TAK NERADA TO DĚLAM

414 8 10
                                    

Tak nerada dávám kapitolu do rozepsaného příběhu!!! Ale jsem nucena to udělat. Chci vydat novou knížku, ale nepřestanu psát tuhle, to se nebojte. Začala jsem mít čas a tak toho využiji A JEN TAK NEPŘESTANU!!!!
Každopádně vám sem vložím seznam knih, které mám předepsané mimo wattpad. Do komentářů mi prosím napište, které vás zaujaly a popř. které se vám vůbec nelíbí...Je to mix rapperů. Přečtěte si název, který není pevný, a přibližný popis:D
DĚKUJI<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Přetvářka...w/ Grey256
         Její do dovednosti v oboru grafiky nebyly nikdy velké, ale stačily na to, aby zaujala. Vlídný přístup přivítala s otevřenou náručí a pomoc v životě vlastně taky. Společně se zbavili otravného škodiče, ale přerostlo to v něco silnějšího...Přivítala jejich vlídný přístup, ale asi si ho vyložila špatně? Jenže co s tím, když o tom nedokáže mluvit?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Velitel...w/ Stein27
           Ona je snad všechno, na co si jen vzpomenete. Daleko od rodiny, se zlomeným srdcem, které je už ovšem připraveno milovat znovu.
            Šla po stopách svého táty. Kdyby nebylo jeho, tak není tak vysoko v jejím věku, kde teď je. Přes den velitel hlídkové služby Policie Brno, v noci majitelka klubu Station1.
            O jejích narozeninách vědělo celé Brno a okolí. Do klubu si pozvala někoho na show s tím, že to bude oslava jejích narozenin. Nechtěla, aby to celé pokračovalo, opravdu nechtěla.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tohle nemůžeš být ty...w/ Hasan
          Zjistit, že vám celou dobu rodina lhala, není příjemné. A vlastně o tu celou rodinu přijít, není příjemné už vůbec.
           Celý její život je lež, ale jak má zjistit pravdu, když celá její rodina jí neřekne už nic? Tentokrát je na všechno už opravdu sama.
            Najde pravdu a je připravená ji přijmout, ale přijetí nezáleží jen na ní. Ona měla čas to přijmout, ale druhá strana ne. Musí čekat, ale čekání je nekonečné. Přijme to? Dokáže si jí pustit k sobě? Co když jí bude potkávat každý den?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Opilost...w/ Nik Tendo
           Její volno už není jen její. Z ničeho nic se jí do života vkrade štěstí, které jí chybělo. Ta radost, pro kterou ráno vstáváte. To mravenčení z myšlenek, které se vám mihnou při náhodné denní činnosti.
             Není to její typ. Není to typ ani jejích rodičů. Jenže když si rozumí, tak to jen tak neskončí ne? To si taky myslela.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vy dva si podejte ruce!...w/ Nik Tendo
           Je mladá a neví, jak život funguje. Vztahy v rodině jsou nic moc a lže jako na běžícím páse. Skoro dvakrát starší kluk se do ní zamiluje, ale co s tím, když ona se zamiluje do jeho bráchy? Jak tohle může dopadnout? Oba dva jsou majetnický, ale ona není majetek. Minimálně si to myslí, ale postupem času zjistí, že ona je jen majetek, nic víc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Závazek...w/ Yzomandias
            Je jí dvacet a už má doma tří letou dcerku, která je pro ní celý svět. Byli mladí a hloupí a bez peněz.
             Po třech letech jí vytáhne kamarádka ven a jí se to nelíbí. Nechce být bez své holčičky, ale jak se dostane domu? Slzy jí pomůžou najít jednoho z nejlepších lidí, které můžete potkat.
