☆16.BÖLÜM☆

470 243 10
                                    

Aleska'nın ağzından ;

Derin bir nefes aldım ve etrafa bakmaya başladım odadaydım yavaşça gerilmeye çalıştım ama kolum birine çarpmasıyla durdum. Yan tarafa döndüğümde gördüğüm kişi Reyal'di gözlerimi devirdim istersen içime gir böyle ayıp oldu.

Tekrar yavaşça yataktan kalkmaya çalıştım ama işe yaramadı çünkü hanımefendi elini belime doladığı için eli kalkama engelledi ve huzursuz şekilde beni yavaşça yatağa geri yatırdı bu sefer başını kaldırdı ve omzuma koydu. Gerçekten mi ? Lan kalk git.

Şimdi ise saçı yüzümü kaplamıştı ve nefes alamıyordum . " REYALLL" bağırmam üzerine elini kaldırdı ve ağzımı kapattı bense tam dellendim . Bana daha da sokuldu bense onu itmeye çalışıyorum. " Reyal ayı gibisin kalk üstümden yaralıyım bennn ..."

Yavaşça başını kaldırır tek gözünü açtı bana baktı saçı hep yüzüme gelmişti ondan sonra hiç birsey yokmuş gibi göğsüme geri uzandı . Sakin kalmaya çalıştım ama zaten ona sinirliydim .

" Reyal lütfen üzerimden kalk ben acıktım lütfen kalk artık..."

Sesim ciddilesince yavaşça kendini yana doğru attı ve bana baktı . Onu umursamadan yanından kalkmaya çalıştım ama elimi tuttu ve kendine çekti aramızda çok az bir mesafe vardı . Saçlarımı okşamaya başladı şuan ikimizde tek bir yastığa başımızı koymuş uzanıyorduk . Burunlarımız bir birine değiyordu.

" Özür dilerim ay ışığı . " gözlerim fal taşı gibi açıldı Reyal özür mü diledi bana mı öyle geldi . Hadi dün sarhoştu şimdi neden... Bu halime gülümsedi yavaşça burnumun ucundan öptü . Gözlerimin içine bakıyordu ama farklı bir bakış bu ne oluyor bu kıza acil bir şeyler bulmalıyım , yoksa bu kız normal değil biraz düşünmeye başladım dün geceyi hatırladım .

Birden gülmeye başladım yavaşça doğruldum ve yatakta oturdum o ise hala uzanmıştı. Evet evet Reyal aşık oldu acaba kimeee . Dün ona küsmüştüm ama bugün ona bunu soracam ne de olsa özür diledi .

Yavaşça eğildim ve sırıtmaya başladım . Bu halimden midesi bulanmış gibi eliyle yüzümü itti ve arkasını döndü . Üzerine yavaşça uzandım kulağına fısıldadım .
" Sen birine aşıksın . " dedikten sonra güldüm . Birden durdu ve titrediğini hissettim Reyal korkmustu ama neyden . Sen neyden korktun bu şimdi ardından vücudu gerildi .

Bana döndü ve sert bir yüz ifadesiyle devam etti ." Aleska sakın ama sakın buna burnunu sokma ve kim diye sorma sakın "

Ona anlamayan bakışlar attım , yataktan kalktı ve üstünü giymeye başladı . Ne ara çıkardı bu üstünü gözlerimi kırpıstırdım . Aman banane ben başka birşeyi merak ediyorum . Onu kolundan tuttum ve hafifçe sarstım . " Yaaa hadi söyle biz birbirimizden birşey saklamayız hadi söyle . Hem dün tam bir öküzdün beni umursamadın sana zaten sinirliyim . Bari yakışıklı mı onu söyle . "

Bana baktı dişlerini sıktı ve dolaba gitti bir gömlek aldı ve giyinmeye başladı bense yataktan kalktım ve önüne geçtim ellerini tuttum ve ona şirin bir şekilde baktım . Sabır dilenir gibi bana baktı susmayacaktım biliyordu ve hala inat ediyordu .

Bu halime güldü ellerimi boynuna doladım ve ona yaklaştım . " Hadi söyle. " derin bir nefes aldı ellerini belime doladı ve hafifçe güldü . " Durmayacaksın dimi ." Başımı olumluca salladım bana yaklaştı başını hafifçe indirdi nefesini dudaklarımda hissettim ve bu titrememe neden oldu, bu halime güldü.

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin