DOKTOR JİN ; doktor JUNG LİSA
Tamam. Lisa sakince arkanı dön.
Arkamdan ayak sesleri yakınlaştıkça titremem artıyordu. Yapabilirsin fighting!
Arkamı döndüm. Kim bilir tipim hangi haldeydi?
Hemen görüş açıma girmesiyle eğildim.
LİSA; ah,doktor JİN
D.JİN ; bayan lisa neden ayakkabılarınız giyili değil?
LİSA; ah,ş-şey b-be-
Sözümü kesen HANNAHın sesiydi.
Beni kurtarmaya geldin dimi hannah?
Yanımıza vardığımızda hannah doktora karşı eğilmişti.
HANNAH; D. JİN Yeni bir şizofren teşhisi konulan hasta buraya nakil olmuş. Hastaya şimdilik sakinleştirici verdik. Gelmeniz gerekiyor
Hannahın söylediklerinden sonra Doktor bana döndü.
D.JİN ; seninle daha sonra detaylı bir şekilde konuşuruz o zaman.
eğildim.
LİSA; ah,e-evet. Siz işinize bakın lütfen..
Bir şey demeden yürümeye başlamasıyla hannah da arkasından geliyordu.
Hannah arkasını dönüp elindeki benim siyah çantamı bana doğru attı.
Sessizce ona binlerce teşekkür ediyordum.
Ve içeriye girdim.
Hızlıca lavaboya girdim. Yüzümü yıkayıp ellerimle lavabodan destek alarak aynada kendime bakıyordum.
LİSA;! Jeon jungkook bana ne yapıyorsun böyle?
Hızlıca buranın terliklerini aldıktan sonra lavabodan çıkıp daha sonrada odamdan dışarıya çıktım.
Ve hastaların genelde kullanmadığı lavaboya girdim. Ve soyunup duş almaya başladım.
Yarım saatin ardından giyinip ıslak saçlarımla odama yol aldım. Üzerime beyaz bir uzun kollu tişört ve altınada jean giydim. Ayakkabı olarak beyaz rahat bir ayakkabı getirmişti. Onları giydim.
Elimdeki saç kurutma makinası ile odama doğru gidip orada saçlarımı kurttum. Kaküllerimi son defa düzeltip odamda her zamanki yerimi aldım.
Elimdeki saatten alarm sesi gelince hızlıca ayağa kalkıp odayı terk ettim.
........................................—————————————
Sanırım en uzun bölüm bu oldu dkdkdmfkjfmf
LGSYİ ATLATALI UZUN ZAMAN OLDU AMA ÇOK ŞÜKÜR BUNUDA ATLATTIH fkldndldmfl.
/giydiği kıyafet/
......
EEE LİFE NASIL GİDİYOR ?.....