              Nikdy by neřekla, že jí její posedlost dcerkou najde novou rodinu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nostalgie...w/ Nik Tendo
            Její minulost jí dohání. Všechno dávala za vinu sobě. Uzavřela se. Díky jejímu dlouholetému kamarádovi se dostala do její bývalé komunity. Pomalu zase padá do stejné situace před níž utekla. Jenže to může dopadnout lépe, než před onou událostí. Dokáže překonat strach a obavy, které měla? Dokáže začít od znova?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Já to nedokážu...w/ Nik Tendo
         Žije si sice normální život, ale v rámci možností. Je silný asociál s lehkou bipolární poruchou. Není to s ní lehké, ale ani ona to nemá lehké.
          Musí nechat kamarádku odejít, ale kdo jí teď zbude? Rychle si na něj zvykne, ale její výbuchy nálad, ustojí to všechno?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ona a on...w/ Hasan
          Ona je zajímavá a on svým způsobem vlastně taky. Ona je hlasitá a on tichý. Ona všude vyčnívá a on je zalezlý. No nedoplňují se krásně? Ale co udělat s dálkou? Vydrží to? Ale všechno má své řešení ne? Špatné nebo dobré, jen si správně vybrat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stará láska ze střední, ale nová láska do života...w/ Hasan
            Zklamal jí život už na střední škole, ale nepřestala doufat v lepší život. Jenže všechno to doufání v lepší život jí připravilo o jednu z nejdůležitějších lidí v jejím životě a začala nová a těžká kapitola v jejím životě.
             Celou dobu doufala, že ho nepotká. Stále nezapomněla, nemohla, srdce jí to nedovolovalo. Jenže se všechny noční můry naplnily a začaly být reálné.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Budu ti do smrti vděčná...w/ Yzomandias
            Byla chudák, ale všechno si dávala za vinu, jenže ona za nic nemohla. Povaha výbušných lidí na její klidnou povahu nikdy nereagovala dobře. Jenže našla někoho, kdo jí život dal, než aby jí ho pomalu, ale jistě bral. Začíná život objevovat a může říct, že je šťastná, ale co s tím, když její rodina je proti ní a udělá všechno pro to, aby jí zase drželi a bránili jí žít?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Provedu tě mým srdcem...w/ Yzomandias
              Byla slepě zamilovaná. Pokud se tomu dá říkat zamilovanost, ale všechno se to najednou rozplynulo. Musela si vyčistit hlavu, ale to její čištění se změnilo v táborák.
              Nechtěla žádné odreagování, ale věci se mění z minuty na minutu a v tomhle případě i z vteřiny na vteřinu.
              Jenže její zamilovanost se přenese na někoho jiného, ale co když to není opětované? Dokáže se přes to přenést a zkusit vydržet a počkat na jeho city, až projeví zájem?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kamarádka mé mladší sestry...w/ Nik Tendo
           Prohrála sázku s mladší sestrou a musela jí splnit jednu věc. Jenže to je její noční můra, ale sázka je sázka.
           Kvůli jeho přístupu a sestry manipulaci se jí strávený čas s ním začíná i líbit. Ale v čem je ten problém?
           Celé tohle je jen manipulace. Neměla to zjistit, ale lež má krátké nohy. Jak teď může věřit slovům, kterými se jí snaží všechno vyvrátit?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jen číslo...w/ Nik Tendo
         Utekla. Neměla kam jít, ale její kamarádi z dětství jí zachránili. Jenže oni se záchranou nechtěj přestat a dávají jí víc, než si doopravdy zaslouží.
          Nesnáší péči a teď jí má zase až moc. Chce zase utéct, ale bude muset u toho zlomit srdce a zklamat spoustu lidí.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fakt chceš takhle riskovat?...w/ Nik Tendo
           Má svůj život, který si vysnila a myslela si, že to nemůže být už lepší, jenže celý její ideál vysněného života se změní v pár měsících.
           On není její typ a ona je zakázané území. Je to vlastně risk. On se jí hnusí a ona ho doslova okouzlila.
           Pokud se někdo dozví o tomhle románku, nedopadne to dobře, pro nikoho. Ale teď je otázkou, kdo z toho odejde nejhůř?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NEPŘÍJEMNÉ...POKRAČOVÁNÍ/ Nik Tendo...M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat