Huszadik

1.2K 50 27
                                    

Hallgasd mellé: Lykke Li - so sad so sexy

ELYAS

 Nem tudom, hogy mikor volt az a pillanat amikor eldöntöttem, hogy megütöm a bátyámat. Sokat verekedtünk gyerekkorunkban, de soha nem volt olyan komoly, mint ez most. Az utolsó ütést én viszem be, méghozzá az orrához. Tudom, hogy hagyja magát, mert ellenállásnak a legkisebb nyomát sem látom.

Vérzik az orra és a szája a bal sarokban fel van repedve. Nem nyújt valami fényes látványt, de én sem. Leginkább védekezett Sébastian, de azért ő is megütött párszor.

- Végeztél? - kérdezi miközben erélyesen ellök magától. - Kibaszottul szükség volt erre. Nem 15 évesek vagyunk Elyas.

Felnevetek. Még ő próbál engem kioktatni. Mekkora arc kell ehhez? 

- Akkor mi a kurva életért viselkedsz úgy? Mész a farkad után és eldobsz mindent, amit eddig építettél.

Nem szól semmit, csak idegesen megigazítja az inge gallérját. Felveszi a szokásos arrogáns, ellentmondást nem tűrő ábrázatot.

- Állj le. - mondja színtiszta méreggel a hangjában. - Tudom, hogy bántja az önérzetedet az egész, de velem nem fogsz így beszélni. 

- Az önérzetemet? - nézek rá megdöbbenve. - Mi a faszról beszélsz?

- Ne nézz hülyének. Elyas. Játszod itt a hősszerelmest, miközben a Santos lányt dugod. Hülyére veszel minden nőt és engem ez nem is érdekel, de ne oktass ki engem. Ne gondold azt, hogy egy felelőtlen tinédzser vagyok, mert nem vagyok. Tudom, hogy nagy hülyeséget csinálok, de ez van, nem tudok Liának hazudni és Camitól meg nem tudom jelenleg mit akarok.

Hitetlenkedve bámulok rá és konstatálom, hogy a bátyám, aki régen egy kiegyensúlyozott férfi volt mostanra teljesen eltűnt. Régen sem volt túl baráti a kapcsolatunk, de most teljesen kifordult az egész. Sébastianben talán tényleg megváltozott valami Lia iránt és nem vagyok abban biztos, hogy ez csak Cami miatt történt.

A bátyám hosszan rám néz és minden további nélkül felkapja a táskáját és a bejárati ajtómhoz megy.

- Tudom, hogy szar alak vagyok amiatt, amit tettem. De Elyas, ne rajtam gyakorold a dühkezelési problémáidat, mert hidd el, én is tudok olyan nagyot ütni, mint te. Ha pedig Cami miatt vagy ideges, amit kötve hiszek, mert napok óta szarsz a fejére, akkor tegyél az ügy érdekében valamit. Nem fogok az utatokba állni. - mondja ki és azzal a lendülettel, amivel bejött ki is megy a lakásomból és becsapja az ajtót.

Dühömben nem is gondolkodva nyúlok a telefonom után és csörgetem meg Cami számát. Automatikusan dob át hangpostára. Meggondolatlanságomban inkább üzenetet írok neki.

Elyas üzenete: Mindig is sejtettem, hogy egy figyeleméhes kis picsa vagy. De smárolni a nővéred vőlegényével? Még belőled se néztem ki, Cami. A helyedben nem csodálkoznék, hogy még annak a gyökér Carringtonnak sem kellettél. Sok boldogságot!

Ezzel pedig lezártnak tekintettem a Camilleaval közös múltunkat. Az összes olyan érzést sikerült kiölnie belőlem, amit eddig tápláltam felé.

SÉBASTIAN

Cami ajtaja előtt állva még egyszer utoljára átgondolom, hogy mennyire hülyeség, hogy visszajöttem hozzá. Nem akarok neki az eddiginél több bonyodalmat okozni, de máshova nem tudok menni.

Kétszer bekopog újra és várom, hogy meghalljam Cami finom lépteit. Már kétszer hívtam is de nem reagált. Újra kopogok, de picit erősebben, hogy szinte beleremeg az ajtaja.

Ki nem mondott szavaink ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora