Önümde bir adet kaslı insan göğüsü önümdeydi.
/atletli/
LİSA; yuh! Baklavaya bak!
Yavaş yavaş kafamı kaldırmamla daha çok şaşırmam bir oldu. Jeon jungkooktu. Gözlerimi kısarak ona baktım. Beni görünce şaşırdı. Yani sanırım .
LİSA; woahhhh! S-en ne ara b-b-bu ka-dar k-kaslı-mıy-dı-n?
Bir dakika bu kaslı beyin Uyuması gerekmiyor muydu? Kafamı elime getirip karıştırmaya başladım. Etrafa bakmaya başladım.
Dengede arada sırada sorun yaşıyordum.bu yüzden duvara veya kapıya tutunuyordum.
Herneyse ben neden geldim?
Neden burda olduğum hakkında ne söyleyeceğimi bilmiyorum.
LİSA; şe-y b-b-ben
ÇAN-N ! Bulduhm!
LİSA; S-seni kon-trol e-etme-ye ge-ldim kas-lı ço-çuh..
Bir şey olmamış gibi davranıp yavaş yavaş lavaboya doğru ilerlemeye başladı. Bende benim için kurulmuş olan yatağa doğru ilerlerken jungkook durmasıyla bende durdum. Ve beni süzdükten sonra ayaklarımda gözleri takılı kaldı. Bunun üzerine ayağımı diğer ayağıma sürtmeye başladım.
LİSA; aa-ah şe-y g-giy-meyi unu-tmuşum
Yine hiç bir şey olmamış gibi davranıp yoluna devam etti. Ve bende yatağa vardım. Biraz sonra oda geldi. Ve yatağına girdi. Bana doğru dönüp arkamda olan manzarayı camlardan izliyordu.
Bense ona bakıyordum.
LİSA; be-ni anl-adığına yü-zde y-üz e-eminim.
Tavana doğru geri döndüm.
LİSA; sen b-bunu h-her n-n-ne kadar g-giz-lese-nde..