„S tou ruštinou by jsme měli přestat, nikdo nám nerozumí" zasmál se Viktor a nepouštěl mě. Odtáhla jsem se a on se uchechtl, „máš mi co vysvětlovat" načež jsem se rozesmála. Okolo ramen mi obmotal ruku Pepa, „a já si myslím, že byste měli nějak jít do soukromí...Opravdu si toho máte co říct" a začal mě pomalu a nemotorně tahat do nahrávačky, kam za mnou šel i Viktor.
„Tohle se stalo kdy?" ukázal na mé břicho a rozpačitě se usmál. „Jsem v šestém měsíci" pohladila jsem si břicho. „Tolik o tvém novém životě nevím" povzdychl si, „Niko?" kývla jsem, „kde ho máš?", „Я тоже хотелa бы знать" sklopila jsem zrak. „Tak povídej, Kájí" a já spustila.
Dokončila jsem celé vyprávění a Viktor jen koukal s otevřenou pusou. „Měla jsi za mnou přijít...V tak těžký situaci jsi potřebovala pomoc, měla jsi přijít... " obejmul mě, „Прости, я должен был что-то с этим сделать". Vzlykla jsem, „это не твоя вина", „je to moje vina...Věděl jsem to" bouchla jsem mu to ramene, „nemluvme už o mně, co u tebe nového?" pokrčil rameny. „Malá Anička už chodí do školky a s Áňou se budeme brát v srpnu..." vykulila jsem oči, „to si děláš srandu? Pěkně! Tak to mám z tebe radost!! vypískla jsem. „Doufám, že si na naší svatbu čas uděláš...i s malým" zakryl si uši, protože jsem moc pištěla. „Jo, jasně" sebrali jsme se ze studia a šli někam pro kafe, aby jsme si vynahradili všechen ten ztracený čas.
S kávou ze Starbucks jsme se vydali po asi dvou hodinách zpátky do studia. Otevřela jsem dveře do studia a najednou mě zamrazilo. Na gauči seděl Dominik a kolem něj se motala nějaká rusovláska. Ohlédla jsem se na Pepu, v jeho tváři byl smutek, to samé měl v tváři i Viktor, který mi položil ruku na rameno, kterou jsem smetla ze sebe. „Kdo to je?" zeptala se rusovlasá a kývla ke mně a k Viktorovi. „Karolína a Sheen" prskl směrem ke mně Dominik. Její oči se rozzářily, jakmile uviděly moje bříško. „Jezusky, kdo jí mezi vás pustil?" zasmála se, „jsem Simi, Simonka" natáhla ke mně ruku, ale já ji jen obešla. „Vem jí kurva za tu ruku!" zvedl na mě hlas Dominik. Otočila jsem se na něj a znechuceně se na něj podívala, „sklapni a starej se o svoje věci" protočila jsem očima a zasmála se, protože jeho naštvaný pohled stál za to. Odchytil mě Kuba a táhl do nahrávačky, aby nás nikdo neslyšel. Oni nás mohli slyšet, jen né Dominik a rusovlasá.
Jakmile se zavřely dveře, začaly mi slzet oči. Kuba mě obejmul, „poslední dobou se chová jako kretén" zašeptal a nepouštěl mě. „Nechci kvůli němu už brečet...Takhle to dopadá, když mu odpustím, ale já bez něj nechci být, ale musím...Jsem na něm závislá a jen tak ho odstříhnout nedokážu, je to až nezdravé" vzlykla jsem a Kuba zakýval hlavou na nesouhlas. „Ty nejsi na něm závislá, ty se dokážeš přes něj přenést. Jen ho furt potkáváš a je to těžké...To on je závislý. Neumí řešit takovéhle situace, jako je tahle... On to furt nechápe. Nechápe, že už má nějakou opravdovou povinnost", „ale on to ani nepochopí...Jediné proč jsem s ním vycházela byl malej, ale to už asi teď nedokážu...Koukni se na to, co mi pořád dělá..." vzlykla jsem a Kuba mě probodl pohledem, protože jsem ho přerušila. „Je z toho špatnej, jen to dává najevo jinak...Přijel od tebe a byl úplně mimo. Tři dny ho nikdo nikam nedostal, ani z pokoje. Mlátil vším, dokud už nebylo s čím mlátit...Nakonec se sesypal s tím, že bude špatný otec", „proč to řekl?". Pokrčil rameny, „jsem jeho brácha, ale o tobě mluví jen s Hasákem, ale nikdo jiný nic neví" zakývala jsem hlavou, utřela slzy a vydala se z nahrávací místnosti.
Viktor je chytrý, až moc. Rusovlasá se motala okolo Dominika stále a Viktor s tím chtěl něco udělat. Začal s tím, co mi řekli na tý dnešní kontrole, že jsem mu o tom ještě neřekla. Všichni ostatní se uchechtli, protože věděli o co Viktorovi jde. Chtěla jsem říct něco ve smyslu, že jsem mu to ale říkala, jenže on na mě mrkl na znamení, ať to hraju s ním. „Udělali ulltrazvuk, řekli mi pohlaví, poslechli jsme si srdíčko a zkontroloval placentu", „no, tohle je část, kdy mi máš říct, jestli je všechno v pořádku, né co se tam dělo" zasmál se, „jojo, nic strašného. Jen ta placenta je moc nízko" pokrčila jsem rameny. Dominik se narovnal a shodil ze sebe rusovlasou, „a to znamená co" prohodil, jako by se nezajímal, ale my všichni moc dobře věděli, že se zajímal až moc. „Je moc nízko, takže se nesmím namáhat, stresovat", „a kdyby ano? Co by se stalo?", „začala bych krvácet a museli by mě hospitalizovat. Buď by si mě tam nechali, kdyby bylo všechno v nějakým takovým pořádku nebo bych musela okamžitě na sál, kde by šel malej císařským řezem a pak asi do inkubátoru" pokrčila jsem rameny. „Kurva" sykl Dominik, rychle se zvedl a vyšel ven. Všichni se na mě otočili a usmáli se na mě. Máme ho tam, kde jsme ho chtěli mít. Rusovlasá se vyřítila ze sedu, „co se tak usmíváte?! Jdu tam" zařvala, ale znělo to spíš jak skřek. Zvedla jsem se a rukou ji zatlačila zpátky do gauče, „Jediné kam pujdeš, je leda tak do prdele", „co si to dovoluješ?" rozhodila rukama. „Sedni, vysávačko konta" oblékla jsem si bundu a šla za Dominikem dolů.
ČTEŠ
NEPŘÍJEMNÉ...POKRAČOVÁNÍ/ Nik Tendo...M+
Hayran KurguPokračování knížky NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ... ♡ Jeho touhy jejich vztah nakonec dostihnou. Měli toho spolu už tolik prožito, tak proč to zahazovat? Protože jsou oba stejní paličáci, ale zároveň úplně rozdílní. Jejich cesty se sejdou a zase rozejdou. Je...