/ tamam tamam son kesha şarkısı /
Benim durmam ile Jungkookta durdu.
Ona şaşkınca bakınıyordum.
LİSA; jungkook bak ne dediğimi ben bile bilmiyorum. Duygularımı önemsemeyip beni takmaya bilirsin. Seni anlarım.
Dediğimde kafasını indirip hafif güldü.
Ve tekrar bana baktı. Ve önümden ilerleyip gitti.
Bu neydi şimdi? Evet mi? Hayır mı?
Ama ben bu çocuktan hiç anlamıyorum ki..
Hızlıca odama doğru yol aldım. Yavaşça yatağa uzandım. Penceden baktığımda güneş kararıyordu. Ne ara gün bitmişti?
Jungkook ne dedin şimdi? Evet mi hayır?
Gülümsemesi evet mi oluyor?
Hızlıca cebimdeki telefonu alıp hannah aradım
LİSA; alo hannah ?
??? ; hannahın telefonu hannah özel bir hasta ile ilgileniyor
LİSA; ah, şey hannahın işi ne zaman biter acaba?
???; birazdan çıkacaktır
LİSA; ah,teşekkürler
???; rica ederim..
Diyip kapttım.
....
Saate baktım. 11.10 geçiyordu. Jungkookun günlük rutini bitmiş olmalı.
Yavaşça kalkıp sandalyeye oturdum. Ve sürmeye başladım. Jungkookun odasının ışığı yanıyordu. Yavaşça açıp içeriye girdim. Hiç kimse yoktu. Hızlıca benim için yapılmış ve kaldırılmamış yatağa doğru yol alıp yavaşça oturdum.
O gelene kadar beklemeye karar verdim. Biranda banyo kapısı açıldı. Jungkook çıktığında gözlerim fal taşı gibi açılıyordu. Altını giymiş elinde tişörtünü tutuyordu. Hızlıca gözlerimi kapattım.
LİSA; b-ben h-hiç bir şey görmedim.
Dediğimde gülme sesi gelmişti. Ve yanımda yatak sesi. Yatağa oturmuştu. Gözlerimi açtığımda korkup geriye doğru gidince beni tuttu.
Ben ona bakıyordum. Oda bana bakıyordu.
LİSA; jungkook bana bunu yapma.
Yine anlamsızca bakıyordu ama sanki bu sefer gerçekten anlamamış gibiydi.
LİSA; hisselerimi önemsemiyorsan bana yaklaşma sana daha çok bağlan-
Sözümü kesen jungkookun dudakları olmuştu.