SİSTAR LONELY
Bu şarkıyı dinlerken yazdım sizde okurken dinleyin ;)
...
Biraz sonra bütün operatörler ameliyat için gelicekti. Şu an ameliyathanede ben ve min kardeşler vardı.
WOO JİN; haraket etmek istiyorum..
LİSA; biliyorum ama yapmamalısın.
Woo jin doktorların yanında söylemedin bu olay nasıl oldu?
Sustu.
"Ne oldu?" Anlamında bakarken kafasını hafifçe eğdi.
LİSA; woo jin lütfen söyle..
WOO JİN; ses..
LİS; siktir..
diyip elimi saçıma geçirip çekiştirmeye başlayıp arkamı döndüm.
evet min kardeşler şizofrendiler ve içlerindeki sese uymak zorunda olduklarını hissediyorlardı. İkide bir onları rahatsız ediyorlardı. İçindeki şeytan onları öldürmeye çalışıyordu.
Soo min çok kez zarar versede kendine woo jin biraz olsun hakim oluyordu. Soo min kız olduğu için dayanamıyordu. Bünyesi zayıftı.
Ona doğru dönüp,
LİSA; neden uydunuz? Ne dedi bu sefer?
WOO JİN; eğer bunu yaparsan seni bir daha rahatsız etmeyece-
sözünü kesen ağlamasıydı. Bunun üzerine bende ağlamaya başladım.
WOO JİN; b-ben sadece bizi b-bundan kurtarmaya çalışıyordum.
Hızlıca yanına gelip elimi yanağına koydum.
LİSA; senin bir suçun yok.
WOO JİN; ö-özür di-
LİSA; şşşşh! tamam geçti. Sana söz veriyorum kurtulacaksınız. Sadece ağlama yeter...
...
Kısa toplantı için toplanmıştık.
BAYAN SOYEON; röntgen çekimlerinde woo jine baktığımızda onda daha fazla girildiğini görüyoruz ve bu demiri çekince en çok hasar gören o olucaktır. Onu kaybetme ihtimalimiz göründüğü üzere daha yüksek. Eğer ilk demiri soo minden çıkarırsak daha kolay olucaktır. Eğer woo jinin tarafından çıkarırsak ikisinide kaybedebiliriz.
DOKTOR KİM; ikisinide kaybedemeyiz.
LİSA; a-ama woo jin?
DOKTOR HYE; lisa ikisini kaybetmeyi göze alamayız.
LİSA; soo min zaten woo jin öldükten sonra ölmekten farkı olmayacak biliyorum tehlikeli ama lüt-
Sesimi kesen ağlayışımdı.
Hannah yanıma gelip bana sarıldı.
Onları daha yeni tanımışken kaybetmek istemiyorum. Woo jin ölürse soo min kendine bakamaz. Soo minin bünyesi zayıf o çok çabuk kırılan birisi. Ailesi sadece o kardeşi ve onu gözü önünde kaybedecek. Buna ben nasıl izin veririm?
...
Soo min uyandırmıştık. Onlar haraket etmesin diye etraflarını demirlerle kapladığımız aletleri yavaşça onlardan aldık.
SOO MİN; s-seni seviyorum
WOO JİN; bende seni seviyorum. Soo min sana aptal dediğim için özür dilerim kardeşim
SOO MİN; sorun değil kardeşim yeterki benden ayrılma
WOO JİN; merak etme ben hep buradayım hiç bir yere gitmeyeceğim. Sana söz veriyorum.
bunun üzerine ağlayışım şiddetlenmişti.
Birbirlerine bakıp ağlıyorlardı.
Bende onların ortasında onlara bakıp ağlıyordum.
LİSA; s-soo min w-woo jin
Dediğimde baktılar
LİSA; size söz veriyorum hiç bir şey ol-olmayacak.