17

403 15 0
                                    

               Káťu jsem hodila domu a zajela ke studiu. Otevřela jsem dveře do studia a všude bylo zakouřeno. Když jsem tam byla, tak skoro vůbec nekouřili. Pořádně jsem nasála vůni cigaret a stoupla si za gauč, na kterým seděl Nik s Kubou a Pepou a hráli nějakou hru. „To je mi práce" pokárala jsem je. Všichni tři nadskočili a já se musela začít smát. „Tyvole to jsem se lekl" začal Nik a natáhl krk, na znamení, že chce pusu, kterou jsem mu dopřála. „Hej, popelko? Přijde Naty, udělala by jsi prosím kafe?" požádal mě Pepa. Kývla jsem a postavila vodu na kávu.
„Máma mi nebere telefon" stoupl si za mě Dominik a obejmul mě. „A beztak jsi jí volal jen jednou" nadzvedla jsem obočí. Nik udělal nějaký pazvuk, „tak jí zavoláš ještě doma?" navrhla jsem a Nik souhlasil. Čekala jsem větší odpor, ale nepřišel. Nik si sedl na gauč, „pojď si sednout" chtěl mě pustit, ale já ho posadila zpátky a sedla si na zem před něj. „Budu dneska péct kuře, bereš?" vzhlédla jsem na Nika, který měl ruce v mých vlasech a hrál si s nimi, a Kubu, který pokrčil rameny. „Hmm, ale jedině se špagetami" zamručel Nik, „ty chceš špagety ke kuřeti?" zamračila jsem se. „Tak rýži" to už jsem mykla rameny na znamení souhlasu.
Ve tři hodiny jsem odjížděla ze studia. Po cestě jsem musela jet nakoupit, protože doma nebylo skoro nic a já nebyla schopná držet hladovku. V půl páté jsem začala kuře péct, aby tak v šest byla večeře. Jak Nik říkal, že bude doma v pět, tak byl opravdu dochvilný. Byla jsem překvapená, čekala jsem, že přijde tak v šest. „Tomu neuvěříš!" spustil Nik. „Čemu?" chtěla jsem vědět, „ničemu, jen jsem chtěl upoutat tvojí pozornost" uchechtl se a přitáhl si mě k sobě. Je moc mazanej. Políbil mě a já polibek prohloubila. „Měl by jsi zavolat té mamce" odtáhla jsem se od něj. Řekla jsem to schválně, protože mi bylo jasné, že ho po té větě přejde chuť na všechno. „Proč se s nima chceš tak moc poznat?" pozvedl obočí a já založila ruce v bok. „Já nevím, jestli jsi si toho všiml, ale já jsem těhotná. Čekám tvoje dítě, oni budou prarodiče. Bydlíme spolu. Už přes rok spolu chodíme...Neměli by to vědět?", „měli by to vědět...Jenže se bojim, jak bude reagovat táta" přiznal a mně došlo, že jsme zpátky u toho, o čem ráno mluvil Kuba.
             „Proč se toho tak bojíš?" musela jsem to vědět. Chtěla jsem vědět, co se stalo s jedinou holkou, kterou představil rodičům. „Nechci to řešit" načež jsem jen kývla. Nemůžu na něj ani tlačit protože by se naštval a neřekl by už vůbec nic. Jen jsem mu vlepila letmou pusu a začala vařit rýži.
             „Když jsem jí představil rodičům, začala k nám chodit furt, za mámou a tak. Říkala, že mámě pomáhá, ona sice pomáhala, ale mezitím chrápala s mým tátou..." prohlásil a stoupl si vedle mě. „To je mi líto" smutně jsem se na něj usmála. „Tobě to líto nemá být...Kdyby se to nestalo, nemuseli by jsme tady teď být spolu" zamračil se. „Jestli spolu opravdu máme být, tak by jsme se potkali tak či tak, ale třeba jindy a za jiných okolností...Což by mi vůbec nevadilo" podotkla jsem na tu nehodu a Nik mi dal za pravdu. „Slib mi, že to nedopadne stejně" položil ruku na tu mou a svým pohledem mě nutil na něj vzhlédnout. „Miluju tebe..." tahle odpověď mu nestačila, „slibuju" a tohle už mu stačilo, takže mě políbil a šel na stranu, protože jsem potřebovala do trouby.  Nikovi se rozezněl telefon, „máma. Dám to nahlas" a jak řekl, tak udělal.
          „Ahoj mami" hlesl Nik a prosebně se na mě podíval. Rázně jsem přikývla a on poraženecky zaklonil hlavu. „Dominičku! Tak dlouho jsem tě neslyšela, když mi to už pevně dlouho nezvedáš" a já se musela kousnout do tváře, abych se nezačala smát Nikoho výrazu. „No jo, mami. Jak se máte?" začal nějak konverzaci. Kuře jsem podlila a dala do trouby. „Co tam děláš? Skoro vůbec tě neslyším", „děláme oběd. Ptal jsem se, jak se máte?" zopakoval Nik. „Hele já jsem furt já, táta no... taky je furt stejnej. Adam má starosti furt o firmu, takže jen a jen maká, ale...Dan? Ve škole mu to jde stejně jako tobě. Dokonce chytá i tvoje móresy, což by nemusel no" zasmála se. „No pěkně. Puberťák no" zasmál se Nik, ale tentokrát upřímně.

Tak co? Jaký máte na to všechno názor?Ještě se toho docela dost stane, takže určitě se máte na co těšit!^^

-Kej/Krarolina/Koralína/Karey🤍

NEPŘÍJEMNÉ...POKRAČOVÁNÍ/ Nik Tendo...M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat