Ben Tine sevgili yazarınız . 20 yaşındayım ve 2. sınıf Mimarlık Fakültesinde okuyorum herşey benim Kore'ye gidip , Tayland'da geri dönmemle başladı .Size başıma gelen herşeyi anlatacağım . Bazen sinirleneceğiniz , bazen de üzüleceğiniz şeyler yaşadım ama merak etmeyin güzel şeylerde yaşadım .
Benim hikayem biraz karışık arkadaşlar. Nasıl başlasam bilemedim sıkılmadan size anlatmaya çalışacağım . Size en başından anlatim ...
Ben daha üniversitede ikinci sınıftayken arkadaşlarımdan biri bana burs sınavı olduğunu ve kazanan kişiler bir yıl boyunca Kore'de bulunan bir üniversite de eğitimine devam edeceğini ve bildiğiniz gibi kazanırsanız herşey devlete aitti. Tamamen tüm masraflar devlet tarafından öğrenciye verilecekti . Sadece yapmamız gereken ilk üçe girmek ve %100 bursu kapmaktı .
Siz şimdi benim Kore'de ne işim var diye düşünüyorsunuz dimi ...
Çok doğru size şöyle anlatım .
Ben Tine , 2. sınıf Mimarlık öğrencisiyim ve geçen sene Kore'de bulunan Seul Üniversitesi tarafında düzenlenen burs sınavına katıldım ve sonuçları şuan elimde. Kazanan kişi orda okumaya hak kazanacaktı ve ben çok heyecanlıydım. O kadar kişi arasından acaba ilk üçe girebilecek miydim?
Şimdi aklınızda ki sorulardan biri neden Kore dimi . Hepimiz çocukken bir yerlere gitmek isteriz. Farklı şehirlerde , farklı ülkelerde yaşamak isteriz. Benim hayalimde Kore'idi . Oraya gitmek , görmek , gezmek , kültürlerini görmek ve öğrenmek istiyordum .
Çünkü Kore benim hep hayalimdi . Üniversite zaten en iyisi , imkan olsun , çevre olsun , iş imkanı olsun yani kısacası ef-sa-ne bir yer orası ve gecemi gündüme katarak günlerce o sınava hazırlandım .
Evde ki herkes benim için endişeliydi ama üzülmedim çünkü karşılığını alacağımı biliyordum .
Kısacası hikaye böyle başladı ama daha anlatacağım çok şey var. Size başımdan geçen herşeyi tek tek anlatacağım.Yaşadığım güzel şeyleri ve talihsizliklerimi deanlatacağım. Evet çok güzel hayatım vardı ta ki onunla karşılaşana kadar. Hayatım tamamen değişti ve bu kötü yöndemi, iyi yöndemi bilmiyorum ama şundan eminim Tayland'da geri döndüğümde hiç birşey eskisi gibi olmayacaktı.
Neyse çok konuştum hadi hikayeme başlayayım... Beni şimdiden dinlediğiniz için teşekkür ederim...
******
Sabah erkenden uyandım okul için hazırlık yapmam gerekiyordu bugün yıl sonu projemi teslim etmem gerekiyor.
O yüzden sabahın köründe kalktım kendime gelmek için tam duş almak için banyoya girecektim ki kapım açıldı şok içinde kapıya döndüm . Far görmüş tavşan gibi anneme bakıyordum bu halime güldü . Yanıma geldi annemin elinde büyük bir zarf vardı onu görünce kaşlarımı çattım, bakışlarımı anneme çevirdim ve gözlerimi devirdim ." Anne lütfen kapıyı çalıp girer
misin ? " Annem yaptığım gibi aynı şekilde gözlerini devirdi ve zarfı elime tutuşturup arkasını dönüp gitti. Arkasından baka kaldım , bakışlarımı elime indirdim üzerinde gördüğüm damga ile bunun okuldan geldiğini anladım .Yavaşça yatağa oturdum ve elimde ki zarfa baktım şuan heyecandan ölüyorum ve ne yapacağımı bilmiyordum . Ellerim titremeye başladı direk olumsuz düşünmeye başladım aklıma sürekli kötü şeyler gelmeye başladı . Ya kazanamazsam o zaman ne olucaktı tüm emeklerim boşa gidecekti ki bu benim şuan ki en büyük korkum diyebilirim bu düşüncelerle derin bir nefes aldım.
Ellerim terlemeye başladı nefesim kesildi birşeyler yapmalıydım başarmış olmalıydım yani çok çalıştım muhakkak kazanmışımdır . Kağıdı tam açacakken içeri biri girdi sinirle oraya baktım. Ama bu ne ya odam yol geçen hanı gibi her önüne gelen odama dalıyor bu sefer gerçekten tam sinirlendim kendimi bağırmaya hazırladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELAM{B×B}
ChickLit+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olan varsa okumayınız :) Saniyeler kovalarken kollarımdan ayrılışının , tek şahidi zamandı ... {Sarawat} Üniversite hayali olan bir genç ve ona deli gibi aşık olan bir mafyanı...