איזבלה:
הנסיעה למלון הייתה שקטה ביותר, לוקאס לא היה נראה כאילו הוא רוצה לדבר ואני לא רציתי להפעיל יותר מדי לחץ עליו.
״אני צריך לדבר עם רפאל אז תאכלי את האוכל במלון ואורורה תבוא עם אנג׳לינה אוקיי?״ הוא שאל ואני הנהנתי.
כשהגענו לחדר של המלון הוא נשק לפי וחיכה שאורורה תבוא, אחרי ברגע שהיא הגיעה לוקאס יצא מהחדר.
״קרה לו משהו נכון?״ אורורה שאלה ואני הנהנתי לחיוב.
אנג׳לינה התחילה לאכול מהפנקיקיים והקצפת שהיו שם, פרצופה התמלאה בקצפת והיא חייכה.״האקסית שלו חזרה.״ אמרתי ואורורה הביטה בי.
״כלבה?״
״בהחלט.״
״פגעה בו בעבר?״
״כן.״ אמרתי והיא הנהנה וחייכה, ״מה היא עשתה?״
״עכשיו?״
״כן, את עם הבגדים של לוקאס אבל בבוקר כשעזבתם היית עם בגדים אחרים...״
״היא החליטה לשפוך עליי כוס מים.״
״ומה את עשית?״
״לקחתי את הקנקן של המיץ תפוזים ושפכתי עליה.״ אמרתי, אורורה חייכה ואנג׳לינה צחקה בקול. אחרי שסיימנו לאכול רפאל נכנס ולצידו דייגו ולוקאס היו.״מלאך, נסיכה. בואו הולכים.״ הוא אמר ושתיהן קמו, אנג׳לינה רצה לכיוונו והוא הרים אותה. קמתי מהספה ולוקאס התקדם לעברי, הוא פתח את ידיו ואני חיבקתי אותו.
דייגו צחק בקול ואני חייכתי אל לוקאס, הוא תפס בפניי ונשק לפי בחוזקה, רפאל נאנח ואנג׳לינה עשתה קולות של נשיקה.
אורורה התפוצצה מצחוק ולשונו של לוקאס חדרה אל פי, דייגו צילם תמונות בטלפון שלו והם כולם יצאו החוצה.
״בואי, צריך ללכת. חרמנית קטנה אחת.״ הוא אמר לפי וצחקתי.
רפאל ואורורה טסו במטוס אחד ודייגו טס עם סול, היא צעקה עליו לעזוב אותה אבל הוא צחק, לוקאס אחז בידי ועלינו ביחד למטוס.
״עוד פעם אחת אתה מסתכל עליה ככה אני מוציא לך את העיניים.״ לוקאס אמר לטייס והוא הנהן בפחד בתגובה.
״אלוהים תעזוב אותו.״ אמרתי אבל הוא לא צחק.הוא משך אותי אל המיטה שהייתה במטוס וסגר מאחוריו את הדלת.
החדר היה מעוצב בצבע שמנת, המצעים היו לבנים כמו שאר הדברים, חום הצטבר בין רגליי כאשר הוא הוריד חולצה וראיתי את גופו השרירי.
הרגשתי את התחתונים שלי נרטבים כשהוא התקרב אליי עוד יותר, אגודלו ליטפה את שפתיי ופישקה אותם. פיו התעקל לחיוך ואני שמתי יד על חזהו השרירי.
״מי אַמוֹר.״ קולו המחוספס העביר בי צמרמורת.
נישקתי את שפתיו בעדינות אבל הוא הרחיק אותי, הוא התגרה בי וצחק. ידו ליטפה את ירכיי ומכיוון שלבשתי חצאית הגישה שלו לתחתונים שלי הייתה קלה יותר.
הוא ירד על ברכיו ונישק את רגליי, שפתיו עלו מעלה וידיו הורידו את התחתונים שלי, הוא שם את התחתונים שלי בכיס שלו ואני גלגלתי את עיניי.
״אל תגלגלי עיניים. לא כלפיי.״
הנהנתי ותפסתי בשיערו כשידו השכיבה אותי לאחור ולשונו ליקקה את הכוס הרטוב שלי.
״תעזבי לי את השיער מי אַמוֹר,״
ידיי עזבו את שיערו ולשונו ליקקה אותי שוב פעם, הוא מצץ את הדגדגן שלי והרגשתי שאם הוא לא מזיין אותי עכשיו אני מתה.
״לוקאס...״
״ששש.״
״אני, אני רוצה אותך בתוכי.״ אמרתי בגניחה שקטה כשהוא ליקק אותי שוב פעם, צחוקו העביר בי רטט ואני גנחתי שוב.
״לוקאס אני נשבעת לך אם אתה לא מזיין אותי אני אמצא מישהו אחר שיכניס את הזין שלו לתוכי.״ אמרתי ופניו היו עכשיו קרובות לפניי.
״אף אחד אחר לא יזיין אותך. הם יודעים שאת שלי.״
״גברים מבחוץ לא יודעים את זה...״
קנאה ורכושנות עלתה על פניו והוא נישק את פי בחוזקה, הוא תפס בזרועתיי ושם אותם מעל ראשי כך שלא יכולתי לגעת בו.
לשונו חדרה אל פי והנשיקה הייתה אגרסיבית, הוא נשך את שפתי התחתונה ודם זלג ממנה.
YOU ARE READING
His Queen (2)
Romance*ספר גמור* איזבלה: ״הוא מכר אותי?״ שאלתי אבל הבן זונה חסר רגשות לא ענה דבר. שנאתי את משפחת מנצ׳יני אבל שנאתי את לוקאס ודייגו יותר. דייגו היה הבן אדם ששבר את ליבי ולוקאס היה הבן אדם שציפיתי שיתקן אותו אבל שבר אותו יותר. אחרי שאבי מכר אותי אליהם, אליו...