5.1

192 7 6
                                    

2-3 saat sonrası...
yine ilaç saatim gelmişti ve yine onun yerine başka biri gelmişti.
hemşire gittikten sonra ayağa kalktım ve kapının önüne doğru yol almaya başladım. sesler geliyordu. ilerlediğimde yerde bıçak ve bağıran bi kaç kişi görmüştüm. umursamadan ilerledim. Lisayı hala görememiştim.Hannah'ı bir kapıdan girerken görmem ile onu takip ettim.kapıyı açıp baktığımda yatakta yaralı bir şekilde yatan lisayı gormem ile hafif gözlerim açıldı. Onu gördükten sonra umursamayıp geri çekilip yoluma devam ettim.
beni görünce gözleri açılmış bi şekilde bana bakmaya başladı. gözlerimin içine bakıyordu. Onu gördükten sonra umursamayıp geri çekilip yoluma devam ettim.
bir anda bir şeye bastığını duydum. Ben ilerlerken onun yanina hemşire koşuyordu.
seslerini duyuyordum. seslerini duyuyordum. dinlemek için yavaş ilerledim.
LİSA; senden bir şey isteyebilir miyim?
LENA; tabiki
LİSA; benim yerime jeon jungkookla ilgilenir misin?
LENA; jeon jungkook  ile mi?
Ama onunla başka birisi ilgileniyor
LİSA; anladi-
lisaya ne olmuştu?Çok mu kötü durumdaydı? Ama bilinci yerindeydi.
sanırım bir kaç gün yanima artık gelmeyecek.
Ne güzel işte. Niye bunu düşünüyorsam.
kurtuldum ne güzel
—————-
Askmlarim biliyorum yıllar oldu.
Hesabimin sifrsini unuttum zopslwlnwpqw.
neyse comeback yapmaya calisiyorum.
Yeni bir kitap yazıyorum şu an. Adı "Reflaction " Size burdan duyurmak istedim şimdiden.Henüz yayınlamadım. Yayınlayınca haber vereceğim. Proflimi ziyaret etmeyi unutmayın!!!

 Proflimi ziyaret etmeyi unutmayın!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burdada buluşmak üzere...

HAPHEPHOBİA/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin