4.5

1.9K 120 32
                                    

GAYS SORRY SINAVLARIM BAŞLADI
YA BİDE YAZICAM AMA BEYNİM DURDU GELMİYOR FİKİR MİKİR BİŞİLER.
SİZİ SEVİREM LOW !!
Yavaşça gözlerim ile birlikte elimide indirmeye başladı. Ne yapıyordu bu?
...
Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Ses gelmesiyle o yöne baktığımda lisa oradaydı. Bi bu eksikti. Onu boşverip yürümeye devam ettim. Tam adım atacakken yere düştüm. Ayağa kalkamaya çalışırken lisa o aptal eldivenleri giyip yanıma doğru geliyordu. Beni kaldırmaya başladı. Ondan kurtulmak istiyordum. Elimi sinirden sıkmaya başladım. Beni lavaboya götürüyordu. Lavaboya girdiğimde aynanın önüne geçtim. Kendime bakıyordum. Aynada yansıyan aslıma. Bakmayalı Uzun zaman olmuştu. Genç bir adam gibi görünüyorum. En son 10 yaşındayken bakmıştım. Küçücük bir çocukken ağlaya ağlaya geldiğim hastanede ayna karşısında ağlamak beni rahatlatıyordu.
Çünkü tek dokunupta acı çekmediğim kişiydi.
Lavabodan çıktığım gibi lisayı görmem ile gözlerimi devirdim. Kolumdan tutup beni yatağa doğru getirdi.
Havaya baktığını görmem ile bende baktım. Hava aydınlanıyordu.
LİSA ;  Jungkook..
Sesi duymam ile  hafif gözlerim büyüdü.
LİSA; gerçekten yürüyebiliyorsun değil mi?
Dediğinde yutkundum.
LİSA; sorun yok, bunu kimse bilmeyecek..
Tavana bakmaya başladım. Tamam.
Benimle neden böyle ilgileniyordu.
LİSA; iyi geceler...
Diyip  yatağına yattı.
Bana doğru döndü. Hissedebiliyordum.
Benimle hala neden bu kadar çok ilgilendiğini anlamıyorum.
Sende onlar gibisin lisa.
SENDE ONLAR GİBİ ' seni anlıyorum diyip anlamış gibi yapan doktorlardansın'
...
Yüzüme güneş gelmesiyle gözlerimi açtım.
Güneş gözlerimi yakıyordu.
Etrafa bakarken bana doğru dönük bir şekilde olan lisayı görmem ile durdum.
Ona izlemeye başladım. Her bir karışını inceliyordum.
Eldivenleri çıkarmayı unutmuş.
Bu kız gerçektende aptal.
Sarı saçının biçimli şekilde dağılışı uzun kirpikleri küçük burnu ve dolgun dudaklarıyla onu oluşturuyordu.
LİSAYI.
Umarım senin için yanılıyorumdur.
LİSA
Gözlerini açtığını anlayınca hemen gözlerimi kapadım.
Bana mı bakıyordu? Yoksa gerimi uyumuştu.
Yataktan iniş seslerini duyuyordum. Adım seslerinden yürüdüğünü anladım.
Arkasını dönük bir şekilde giderken onun kolundan tuttum.
————————————————————————
12.03.2019
NE ARA 2019 OLDUK AMK
/GEÇ YAYINLADIM /

HAPHEPHOBİA/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin