@kaji_herr
nedavej si všechno za vinu, můžeme za to oba dva
@gold_cigo
možnáale to jak jsem s sebou přitáhl Simonu, bylo moc
@kaji_herr
takže to bylo na truc jo?
@gold_cigo
noMožná trosku
@kaji_herr
aha noKdyby neměla takové kecy, tak by to bylo okjak se vůbec má?
@gold_cigo
co ja vím odjela i s mým chainem do Prahy, protože prý potřebuje vstřebat to, ze cekas malého a ze jsem jeho táta a ze jsi ji nazvala vysavackou konta
@kaji_herr
ale trefila jsem se ne?
@gold_cigo
přesně tak
@kaji_herr
pockejJak jako tvůj chain?čorka?
@gold_cigo
jjbeztak mi zachvili napíše, ze premyslela, ze se nepřinese přes malého Nebo ze se přes to přenesla, protože nemá prachy
@kaji_here
aha vrátil by jsi se k ni?
@gold_cigo
nemuzu se k ni vrátit, kdyz jsme spolu nechodili zejo známost jen
@kaji_herr
měla jsem být taky jen známost?
@gold_cigo
ty jsi nikdy nebyla známost, ty jsi láska
Srdce mi decentně nadskočilo, asi i doslova, protože mě malej kopl. Dech se mi nachvilinku zastavil. Na zprávu jsem dala srdíčko a okamžitě volala Pepovi.
„No to si děláš prdel?" zatajil dech Pepa, „tak ty si taky luxusně proti řečíš..." něco se mi na tom nezdálo. Přečetla jsem mu celý chat a on řekl jen tohle. „Ty to všechno víš" byl ticho, „tos mě nemohl zastavit? Jsem si zbytečně plýtvala plíce" na oko jsem se naštvala. „Nemohl jsem ti to říct. Tak šťastně jsi to vyprávěla, měla jsi u toho takovou radost" zaskučel. „Já tvoje rozhodnutí respektuji a budu tě podporovat, ať se rozhodneš jakkoliv...Asi tě pochopila v každé situaci...Ale můj názor znáš", „jak bych ho mohla dělat lepším člověkem? Nějak jsem ho neomezovala, to všechno dělal sám...Lepšího člověka dělal sám ze sebe" protočila jsem očima. „Ale kvůli tobě, aby byl dost dobrý pro tebe", „proč Dominik říká, že bude špatný otec?". Pepa zakašlal. „Slíbil jsem, že to nikomu neřeknu" oponoval, „ale já nejsem nikdo" opanovala jsem zase já.
„Podívej se na to takhle. Slyšela si někdy něco hezkého o jeho tátovi?", „jednu věc...Vyprávěl mi, že když byl Dominik malej, chodil on, táta a jeho starší brácha Adam každý víkend v neděli odpoledne na hřiště na druhý straně města, jen protože se tam Dominikovi líbila ta houpačka" usmála jsem se a vzpomněla si, s jakým úsměvem to Dominik vyprávěl. „Dobře, ale to je jediná dobrá věc...Já svého tátu ani neznám, Jakubovo táta si založil rodinu jinde a ani nemluvím o tom, co dělal když s nima ještě žil. Tvoje rodiče se rozvedli, protože tvůj táta se choval jak debil...Dominikovo táta furt chlastal...On se bojí, že bude stejnej. Jeho táta si pravděpodobně stále ožírá držku a on si je jistej, ze bude jako on", „proč mi nic neřekl?" hlesla jsem a sotva mě bylo slyšet. Pepa se uchechtl, „si myslíš, že řekne ženě, kterou miluje a se kterou bude mít dítě, že se bojí o to, že bude chlastat a sem tam vrazí ženě a dítěti? Kajo...Jsi tak chytrá, ale to mléko na mozku tě dělá tak hloupou" povzdechl si. „Navíc, nejsem jeho žena", „ale měl jsi být", „když si nerozumíme, tak spolu nemůžeme být". Na Pepovi bylo slyšet, že je opravdu ztraceny a má ze mě už nervy. „Vy dva si rozumíte až moc. Jste oba jen dětinský a řekl bych, že úplně stejní...Jen jste prostě ještě mladí na takové situace" zrovna on má co říkat! „Přišla jsem si pro radu! Ne pro blbou náladu" prskla jsem a hovor típla.
Ségra se mě už hodně krát ptala, co bych změnila, kdybych mohla změnit minulost. Stále jsem jí na to neuměla odpovědět. Nejsem teď spokojená, ale zároveň bych to nechtěla měnit. Dokud jsem nepoznala Dominika a kluky, jen jsem přežívala. Do Pardubic jsem se stěhovala, protože jsem utíkala před neúspěchem. Měla jsem obrovské sny, ale nebyla jsem dostatečně silná na to, abych to zvládla. Brala jsem si toho moc na sebe a tak jsem prostě nedokázala pokračovat. Všichni se mě ptali, jestli jsem to dokázal, přitom věděli, že ne. Přišlo mi to už jako výsměch. V Pardubicích jsem si toho taky brala na starost strašně moc, protože jsem chtěla změnit všechnu svou minulost a konečně něco dokázat. Moje pubertální já chtělo být právníkem a měla jsem dobře našlápnuto, ale sotva jsem odmaturovala. Teď jsem ničím, protože mám jen gympl. Nevim co udělám, až budu muset znovu do práce. Celou dobu jsem byla na nemocenské a teď mám mateřskou. S Dominikem jsem nemusela pracovat, prakticky mi to zakázal. Chtěl se mnou trávit všechen čas. Jenže tyhle myšlenky se stále točí kolem Dominika.
Prosím o nějaký názor<3
-Kej
ČTEŠ
NEPŘÍJEMNÉ...POKRAČOVÁNÍ/ Nik Tendo...M+
FanfictionPokračování knížky NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ... ♡ Jeho touhy jejich vztah nakonec dostihnou. Měli toho spolu už tolik prožito, tak proč to zahazovat? Protože jsou oba stejní paličáci, ale zároveň úplně rozdílní. Jejich cesty se sejdou a zase rozejdou. Je...