The wedding day👰🏼‍♀️

98 2 0
                                    

'Aku terima nikahnya Cempaka Carissa binti Edruce dengan mas khawinnya 500 ringgit tunai .
Maka cempaka sah menjadi isteri kepada Harith Razman .
Air mata Cempaka mengalir kerana dia sudahpun menjadi seorang isteri . Dia juga bakal membina keluarga sendiri dan terpaksa meninggalkan keluarganya . Fatin mengelap air matanya Cempaka yang sedang mengalir .
Cempaka memeluk ibunya erat dan kakaknya. Dia juga tak lupa pada Fatin.
Harith menghampiri cempaka untuk menyarungkan cincin . Harith menghulurkan tangannya hendak menyarungkan cincin pada isterinya . Kali pertama hendakmenyentuh tangan, cempaka teragak agak untuk memberikan tangannya .

'Adikkk hulur tangan dekat suami kamu. Tegur

Puan Azizah . Dengan perlahan lahan dia menghulurkan tangannya . Harith menyambut tangan isterinya dan menyarungkan cincin pada jari manis . Sejuk tangannya . Cempaka mencium tangan suaminya .
Selepas menyarungkan cincin, mereka suruh Harith mencium dahi Cempaka untuk mengambil gambar .
'Ya Allah malunyaaa . Bisik cempaka .
Harith memegang dagu Cempaka dan mencium dahi isterinya .
'Kejap sir, saya nak ambil gambar . Cium lama sikit' usik Rina .
Harith dan cempaka ketawa mendengar suara Rina .
'Okeyy cun ' .
Selepas sesi bergambar selesai, mereka melayan tetamu yang datang . Mereka hanya buat kecil kecilan sahaja .

'Sayang awak nak makan tak ? Tanya Harith
'Kejap lagi la . Tunggu tetamu balik dulu.
'Hmm yelaa . Nanti nak makan panggil abang .
Whatt ? Abang ? Arghhhhhhh sejak bila tukar panggilan ni ? . Cempaka memandang Harith dengan wajah terkejut . Harith membalasnya dengan kenyitan mata buat isterinya. Dia mengambil tangan isterinya lalu dia memberi ciuman pada tangan isterinya . Cempaka malu suaminya melayannya begitu .

'Eee cantiknya bungeeeee kite ni' tegur Rina dan Raisa .
'Eeee girlsssss , cempaka mendepakan tangannya untuk memeluk dua sahabatnya itu . 'Rindunyaaa
'Rindu jugakkk . Mereka berpelukan . 'Bungee dah jadi isteri orang. Luah Raisa dengan nada sedih😞
Nanti mesti dah tak boleh lepak'
'Alaa jangan la cakap macam tu . Insha Allah kalau Sir izinkan boleh je jumpa ' balas cempaka .
'Wait wait kau still panggil dia 'sir ' ?
Cempaka mengangguk .
'Mana boleh macam tu , selama ni kau bercinta dengan dia kau bahasakan dia 'sir la ?
'Bila masa aku bercinta dengan dia ? Hehehe
'Ish kau ni kan' marah Rina.
'Betul la aku cakap, aku mana pernah bercinta dengan dia . After 4 years dia muncul pastu berbaik kejap and then terus kawin . Bilanya aku bercinta ?sebabtu aku bahasakan diri dia 'sir'
'Macam macam la kau ni😒

'Adik ajak suami kamu makan . Dari tadi ibu tengok kamu bersua belum makan kan ? Dah pergi makan tetamu pun dah beransur tu.
'Baik buu. Ibu dengan Abi dah makan ke ?
'Dah makan tadi . Kamu je belum lagi haa. Dah pergi ajak Ariq .
'Okey buu . Ni ibu jangan kemas tau , lepas makan nanti adik kemas balik . Ibu pergi rehat pulak . Okey?
'Hmm yela yelaa. Balas ibunya .

Cempaka mencari suaminya untuk mengajak mengisi perut . Kesian la pulak dari pagi tak makan . Cempaka melihat suaminya tengah mengangkat pinggan pinggan kotor dan dibawa ke dapur .
Dia mendekati suaminya .

'Sir jom makan . Lepas makan kita sambung balik .
'Dont call me 'sir' laaaa😤Harith membuat muka pada Cempaka .
'Hehehehe' Cempaka ketawa melihat kelakuan suaminya .
'Tak lawak okey .
'Eeeee jom kita makan dulu. Pastu sambung balik.
'Hmm yee yee jom.

Mereka mengambil makanan untuk mengisi perut sementara yang lain sibuk mengemas .

''Haishhhh nervous la pulak makan berdua dengan dia ni ' bisik Cempaka . Cempaka melihat Harith di hadapannya .
'Why are you look at me ?
'Alamakk dia perasan la pulakk' .
'Hmm mana ada orang tengok dia . Perasan je . Balas Cempaka .
'Elehhhh kalau nak usha sekali pun tunggu la dalam bilik . Takde la orang pandang .
Pumpppp! Merah padam muka cempaka. Nakal betul Harith
'Eeeee merahnya muka orang tuuu. Usik Harith. Dah makan cepat . Ke nak abang suap ? Dia mendekatkan wajahnya pada Cempaka . Terkejut Cempaka dibuatnya
'Ya Allah sir ni terkejut laaa😠 Sambil mengosok dadanya .
'Hahahaaha' mengekek Harith ketawa melihat muka Cempaka .
Masam kelat muka cempaka .
'Alaaa masamnyee muka diaa . Senyum sikit 😆
'Makan la cepat , nak kemas pulak ni😠
'Hmm yela yela. Malam nanti abang pujuk. Okey sayang? . Harith sakan menyakat Cempaka . Dia suka melihat wajah Cempaka bila marah . Merah mukanya menahan malu .
'Ishhh tengok tu . Dah laa. Malu laaa🫣
'Heheheh. Haishh sayang sayang , itupun nak malu🤭. Sayang pergi mandi dulu . Abang nak tolong dorang kemas sikit lagi okey ?
'Tapi ada lagi kat dalam tu'balas cempaka .
'Takpe tu malam nanti kita buat sama sama okey ? Harith menghadiahkan senyuman buat isterinya .
'Hmm kalau macamtu saya masuk mandi kejap . Nanti saya turun balik okey ?
'Okey sayangggggggggggggg😘
'Eeeeee gatal😒 Dah la, saya naik dulu .
'Byee sayanggggg🤭
'Eee malas nak layan😑
..... ....
Hari pertama sebagai isteri , bagaikan tak percaya kini dia sudah pun bergelar isteri kepada bekas gurunya. Sebelum berkhawin Puan Azizah sudahpun nasihat anak manjanya itu . Tetapi dia percaya pada anaknya cempaka akan menjadi isteri yang patuh pada suaminya.
...

Selesai mengemas, mereka semua membersihkan diri, hampir pukul 10 malam baru selesai . Saudara saudara keluarga cempaka sudah pun pulang . Kini tinggal mereka sekeluarga sahaja .

Cempaka membersihkan diri terlebih dahulu manakala Harith pula baring di atas katil . Kelihatan sangat letih . Cempaka tidak tahu yang Harith sudah pun berada di dalam bilik .

