Part 27

93 2 0
                                    

Cempaka membuka matanya . Dia melihat sekelilingnya .
'Ya Allah aku kat mana ni ? Hospital ke ? Ya Allah terima kasih kerana menyelamatkan aku . Bisik hatinya . Air matanya mengalir kerana bersyukur .
Harith membuka mata dan melihat isterinya sudah pun sedar . Dia bergegas menuju ke arah isterinya .

'Ya Allah syukur sayang dah sedar . Dia memegang wajah isterinya . Air matanya turut mengalir .
'Are okey pretty ? Tanya Harith .
Cempaka mengangguk . Cempaka masih dalam keadaan trauma .
Dia melihat kepala suaminya berbalut .
'Dia memegang wajah suaminya .
'Kepala abang kenapa ? Abang okey ke ? Sakit tak ? Dia risau akan suaminya .
'No sayang . Tak sakit pun .
'Abang sayang takutttt😢 Dia nak rogol sayanggg😭Cempaka menangis teresak esak sambil mengenggam tangan suaminya .
'Shh shhh its okey sayang. Sayang dah selamat . You save with me sayang . Dia dah kena tangkap pun . Dont worry okey ? Pujuk Harith . Harith merasakan dirinya suami tak guna kerana gagal menjaga isterinya dengan baik .
'Sayang abang minta maaf . Ni semua salah abang . Kalau la abang cepat haritu mesti tak jadi macam ni 😞.
'Tak abang . Ni semua ujian buat kita . Bukan salah abang okey ?😊'shhh shh dont cry abang' . Cempaka memujuk suaminya .
Sedang mereka berbual, Puan Azizah, Tuan Edruce, Asfan dan Fatin pun tiba . Puan Azizah dan Tuan Edruce bergegas mendapatkan anak bongsunya itu .
'Ya Allah anak ibuu , kamu tak apa apa kan sayang ? Puan Azizah terus memeluk anaknya . Air matanya turut mengalir .
'Adik okey ke ? Tanya pulak Tuan Edruce .
'Adik okey je ibu , abi . Nasib baik dorang sempat selamatkan adik' ☺️
'Adik tahu tak risau ibu dengan abi bila dapat tahu kamu kena culik . Macam nak jadi orang gila tahu tak ? Syukur adik selamat😥
Fatin mendekati Cempaka . Dia mengosok tangan Cempaka . 'Are you okey😢? Kalau la akak teman kamu haritu, mesti tak jadi macam ni😞 Fatin rasa bersalah kerana tidak dapat menemai Cempaka sewaktu hari kejadiaan .
'Akak, ni bukan salah sesiapa la . Jangan la salahkan diri masing masing okey ?😊.

......

Kita Ditakdirkan BersamaWhere stories live. Discover now