי אל עבר אזור הכיסאות וישבתי שם בשקט, היה קריר בחוץ ואני לא הבנתי איך לא היה לו קר לשחות, ועוד בשעה כזאת.
ישבתי בכיסאות וצפיתי בלוקאס שוחה, אחרי כמה בריכות הוא שחה לכיוון המדרגות של הבריכה, קמתי על רגליי במהירות ורצתי חזרה הביתה, או לפחות ניסיתי, הרצפה הייתה רטובה ורגליי החליקו.
נפלתי על ישבני ועל ברכיי קרוב מאוד לבריכה, הרגשתי טיפות מים קרירות נופלות על שיערי ואז הרמתי את ראשי.
לוקאס עמד מעליי ושיערו הרטוב הפיל טיפות מים על שיערי, הוא הסתכל עליי מלמעלה ואני שמתי לב לשרירי בטנו ולחזהו השרירי.
פיו התעקל לחיוך קטן וזדוני, הוא התכופף ופיו נצמד אל אוזני, הבל פיו החם העביר בגופי צמרצורת שאי אפשר להסביר, הרגשתי את שיערותיי סומרות.

״פעם הבאה שאת מנסה לעקוב אחריי תדאגי לשים נעליים כדי שלא תחליקי במקרה...״
״לא ריגלתי אחרייך לוקאס...״
״אני לא אוהב שקרנים איזבלה.״ הוא אמר בשקט צמוד יותר לאוזני, לוקאס תפס במותניי ואז הרים אותי ביחד איתו, שנינו עמדנו וכשנעמדתי חזי התנגש בחזהו.
״לא שיקרתי לוקאס.״
״מה שתגידי.״ הוא אמר בקול צרוד ואז הרגשתי משהו קשה בבטני, הבטתי למטה ואז הבטתי על לוקאס.

הוא הסתכל עליי במבט שלא הצלחתי לפענח, סומק עלה בלחיי כשהבנתי מה הדבר הנוקשה הזה, ״את צריכה להתקלח לפני שתחלי או שתתקררי.״ הוא אמר ואני הנהנתי, נכנסו אל תוך הבית ונכנסתי למקלחת.

במהלך המקלחת חשבתי על לוקאס ואלוהים יודע למה, חשבתי על גופו החטוב ועל פניו המעוצבות מושלם וחום הצטבר בין רגליי.
מה לעזאזל קורה פה?
אחרי שסיימתי להתקלח התלבשתי בבגדים חמים והתיישבתי על הספה בחדר, לוקאס נכנס למקלחת ואחרי חמש דקות הוא יצא גם כן, שוב פעם הסתכלתי על גופו החטוב, שיערו וחזהו הרטובים הוסיפו למראה החייתי שלו ואז הוא שמט את המגבת על הרצפה.

His Queen (2)Where stories live. Discover now