'Ya Allah Cempaka, kau tak bawah towel lebih ke ? Kang si Harith tu masuk mati aku' bebel dia sendiri . 'Hmm ada kat bawah lagi kot. Kalau lari sempat ni '
Cempaka pun mengitip melalui pintu toiletnya. Alamak gelap la pulak. Tapi kalau dia masuk mesti la lampu terbuka kan ?🤔
Cempaka pun masuk biliknya dengan memakai tshirt dan towel sambil mengelap rambutnya yang panjang itu .
Harith memerhati dari jauh . Dia memerhatikan tingkah laku isterinya itu . Cempaka leka mengelap rambutnya . Harith terus membuka lampu di hujung kepalanya .
Pammmpammm . Menyala lampu biliknya .
'Makkkkkkkk' . Terkejut Cempaka dibuatnya . Dia menoleh ke belakang dannmelihat suaminya sedang berada di atas katil .
'Arghhh armm si sir sirrr buat apa kat sini? Tanya cempaka dalam keadaan takut .
Harith merenungnya . Sungguh terkesima melihat Cempaka . Kali pertama melihat aurat cempaka yang haram bila di pandang oleh bukan mahram .
'Sir !! Ishh pandang pandang apa ?
Harith menjuihkan bibirnya ke bawah .
Cempaka melihat ke bawah , alangakah terkejutnya dia . Cempaka terlupa yang dia hanya memakai towel separas lutut sahaja . Dia terus memcampak towel di tangannya ke muka Harith lalu dia terus masuk ke toilet semula .
'HAHAHAHAHAHA' Harith ketawa melihat kelakuan isterinya itu .
Cempaka sangat malu pada Harith dengan kelakuannya itu .
'Apa la kau buat ni Cempaka. Tak sampai satu hari lagi kau jadi isteri dah ting tong macam ni' bebel dia . 'Ni dah masuk sini takkan aku nak tunggu sini kot ? Seluar tak bawak😩macam mana ni ? Nak mintak tolong dia ke hah ? Aduhhhh😓
Hampir 10 minit dia berada di dalam bilik air . Harith mendekati bilik air .
'Sayanggg buat apa lama dalam bilik air? Abang nak mandi pulak ni' tanya Harith .
Cempaka hanya membisu .
'Sayanggggg are you okey ?
'Hmmm o oo okeeyyy'
'Cepat la keluar abang nak masuk ni
'Hmm nak keluar macam mana takdeee seluar😫Hanya Allah sahaja yang tahu berapa malunya dia sekarang.
'Alaaaa kan sayang pakai towel, keluar jelaa . Lagipun abang je yang ada dalam bilik ni'
'Mmmmn malu laa . Nak mintak tolong boleh tak ?
'Tolong apa ? Tapi abang nak upah😝
'Ishhhh main main laa. Tolong ambilkan seluar saya boleh ? Saya ada letak atas katil tadi. Pleaseeee
Harith terus mencari seluar isterinya yang ada di atas katil. Dia membawa kembali ke bilik air .
'Ni haa . Bukak pintu ni sayang .
Cempaka membuka pintu hanya muat untuk tangannya sahaja. Manakala dia menyorok dibelakang pintu .
'Bukak la luas sikit, tak muat ni .
Cempaka menghulurkan tangannya .
'Nakk🫱🏻 minta Cempaka.
Harith menghulurkan seluar isterinya dan memegang tangan isterinya .
'Eeeee Sirr lepas la tangan nii . Orang nak cepat ni.
'Cakap apa ?
' Tenkiu sir'
'No Sir . 'Abang'
'Eeee tolong laa nak cepat ni .
'Cakap dulu. Harith memaksa .
'Emmmm tenkiu A aaa a ban gg . Lalu dia menarik tangannya . Harith hanya tersenyum melihat gelagat isterinya itu .
Setelah dia siap memakai seluar ,dan menutup kepalanya dengan towel, dia keluar dan terus duduk di mejanya . Tak sanggup untuk melihat suaminya . Sungguh malu .

'Your smell soooo good pretty . Bisik Harith di telinga Cempaka . Meremang bulu roma Cempaka . Jantungnya juga laju buat kerja .
Selepas membisik dia terus masuk ke dalam toilet .
Selepas bersiap dan menyarungkan tudung, dia terus turun untuk melihat ibunya . Dia menuju ke arah dapur untuk membantu ibunya . Terbit rasa kasihan pada ibunya yang asyik membuat kerja .
'Buuuu kenapa buat kerja lagi ni ? Dah la tuu . Ibu dah makan ke belum ?
'Belum lagi laa, tunggu kamu dengan Ariq . Nanti panggil dia kota makan sekali okey ? puan Azizah menghadiahkan senyuman buat anak manjanya itu .
'Kakak dengan abang mana buu ? Tanya Cempaka sambil mengelap pinggan .
'Ouhh kakak dengan suaminya keluar sekejap hantar lauk dekat jiran . Abang pulak hantar kak Fatin .
'Ehhh panggil suami kamu turun makan .
'Dia tengah mandi la buuu. Nanti pandai pandai la dia turun sendiri .
'Mana boleh macam tu adik , kita walau macam mana sekalipun kena dahulukan suami . Faham ?
'Hmmmm' balas Cempaka .

Kita Ditakdirkan BersamaWhere stories live. Discover now