....
Jungkook gideli 1 ay olmuştu. Onu özlemiş miydim? Evet. Unutmuş muydum? Aklımdan çıkmadı bile. Sanırım onu seviyorum. Kim bilebilirdiki böyle birisini seveceğimi.
Elimdeki alarm sesi ile reflekslerimle birlikte sandalyeden düştüm.
LİSA; Ah götüm!
LENA-göt denir mi hiç?
-ne diyeyim lena bok mu diyim? Bana diyen bak bide ...
LENA-Beyin hücreler ölmüş birisine ne söylenebilir ki?
/yemekkteyiz den dkkdkdnfmd/
-çok konuştun lena!
LENA-hadi koş hasta var!
-ah doğru!
Hızlıca yerden kalkıp acile koştum.
Çoktan nakil (acil) odasına alınmıştı. Yanımdaki hemşire sebepleri okurken ben adama bakıyordum.
SOO MİN;
Adı ARİANA
Sınav ve stresten dolayı vücuduna faça atıp zarar vermiştir ve bir çok intihar girişiminde bulunmuştur.
Kulakıma eğilip
HEMŞİRE; ve birde babası tarafan şiddete maruz kalmış aksi takdirde sevgilisi tarafından tecavüze uğramıştır
Bunları duyarken gözlerim sonuna kadar açılmıştır.
LİSA; annesi veya kardeşi?
HEMŞİRE; bir bilgi yok.
LİSA; vücuttaki yara izleri halledilsin ve daha sonra görüşme odasına alın.
HEMŞİRE; tabi
Dedikten sonra ona doğru eğilip Steteskop ile kontrol edecekken göğüsünde bile faça ve morluklar görünce daha çok açıp baktım. Bütün vücuduna baktığımda her yerinde vardı.
LİSA; kendine nasıl böyle kıydın?
Ve kontrol ettikten sonra hava almak için dışarıya çıktım. Belki iyi gelir diye.
Bankta otururken biranda bağırma sesi gelirken o yöne doğru koşup baktım. Gördüğüm şey ile gözlerim yuvarlarından çıkacaklamış gibi açtım.
...
OY+YORUM= HAPPY GİRL